manga_preview
Boruto TBV 07

Seito

300px-Seito.jpg

Seito byl členem Dvanácti strážných ninjů. Byl však zabit před deseti lety před začátkem Narutova příběhu. Zemřel, když se dvanáctka rozdělila a on bojoval proti členům, kteří se pokoušeli o státní převrat.

Životopis

Spolu s Sarutobi Asumou, Chiriku, Kitanem, Tou'u a Naumou bojovali proti druhé polovině, kterou vedl Kazuma. O několik let později byl Seito oživen Kazumou, který se ho snažil použít k mocnému Jutsu Limelight (Zář reflektorů).

Během začátku fillerů s Chrámem Ohně jsou mrtvoly Naumy, Kitaneho, Tou'u a Seity ukradeny a později oživeny. Po obživení všech čtyř se setkají s Asumou a ten se je pokusí zastavit. Jsou však ovládáni Kazumou, který je používá jako loutky. Seito dorazí na místo určení a začne provádět Limelight pomocí svého Elementu blesku. Když je Kitane zabit Asumou, tak Kazuma zjistí, že jeho plán selhal a tak jejich těla zničí, tak snadno jako je přivolal.

Schopnosti

Seito má velké dovednosti v ovládání Elementu blesku. Když jsou Nauma, Kitane, Tou'u a Seito ve čtyřech základních stranách, tak mohou použít Limelight, který zničí vše v oblasti na popel.

Techniky

Limelight (Zář reflektorů)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie