manga_preview
Boruto TBV 07

Giichi a Agari

giichi.jpg

Giichi pochází z Vlnkové, pracuje jako dělník a je to Tazunův starý přítel. Rád Tazunovi pomáhal s výstavbou mostu, ale nakonec se s tím rozhodl přestat, protože se bál, že když to tak celé půjde dál, došlápne si Gatou nejen na Tazunu a jeho rodinu, ale taky na ostatní. Obával se, že Tazunu zabijí stejně jako Kaizu a nic opět nebude mít žádný smysl. Tazuna mu řekl, že další den nemusí chodit.
Právě za ním jako za prvním běžel Tazunův vnuk Inari, aby spolu s ním pomohl Narutovi a ostatním v boji na mostě. Inari křičel přes zavřené dveře, ale Giichi neotevřel, stál za nimi a přemáhal svůj strach i znechucení ze stávající situace země.

AgariGiichi se poprvé objevil v 19. kapitole mangy a 11. díle anime, v době Narutovy mise ve Vlnkové mu bylo 49 let. Je ženatý s Agari (アガリ), která je o rok mladší než její manžel, umí plést a objevila se v 31. kapitole mangy a 18. díle anime. Agari prohlásila, že se z Inariho stal skvělý chlapec.

Agari, 18. díl anime, konožský překlad:
„Myslíš, že je správné nechat Inariho jít samotného?“

Poté, co viděl Inariho odvahu a taky po přímluvě své ženy Agari, Giichi souhlasil a přesvědčil i ostatní, aby šli s Inarim bojovat za svobodnou Vlnkovou.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie