manga_preview
Boruto TBV 07

Amachi

amachi.jpg

Amachi (アマチ) je vědec a medik, který se kdysi spolčil s Orochimarem a pracoval v jeho laboratoři na jednom z ostrovů v Oceánové zemi. Prováděli spolu experminety na lidech, protože chtěli stvořit ultimátní vodní zbraň aneb vodního ninju. Jedním z jejich experimentů byla i Isaribi, kterou Amachi nutil přepadat lodě. Isaribi doufala, že ji Amachi přemění zpět, ale Amachi se jí plánoval zbavit, až mu přestane být užitečná. Poprvé se objevil v 170. díle anime, jedná se o fillerovou postavu.
S Amachim pracovali také Akadou Yoroi a Tsurugi Misumi. Většinou Misumiho držel v laboratoři jako morče a Akadou byl ochranka. Amachi měl v plánu ukrást zlato z lodě a Isaribi mu s tím měla pomoct, chtěl se také pomstít Orochimarovi, protože ten dávno myšlenku vodního ninji odepsal.
Amachi nedělal experimenty jen na druhých, ale prováděl je také na sobě, proto se mohl přeměnit na Kaimu a přivolat vodní příšeru jménem Umibouzu. Bojoval proti Narutovi a prohrál. Poté, co ho Anko zajala, Amachi přiznal, že netuší, jak Isaribi vyléčit. To Naruta vytočilo, ale Anko ho zadržela, chtěla se ještě poptat na Orochimara.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie