manga_preview
Boruto TBV 07

Kaiza

kaiza.jpg

Kaiza (カイザ) známý také jako hrdina Vlnkové byl Tsunamin druhý manžel a Inariho nevlastní táta. Živil se jako rybář a původně do Vlnkové přišel proto, že si myslel, že mu tam pokvete štěstí. Kaiza se s Inarim setkal asi tři roky před začátkem Narutovy mise ve Vlnkové, když mu Akane chtěl utopit psa Pochiho a nakonec tam strčil i Inariho, který neuměl plavat. Pochi sám doplaval ke břehu a kluci ho pronásledovali, ale Inari zůstal ve vodě. Vytáhl ho Kaiza, který kluky seřval a Inariho pozval na pečenou rybu. Inari si ho nejprve spletl s bohem...
Po Inariho vyprávění Kaiza prohlásil, že psi jsou věrná zvířata, ale Inari Pochiho důvěru zradil jako první. Chápal, že mu chtěl Inari pomoci, ale bál se.

Kaiza, 11. díl anime:
„Ale zapamatuj si tohle, chlapče. Když jsi muž, vyber si život bez lítosti. Něco, co je pro tebe cenné, bez ohledu na to, jak je to těžké a smutné... Musíš to zkoušet a zkoušet, i kdyby tě to mělo stát život. Chraň to těmato dvěma rukama.“

Kaiza se s Inarim velmi sblížil snad i kvůli tomu, že Inari postrádal vlastního otce, který mu brzo umřel. Časem se stal nerozlučnou částí Inariho rodiny a Tsunami se za něj provdala. Dle Tazuny Vlnková muže jako Kaizu potřebovala, dokázal si poradit s problémy; třeba když se rozvodnila řeka a hrozilo zatopení oblasti D. Kaiza se nebál skočit do rozbouřené vody a uvázat k hrázi lano. Lidé ho uznávali jako hrdinu a Inari mohl být na svého tátu pyšný. Jenže poté přišel do Vlnkové Gatou...

Kaiza a Gatou Gatou Kaizu chytil a mučil. Navíc slyšel o jeho přesvědčení chránit cenné věci svýma dvěma rukama, a tak mu je nechal svými poskoky rozdrtit (v manze mu je nechal useknout...). Gatou prohlásil, že Kaiza vystupoval proti jeho společnosti, čímž narušoval mír ve Vlnkové, a proto musí být potrestán. Před všemi občany ho uvázali na kříž a zabili. Tazuna prohlásil, že od toho dne byli všichni z Vlnkové oloupeni o odvahu...

Kaiza se nebál vystoupit proti nespravedlnosti, ale jeho smrt ostatní o odvahu připravila a Inari ztratil naději v lepší budoucnost. Teprve Narutova návštěva Vlnkové, jeho vůle a síla přesvědčení dokázala znovu pohnout s Inarim, který zase dokázal přesvědčit ostatní občany, aby se společně zbavili nadvlády krutého gangstera. Kaizova oběť tak nebyla zcela zbytečná a jeho vůle žije dál.

Zajímavosti

KaizaStatný, silný a odvážný Kaiza se narodil 21. srpna, měřil 183 cm a vážil 75 kg. Zemřel ve třiceti letech, jeho krevní skupina byla A. Poprvé se objevil v 20. kapitole mangy a v 11. díle anime.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie