manga_preview
Boruto TBV 07

Inari

inari.jpg

Inari (イナリ) je malý chlapec, který pochází z Vlnkové. Jeho biologický otec zemřel dřív, než ho mohl Inari poznat, a tak postrádal ve svém životě otcovskou ruku, dokud nepoznal Kaizu. Jednoho dne mu nafoukaný Akane vyhrožoval, že utopí jeho psa Pochiho. Inari se příliš bál skočit sám do vody, aby pejska zachránil, protože neuměl plavat. Akane tam hocha nakonec strčil a ponechal ho jeho osudu, Pochi se na zbabělého páníčka vykašlal a sám doplaval ke břehu, zatímco Inari se začal topit. Nakonec ho vytáhl Kaiza, který mu nabídl pečenou rybu a poučil ho, že věci, kterou jsou mu cenné, musí chránit. Inari se s Kaizou velmi sblížil a Kaiza se posléze oženil s Inariho maminkou Tsunami.

Nevlastní táta Inariho učil, jak je důležité chránit věci, na kterých nám záleží, učil ho o spravedlnosti a odvaze, ale sám zahynul rukou sprostého gangstera Gatoua. Inari proto ztratil veškerou naději v lepší budoucnost a zahořkl. Poprvé jsme ho mohli zahlédnout v 17. kapitole mangy a 10. díle anime během Narutovy mise ve Vlnkové.
Stále si jen stěžoval a nadával na Naruta, protože věřil, že na světe neexistují hrdinové a že svět se dělí jenom na silné a slabé lidi. Naruto mu potom pěkně vynadal a řekl mu, že je zbabělec. Inarimu se strašně stýskalo po tátovi a měl v sobě zmatek, proto všechny kolem sebe odháněl a nevěřil v dědečkův most. Kakashi si s Inarim promluvil a zkusil mu vysvětlit, jaký Naruto vlastně je. Řekl mu, že Naruta už asi unavuje plakat a naopak stejně jako Kaiza chápe, co je to být silný.
Inari a občané Vlnkové Gatou větřil, že se mu to celé začíná zamotávat, a proto poslal na Tazunovu dceru svoje muže. Inari se bál, ale vzpomněl si na Narutova slova a na slova, která mu kdysi pověděl Kaiza, a pokusil se svoji mámu osvobodit. S pomocí Naruta se mu to nakonec povedlo. Naruto se mu omluvil a prohlásil, že je opravdu statečný.

Kaizova vůle podpořená tou Narutovou nakonec v Inarim nezemřela, ale naopak se znovu vyburcovala. Inari běhal od domu k domu a snažil se přesvědčit občany Vlnkové, aby se postavili tyranovi a bojovali za svobodnou zemi. Inarimu se podařilo na most přivést celou hordu občanů Vlnkové a společně zase získat kontrolu nad svou zemí.

Po Peinově útoku
Tesař Tazuna a jeho vnuk se vydali do Listové po Peinově útoku, aby pomohli znovu vystavět zdevastovanou vesnici. Inariho těšilo, že se znovu vidí s Narutem a Sakurou a nadchlo ho, jak Sakura vyrostla do krásy. Ptal se také na Sasukeho, protože ho s dědou chtěli pozdravit. Netušili o jeho odchodu z vesnice. Naruto se to snažil zamluvit tím, že se pohádali a Sasuke teď ve vesnici není, ale brzo se vrátí. Inari Narutovi slíbil, že prvně znovu postaví Ichiraku ramen.

Zajímavosti

InariInari se narodil 25. prosince, na začátku příběhu mu bylo osm let (podle databooku), i když Tazuna prohlásil, že je vnukovi deset let. V Shippuudenu mu bylo dvanáct. Z 128,5 cm vyrostl na pěkných 152 cm a z 27,6 kg zmohutněl na 43,9 kg. Jeho krevní skupina je A. Inari umí používat kuši. Chutná mu maminčina kuchyně a rád si prohlíží fotky.
Inari je japonské božstvo (kami) spojované s liškami, plodností, zemědělstvím, blahobytem a spoustou dalších věcí. Není určitého rodu, v češtině se o Inari často hovoří jako o bohyni, ale vždycky to neplatí, vystupuje také jako starý muž aj. Posly Inari jsou bílé lišky.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie