Manga (nové díly)
Vložil IamShy.Not_Scared, Pá, 2010-10-29 01:03 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 406
Konoha.cz
Boruto: Two Blue Vortex
Další kapitola (Cze)
30.11.2024
Další kapitola (Eng)
20.11.2024
Boruto: Naruto Next Generations
Naruto manga
Manga (nové díly) - diskuse k nejnovějším mangám
- Toto fórum slouží k diskusi o nejnovějších dílech mangy Boruto (dříve Naruto). Jistojistá pravděpodobnost spoileru.
- Pokud máte otázky ohledně nových dílů mangy či tohoto fóra, můžete je napsat sem do komentáře, případně se obrátit s dotazem přímo na členy moderátorského týmu M(nd), což jsou Sayoko a Lee. Rády Vám odpoví, pomohou, případně něco vysvětlí.
- Prosíme, podílejte se i Vy na bezproblémovém chodu tohoto vlákna tím, že se budete chovat slušně a budete respektovat připomínky a doporučení moderátorského týmu.
- Dotazy na starší díly nebo mangu jako celek směřujte do speciálního Dotazového vlákna.
Pravidla M(nd)
- V diskuzi buďte slušní, navzájem se nenapadejte, neurážejte. Pokud má někdo jiný názor než vy, tak to nutně neznamená, že je to špatný názor
- Snažte se neopakovat odpověď, která již na daný dotaz padla. Tedy si přečtěte odpovědi, než sami odpovíte (pokud jich už není opravdu mnoho). Ušetříte tak sobě i moderátorskému týmu práci. V případě, že se odpověď bude často opakovat, budou se mazat čerstvější odpovědi a nechá se pouze původní.
- Nespamujte.
- Dotazy na starší díly nebo mangu jako celek směřujte do speciálního Dotazového vlákna.
- Pokud najdete chybu v překladu, NEPIŠTE ji sem. U každé jednotlivé kapitoly (nalistovat si je můžete třeba v Seznamu svazků) je formulář na nahlášení chyb. Cokoliv, co tam napíšete, se zobrazí přímo na interním manga-tým webu.
.
Vydání obecně
- Časopis V Jump s kapitolou Boruta vychází jednou za čtyři týdny.
- Scany stran se na internetu objevují v den oficiálního japonského vydání.
- Kompletní český překlad se Vám pak manga-tým snaží poskytnout do 10 dnů, zpravidla je však vydaný mnohem dříve. V tomto překladu jsou vyčištěné stránky, pořádně naeditované bubliny a hlavně kvalitní překlad. Pro překlad se snažíme využívat více zdrojů, nejen ten první, který seženeme.
.
Proč trvá tak dlouho přeložit nový díl mangy?
Rychlost překladu se odvíjí předně od těchto skutečností:
- Od toho, kdy se zpřístupní všechny potřebné zdroje. Aby manga-tým zajistil nejlepší výsledek, vždy se snaží kombinovat více zdrojů.
- Od toho, v jakém stavu se seženou scany stránek. Čím horší scany, tím je víc práce s jejich úpravou. Také záleží na množství myšlenek (nutnost dokreslit obrázky) či obrázků s šedou texturou (nutno úplně překreslit).
- Manga-tým se vždy snaží o maximální kvalitu překladu. S každou stránkou se mazlí a rychlokvašky nepřipadají v úvahu.
- Od toho, kolik času mají v dané době ti, kteří na aktuální kapitole pracují. Členové manga-týmu překládají ve svém volném čase, za odvedenou práci nedostávají ani korunu.
.
Výše zmíněné prosím berte jako fakt. Prostě kdo si počká, ten se dočká.
Mějte prosím na paměti, že na dotazy či připomínky k rychlosti nebo k době vydání české verze nového dílu mangy bude nadále pohlíženo jako na spam. Pokud se česká verze neobjeví do námi stanoveného data, teprve pak se můžete ptát, co se děje.
Děkujeme za přečtení a pochopení.
TBV 15 Akosi je tu ticho, tak idem čosi zhodnotiť Chudák Gára chce ratovať mladú generáciu, ale tí majú svoju hlavu, hlavne Šinki. Zaujímavé, že pečatiaca technika mu zostala. Trapas, ale zabudla som, kto je tá ženská, čo vyzerá ako pajác, žeby Moegi? Hehe, Kode teda dopadol, jeho výtvory mu prerástli cez hlavu, pochybujem, žeby porazil Boruta a Kawakiho a čakrové ovocie si naši kopýtkatí krásavci ponechajú, ak nejaké bude Hmhm, akú neochvejnú silu získal Boruto vďaka Sasukemu? V podstate Boruto ide v šľapajách Sasukeho, nečudo, že sa tak zbožňujú Žeby Boruto ovládol Momošikiho? Uvidíme, kto je pán, keď aktivuje kámu. Páni, stále sme hovorili, že ten Amado je veľká neznáma a teraz Boruto povedal Kawakimu, čo všetko v ňom skryl A Amado všetko počuje, zabezpečil sa na všetky strany. Nakoniec sa dvaja fešáci dohodli na spolupráci, tak uvidíme, čím nás autori pobavia nabudúce Priznám sa, že TBV sa vlečie slimačím tempom, strácam prehľad a aj nadšenie
Ako som očakával už na konci predošlej kapitoly, budeme svedkami remaku "záchrany Gaaru" vytunenú o záchranu Shinkiho. Overí sa spolupráca Boruta a Kawakiho praxi, no hlavne očakávam súboj Mitsukiho so stromočlovekom Ryuom, ako náhradu za súboj, ktorý vzdal na chuuninských skúškach.
Boruto neovláda Momoshikiho ani náhodou, ba dokonca je v hre možnosť, že má Momoshiky nejaký plán na Borutovo obládnutie.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Micuki by mohol byť ozaj zaujímavý. Však tatík Oro mal veľké skúsenosti s tými Zecuami a prezliekaním tiel Strašne ma šve, že také esá ako Oro a Kabuto sú úplne mimo hru Však pre ich znalosti a skúsenosti boli omilostení.
Spousta postav je mimo hru. Sasana vysloveně uklidili k ledu. Zdá se, že na hodně dlouho . A já vysloveně čekám jen na to, až ho zase uvedou v provoz . A souhlasím, že tempo je slimáčí a asi se nedočkám.
No, pořád přemýšlím nad tím, co je ten Ikemoto zač. Jako člověk. Jak uvažuje, když to kreslí. Každý má svůj jednotný styl kresby lidí, což je zajímavé. V tomto je to stejné jako u Kishimota. Kdybychom všem postavám oholili hlavy, budou k nerozeznání . Jenomže Kishiho postavy byly mnohem hezčí člověk než Ikemotovy. Ten tíhne k širokým obličejům s očima s koutky dolů . Dál mě v tomto díle už docela nakrklo, že Shikamarovi neumí dát jiný výraz než totálně naštvaný a podmračený. Jestli si myslí, že je to cool...tak už není . V těch záporných postavách s rozštěpy na nohou se upřímně už nevyznám, kdo je kdo. Ale to je asi jedno. Docela zajímavé oživení by bylo, kdyby se mezi nimi vyskytl někdo kladný . Oblékl by si normální tričko a kraťasy, usmál by se, někomu by pomohl...
Shrnu-li to, tak vlastně pořád čekám, jestli se nerozvine nějaká linka se starými postavami. Bože, jakýmikoliv! Boruta bych strpěla, Kawakiho charakter se scuknul na úroveň pózér, což mi ale vadí daleko méně, než pokus o pózerství u Sarady, ke které to ale ani trošku nesedí. Vizuál je v přímém rozporu s chováním.
A to se dostávám zpět k Ikemotovi. Vychází mi z toho, že asi trpí méněcenností, když to tam tak násilím všude rve. Bez nějaké cool pózy se už neobejde skoro žádná scéna a strašně mi to kazí celkový dojem a příběh .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
S novou skupinou záporákov je ten problém, že na rozdiel od povedzme členov Kari nemajú vôbec žiadnu minulosť, ktorá by mohla mať vplyv na ich konanie a ciele ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Zdravím chtěl bych se prosím zeptat kde je problém s překladem nového dílu již je 7 dní po vámi stanoveném termínu překladu a dalších 10 dní kdy vyšla kapitola 15
Upřímně za mě to tu po skončení anime dost upadlo a i když si cením práce, která tu za celou tu dobu byla udělaná a že jí nebylo málo… ale pojďme si nalít čistého vína, ten drive co tu byl už zkrátka není a to asi musí vidět každý a i sami překladatelé, korektoři a všichni tu s nějakou prací spojenou to tak musí cítit taky… je zřejmě lepší to ukončit a nekrmit rybičku co už plave břichem vzhůru… na jednu stranu je to škoda na druhou je to zkrátka jen jejich bohulibá činnost a když se ze zábavy stane něco k čemu je člověk nucen nebývá to dobré… nechal bych to, že termín překladu zkratka nebude a třeba někdy se tu objeví, třeba až bude už dalších 5/10/20 dílů venku… samozřejmě chápu, ze pro ty co neumí anglicky to je špatné, ale zkratka pro ty by byla alespoň ta vyhlídka, že někdy překlad bude a kdyby opravdu skončil definitivně, tak pravděpodobně manga v češtině bude a aspoň je se na co těšit… na závěr jen, nevím o žádné jiné manze co by byla takhle překládána do češtiny, takže opět jen dík, že to až do teď bylo a ať už bude pokračování jakékoliv, tak vězte, že za tu odvedenou práci nejsem vděčný jen já, ale x lidí tady… no a úplně na konec, snad s nadcházejícím pokračováním anime to tu třeba opět trochu rozčeří vody. ありがとう
a pokud bys byl aktivní na téhle stránce a věděl co jak fugnuje, tak by ses dozvěděl/a, že překlad bude dnes nebo zítra
wtf co to meleš..sorry, ale meleš hovn*, proč by to měli ukončovat ? Nevidím v tom důvod vůbec, prostě jich je na překlad málo a nemaj na to čas, což plně respektuji a chápu, ale určitě bych nic neukončoval není důvod proč..a i kdyby to měli v plánu, tak určitě bude info na fb nebo tak
Tu vulgaritu nechám být, to je tvoje image, jen si po sobě znovu přečti, co jsi napsal, trochu si tam protiřečíš… ale hlavní point toho komentu byl… manga je překládána stále déle a déle a najdou se tu pak jedinci, co to dávají sežrat a za to si myslím jim ta práce rozhodne nestojí, proto jsem psal ať při pokračování překladu zkratka není stanoven datum a někdy se tu objeví, kdo chce si počká a kdo ne, stačí mu minimální úroveň angličtiny, ale určitě bych se nedivil ani úplnému konci překladu, preju tobě i ostatním hezky zbytek dne.
ach bože... :LUL:
Nějaký časový údaj, kdy bude TBV15 ? díky
https://imgur.com/a/boruto-two-blue-vortex-chapter-15-pJHn7L2
tbw 15
TBV 14:
Je mrzuté, ako autor Ibikiho zneužil a zhovadil. Keď si vezmeme, ako psychicky týral geninov na teste v starom Narutovi, tak to čo teraz predviedol, bolo hlboko pod úroveň najväčšieho experta na výsluchy v Konohe. zavolať už po niekoľkých amatérskych úderoch Mitsukiho, nech to prevezme, bolo neuveriteľne ponižujúce a prvoplánové. On by sa ten výsluch dal v pohode rozpracovať na celú jednu kapitolu, keby nebol autor uponáhľaný. na miesto toho pôsobil ako niekto, kto sa proste sám nechal uniesť a potom ide Mitsukimu hovoriť, nech tak nerobí.
Staršinovia brutálne presluhujú a povedzme si na rovinu, autor si proste netrúfol prideliť takú nevďačnú rolu niektorej z mladších postáv, ktoré sú dobre zapísané v pamäti čitateľov, tak ich ponechal proste v tej istej úlohe, ktorú im pôvodne pridelil Kishi.
Povedal by som, že Mitsuki začul niečo z toho, o čom sa rozprávali Ada s Kawakim, čím by jeho konanie dávalo zmysel, no uniká mi, ako mohol Shikamaru tušiť, že to takto dopadne.
Tak či onak, teším sa už na očakávanú misiu do Piesočnej.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Však Boruto povedal všetko čo chcel na tom výsluchu a keď bol hotový, tak Shikamaru zavolal Mitsukimu zo zámienkou jedu aby mu pomohli utiecť. Ibiki sa len zahrieval a nedostal moc veľku príležitosť. Shikamaru vedel že je Mitsuki na jeho strane lebo keď spolu bojovali tak celú dobu boli spojení cez Ino. Keď Shikamaru hovoril Mitsukimu aby držal svoje emócie tak mu vlastne naznačil pravý opak a popritom mu podával kód od pút. Proste už čítateľ vie že Shikamaru má 200 IQ a ide si 4D šachy.
TVB 14 Konečne sme videli pár kúskov starej gardy Potešila som sa aj Sakure, čo je div Starí dvaja radní ešte strašia, tí sú asi napojení na Božský strom A Ibiki bol gól noled mala pravdu, že tie tváre sú hrozne kreslené, niektorých som vôbec nespoznala. Konohamaru mi pripadá ako totálne ujetý. Potešil ma Micuki, že tak úspešne spolupracoval so Šikamaruom, predsa je to Orove dietko Uvidíme, aké info o Gárovej bitke a s kým dá Kankuró Ino ma moc neprekvapila, bojí sa o syna a tiež sa vie na kadekoho napojiť, tak možno má informácie, o ktorých netušíme. Ľúto mi je Sarady, že ju kreslia ako štetku z Pigalle Vôbec neviem, kto je ten Ryu na konci No ale sa tu aspoň trošku prebudil život, však trvá aj pár dní, kým niekto niečo napíše
Ryu je Shinki(resp. Shinkiho klon)
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Aha, ďakujem Ja som už z toho niekedy jeleň, kto je kto A tiež neviem, aké slovo Šikamaru zabudol
Mňa zaujala tá časť ako Shikamaru zabudol to slovo. To len dokazuje že to je iná úroveň jutsu.
Prečo vlastne Shikamaru zabudol? A aké slovo(asi som na niečo zabudla aj ja )
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Na strane 15 vlastne spomína na tú konverzáciu ktorá bola na konci siedmej kapitoly. To slovo je všemohoucnost. Boruto mal pravdu že ten koncept všemohoucnosti nezostáva v hlave a po čase zmizne.
Kapitola 14
https://mangaplus.shueisha.co.jp/viewer/1022148
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Som zvedavý ako to dopadne, keď je v tom už zapojená aj Piesočná tak aj ostatné národy by sa mohli zapojiť. Myslím že týmto konči arc návrat do konohy a začína arc shinju kde možno zachránia Shinkiho (Ryu).
Máš pravdu, tie ostatné národy akoby ani neexistovali. Ani neviem, či tam prebiehajú také isté procesy ako v Konohe. Však ostatní chvostoví ešte existujú a Killer Bee stále má Gyuukiho a či nie?
V anime bolo že Shikamaru prišiel za Hokagem že je Bee v poriadku. Asi Momoshiki vcucnúl iba jedno chápadlo.
Už si to presne nepamätám, ale bol tam nejaký trik, že všetci nakoniec prežili. Momošiki sa asi zameral nato, aby sa votrel do Boruta. Možné je aj to, že sa Ócucuki zamerali na Konohu, lebo tam ostali dvaja najsilnejší nindžovia - Naruto a Sasuke.
Bee žije aj Gyuki je pohode v podstate aj v Narutovi sa všetky problémy točili iba okolo Konohy a sem tam niečo z piesočnej. A v Borutovi to isté. Gaara je fuč ktovie kde a Shinki je strom. Rozmýšľam ku komu z ostatných máme nejaký vzťah ako fanúšikovia, keby sa rozhodli Yaguru v anime nezabiť mohli ho teraz využiť a pridať aby bolo aspoň naznačené že aj ostatné dediny existujú...škoda.
K novej kapitole nečakala som že Ino odmietne pokračovať, škoda keď už niekto ako Shikamaru má pochybnosti tak nebude všetko s kostolným poriadkom to sa mohla naučiť za tie roky, že keď má Shikamaru pochybnosti niečo je naozaj zlé. A to že aj tak nakoniec našiel spôsob cez Mitsukiho ako Borutovi pomôcť zdrhnúť je super(Kawakiho môže aj poraziť ), len či to Ada nezistí, škoda že zase vynechávajú Saradu mali by ju viac zapájať to dievča má veľký potenciál. Táto kapitola ani nebola sklamaním ale ani nič extra(môj názor). Som zvedavá čo je s Gaarou.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Isteže bola Konoha v centre pozornosti, ale v Narutovi venovali pozornosť všetkým častiam toho sveta, minulosti aj prítomnosti. V Borutovi je okolitý svet čierna diera. V anime ešte ako tak, ale manga je úplne vymletá. Novú kapitolu som nečítala, čakám na náš preklad. Sarada síce má potenciál, ale nijako nenapreduje. Otec v ťahu a o matke ani chýru ani slychu ako všeobecne o iných generáciách. Neviem, či vôbec s niekým trénuje. Ócucuki nemajú o ňu záujem, lebo nemá žiadne kvality okrem čakry pre strom, ktoré chcú, Šaringan je v tomto prípade podružná záležitosť. Hima je ich priamy potomok a ešte aj s malým Kuramom v nej. No uvidíme, kam to autori budú ťahať, mne sa zdá že strácajú inšpiráciu Dosť ma znervózňuje, ako kreslia babám nohy, ako keby sa išli pocikať, alebo pokakať, aj Sumire na obrázku v predchádzajúcej kapitole takto stojí
Mně znervózňuje na té kresbě mnohem víc věcí. Třeba obličeje .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
S tými nohami súhlasím, je to hrozné ale je to Ikemotov štýl aj tie opätky ako sám povedal). Nepamátám si už úplne všetky dediny ako boli spomenuté, ale v základnej sérií ak sa nemýlim bola Konoha a piesočná a na začiatku cez Zabuzu spomenutá dedina ukrytá v hmle ale kamenná a blesková až pri vojne To že sa tu nevenujú minulosti mi lezie asi najviac na nervy(dúfam že to anime nejako napraví, ale ak bude sezónne tak máme smolu a nič mimo sa nedozvieme ani v rámci filleru) A Sasuke radšej nech je strom než aby ho zabili. lebo mám pocit že keby bol stále prítomný mal by problém aj s Narutom. Bolo by fájn keby Sarada trénovala s Kakashim lebo podľa minulej kapitoly to nevypadalo že by ju Sakura učila lekárske ninjutsu myslím že pre ňu by bol teraz ideálny Kakashi.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•