manga_preview
Boruto TBV 07

Seznam epizod

Seznam epizod NARUTO SHIPPUUDEN

ns001-002_nahled.jpg
2013-05-16 19:44
Filler:
Ne
Návrat domů; Akatsuki, akce začíná

Prvotně se setkáváme s útržky děje, kdy Naruto se Sakurou běží chodbami. Jakmile se dostanou ven, setkávají se konečně se Sasukem. Jeho přístup je však stále stejný. Náhle se ale dostáváme na samý začátek. Uběhly dva roky, co Naruto odešel s mistrem Jiraiyou na trénink. Konohamaru se neustále dohaduje o misích, Sakura se stala lékařskou kunoichi a Shikamaru je neustále znuděný. A teď se Naruto vrátil zpět.
Naruto se navrací do vesnice. Setkává se s Konohamarem, Sakurou a nakonec i s pátou Hokage Tsunade. Ta ho vřele vítá a přiřazuje opět pod velení mistra Kakashiho. Když se však Naruto potkává se Shikamarem, je s ním i Temari z Písečné. Od ní se dozvídá, že se z Gaary stal Kazekage a je uznávaný celou vesnicí. Jeho to však těší a svého snu chce dosáhnout také. Jenže Akatsuki začínají jednat.

ns003_nahled.jpg
2013-05-16 19:46
Filler:
Ne
Výsledky tréninku

Kakashi si chce Naruta i Sakuru vyzkoušet, jak se za dva roky zlepšili. Cíl mise: Získat dvě rolničky u jeho pasu. Stejný úkol jako v jejich začátcích. Ale tentokrát jim bude čelit se Sharinganem. Deidara a Sasori z Akatsuki dorazili do Skryté Písečné pro jednoocasého démona Shukaku. Deidara utíká svému společníkovi a chce jinchuurikiho porazit sám. Jenže jeho protivníkem je Kazekage Gaara.

ns004_nahled.jpg
2013-05-16 19:48
Filler:
Ne
Písečný Jinchuuriki

Souboj začíná. Deidara prchá před Gaarovým pískem a pozoruje jeho dosah. Deidara chce získat výhodu, a tak vylétá do dostatečné výšky, jenže Gaara díky plošině z písku dokáže i létat. Aby Kazekage člena Akatsuki polapil, začíná zvedat písek z celé Písečné vesnice. Naruto se Sakurou pokračují v lovu rolniček. Kakashi je sice silný protivník, ale oni konečně mají plán, jak svého cíle dosáhnout.

ns005_nahled.jpg
2013-05-16 19:50
Filler:
Ne
Jako Kazekage...!

Gaara konečně chytá Deidaru do písečného vězení, jenže ten díky svým výbušninám opět uniká. Celá vesnice sleduje jejich souboj a doufá v Kazekageho vítězství. Starší se však obávají, aby Gaaru neovládl písečný Shukaku, čímž by se stal pro vesnici hrozbou. Kankurou ale vzpomíná na Gaarova hřejivá slova a jejich strach odmítá. Všichni shinobi jsou odhodlaní svého kageho chránit a zapojují se do boje.

ns006-007_nahled.jpg
2013-05-16 19:52
Filler:
Ne
Umění je "Odpal"!; Sprintující Kankurou

Kým Naruto a Iruka diskutujú v Ichiraku ramen, Gaara čelí výbušným technikám. Jeho podriadení sa mu snažia pomôcť, no už je neskoro. Deidara využíva slabinu v jeho obrane, porazí ho a unesie. Misia splnená.
Prenasledovanie únoscov nezačína šťastne. Nastražená pasca, ani množstvo falošných stôp však nezabránia Kankurovi v napredovaní. Žiadosť o pomoc prichádza do Konohy práve v čase, kedy sa tým Kakashi chystá na misiu.

ns008-009_nahled.jpg
2013-05-16 19:54
Filler:
Ne
Tým Kakashi vyráží!; Slzy Jinchuuriki

Kankuro sa púšťa do boja s únoscami, no jeho protivníkom je samotný Sasori z Červených pieskov, výrobca jeho bábok. Je porazený a za tri dni ho má Sasoriho jed zabiť. Stihne tým Kakashi prísť na pomoc včas?
Kým Naruto myslí hlavne na záchranu Gaaru, s ktorým zdieľa spoločný údel, Sakurinou prioritou je získať skrze Akatsuki informácie o Orochimarovi a dostať sa bližšie k Sasukemu. Baki žiada o pomoc Sasoriho babku.

ns010_nahled.jpg
2013-05-16 19:56
Filler:
Ne
Pečetící technika, Devět Pečetí Přízračného Draka

Na jed, čo zabíja Kankura, nič nezaberá. Ani babka Chiyo si nevie rady. O život ide aj Gaarovi. Členovia Akatsuki s ním vo svojej skrýši začali obrad, ktorý potrvá tri dni a noci. Zlá predtucha núti Tsunade poslať ako posilu ďalšiu skupinu – tým Gai. Kakashiho tým je zatiaľ zdržaný piesočnou búrkou, no napriek tomu prichádzajú do Piesočnej včas. Kankurov život teraz záleží od Sakuriných schopností.

ns011_nahled.jpg
2013-05-16 20:02
Filler:
Ne
Učednice lékařského ninji

Sakura sa púšťa do vyšetrenia Kankura, len čo pominie šok z útoku Chiyo na Kakashiho. Zloženie jedu je už síce viac menej známe, no je najprv treba vykonať náročný zákrok – odstrániť z organizmu čo najviac jedu. Bezprostredné ohrozenie bolo odstránené a aj tvorba protijedu je na najlepšej ceste. Teraz už iba nájsť stopu únoscov s pomocou kúska látky zo Sasoriho masky. Chvíľu to potrvá a čas sa kráti.

ns012_nahled.jpg
2013-05-16 20:05
Filler:
Ne
Rozhodnutí staré důchodkyně

Ako sa dalo predpokladať, skrýšu Akatsuki objavil Pakkun. Temari by sa rada zúčastnila záchrannej akcie, no je so svojim týmom povolaná inam. Ide však babka Chiyo. Pakkun vedie k skrýši aj Gaiov tým, čo neunikne Zetsuovi. Kisame má najviac čakry a nevyriešené účty s Gaiom, takže je poverený zadržaním jeho týmu. Ani Kakashiho skupine nie je súdené prejsť bez problémov. Ich súper je Uchiha Itachi.

ns013_nahled.jpg
2013-05-16 20:06
Filler:
Ne
Osudová setkání

Zatiaľ čo Kakashiho skupina analyzuje situáciu a zvažuje možnosti, Kisame sa už pustil do boja s týmom Gai. Vytvorením ohromnej vodnej plochy získal výhodu a jeho cieľ je jasný – prinútiť Gaia spomenúť si na ich stretnutie spred troch rokov. Útoky zblízka ani zďaleka naňho nezaberajú a nakoniec chytí Gaiovych žiakov do Vodného vezenia. V tom čase sa aj Naruto ocitá v nezávideniahodnej situácii.

ns014_nahled.jpg
2013-05-16 20:08
Filler:
Ne
Naruto dospěl

Nunčaky proti Samehade - taijutsu proti súperovi s nezmernou čakrou. A to je na tom Gai stále lepšie ako Naruto, ktorého Itachi chytil do genjutsu. Neostáva, než použiť trik, ktorý ho naučil Jiraiya. Trik má na šťastie v rukáve aj Gai. Aby sa nestal potravou žralokov a pomohol svojím žiakom, otvára Šiestu bránu. Priebeh súboja sa obracia, Neji a ostatní sa oslobodili a na Kisameho čaká finálny útok.

ns015_nahled.jpg
2013-05-16 20:10
Filler:
Ne
Skrytá koule - pojmenována...!

Naruto sa nedokáže sám vymaniť z Itachiho genjutsu. Jeho jedinou nádejou je, že ho preruší niekto zvonka, čo sa aj stane. Ako však poraziť Itachiho? Kombinovaný útok Sharinganom odhalí, takže treba zaútočiť na jeho schopnosť vidieť a poslať ako návnadu klona. Na oboch bojiskách sa súboj končí. Kisame je porazený Gaiom, zatiaľ čo znehybneného Itachiho doráža Naruto. Všetkých však čaká prekvapenie.

ns016_nahled.jpg
2013-05-16 20:11
Filler:
Ne
Tajemství Jinchuurikiho

Jak se ukázalo, Akatsuki využili dva ze svých pěšáků k zdržení Kakashiho a Gaiova týmu. Ve Vesnici ukryté v písku se zatím Kankurou konečně dokázal zvednout na nohy a hodlá se účastnit schůzky rady. Tam se dozvídají o průběhu celé akce. A mezitím se Naruto stále nehodlá vzdát a pokračuje v hledání svého přítele, nezbývá mu mnoho času na záchranu.

ns017_nahled.jpg
2013-05-16 20:13
Filler:
Ne
Gaarova smrt!

Vyjmutí Shukaku z Gaary je skoro u konce a na záchranu už nezbývá mnoho času. Naruto se ale nehodlá vzdát a snaží se udělat vše, aby ho dostal ze spárů Akatsuki. Starší radní Chiyo se mezitím dozvídá, co je vlastně Naruto zač a proč se tak moc snaží. Po dlouhé cestě se jim konečně podaří dorazit na místo, kde už na ně čeká Gaiův tým. Zbývá už jen prolomit bariéru, ale jen aby nebylo moc pozdě.

ns018_nahled.jpg
2013-05-16 20:14
Filler:
Ne
Vstup! Útočně provokační nástup!

Všem se konečně podařilo dostat k úkrytu Akatsuki, ale stále je před nimi jedna překážka, bariéra. Jak ji odstranit, to vyřeší ihned, ale musí se rozdělit. Gai a ostatní z jeho týmu se rozhodnou rozejít, aby se dostali k pečetím, a tak útok na nepřátele zbyl na Naruta, Sakuru, Kakashiho a babču Chiyo. Vše jde podle plánu až do chvíle, kdy se po strhnutí pečetí před Gaiovým týmem objeví záhadné postavy.

ns019_nahled.jpg
2013-05-16 20:17
Filler:
Ne
Aktivace pasti! Nepřátelé týmu Gai!

Přišli pozdě. Gaara je mrtvý, ale Naruto si to stále nedokáže připustit. Deidara, jeden ze členů Akatsuki, mrtvé tělo vezme a odletí pryč. Doufá, že ho bude druhý jinchuuriki sledovat. Mezitím se aktivovala past z odtržených pečetí a Gaiův tým zjišťuje, že bude bojovat proti sobě samému. Z ničeho nic se objevily jejich přesné kopie, které oplývají i jejich schopnostmi,
a tak začíná boj s rovnocenným nepřítelem.

ns020_nahled.jpg
2013-05-16 20:18
Filler:
Ne
Hiruko vs. dvě kunoichi

Naruto a Kakashi se stále snaží dostat Gaarovo tělo zpět a Sakura s Chiyo plánují, jak porazit svého nepřítele Sasoriho. Ale jejich cíl je schovaný uvnitř loutky, takže ji musí nejdříve zničit. Starší radní mezitím Sakuře řekne, co je Sasori zač, a vymyslí plán na jeho poražení. Nějakým způsobem se jim podaří vyhnout všem útokům a dostat se k cíli. Loutka je zničena a na scénu nastupuje pravé nebezpečí.

ns021_nahled.jpg
2013-05-17 00:35
Filler:
Ne
Sasoriho tvář

Naruto s Kakashim pronásledují Deidaru, který unesl Gaaru, tým Gai bojuje proti svým druhým já a jednotka v čele s Temari a Kankurem spěchá všem na pomoc.
Mezitím pokračuje i boj Sakury a bábi Chiyo proti Sasorimu. Sasori ukazuje svou pravou tvář a s ní i to, že nezestárl ani o jediný den. Zároveň také povolává ze svitku Třetího Kazekageho, ze kterého si vyrobil loutku, a odpovídá tak na otázku, co se s ním vlastně stalo. Zahání tím Sakuru a bábi Chiyo trochu do úzkých...

ns022-023_nahled.jpg
2013-05-17 00:36
Filler:
Ne
Vnitřní ruka Chiyo; Otec a Matka

Boj Sasoriho proti Chiyo a Sakuře pokračuje. Sakura se víceméně drží vzadu, zatímco Chiyo a Sasori proti sobě bojují pomocí loutek „Táty“ a „Mámy“ a Třetího Kazekageho. Boj je celkem vyrovnaný, alespoň do té doby, než se Sasori ukáže s obávanou zbraní - železným pískem...
Sasori bravurně používá železný písek, kterým ničí loutky babičky Chiyo a nutí jim tím jít až na hranici svých sil. Sakura se ale nenechává zahanbit a přesvědčí babču Chiyo, aby ji použila jako svou loutku...

ns024_nahled.jpg
2013-05-17 00:38
Filler:
Ne
Třetí Kazekage

Sakura ukazuje svou pravou sílu. Ničí nepřátelský úkryt a poté vzpomíná na to, co ji učila Tsunade, a pomalu prokukuje Sasoriho techniky. Ale Sasori není tak slabý a má v rukávu ještě pár pěkných triků. Podaří se mu zavalit Chiyo balvanem a Sakuru škrábne železným pískem, který je však napuštěný smrtelně jedovatou látkou. Pak na ni zaútočí s loutkou Třetího Kazekageho, ale ona se překvapivě nenechá zasáhnout a loutku rozmlátí na kusy...

ns025_nahled.jpg
2013-05-17 00:39
Filler:
Ne
Tři minuty mezi životem a smrtí

Deidara se snaží porazit Kakashiho, který ho společně s Narutem pronásleduje. Ten se ale úspěšně vyhýbá jeho útokům a vymýšlí strategii, se kterou by ho s Narutem mohli porazit. Sasori je mezitím donucen uznat, že Sakura je celkem silná. Už jen proto, že dokázala vyrobit protijed na jed, který on sám vytvořil. Překročí proto své hranice a pro boj využívá svoje vlastní tělo, které přeměnil na loutku...

ns026_nahled.jpg
2013-05-17 00:40
Filler:
Ne
Deset loutek vs. sto loutek

Boj se blíží ke konci. Sasori používá zákeřné útoky a Sakuře mezitím ubíhá čas. Podaří se jí Sasoriho rozmetat na kusy. Mezitím Kakashi s Narutem pronásledují Deidaru. Sasori se skládá zpět do původní formy. Chiyo je nucena vytáhnout z rukávu techniku, kterou si sama zakázala používat. Sasori použije podobnou techniku, ale Chiyo se Sakurou ho „zničí“. Myslí si, že je po něm, ale on opět zaútočí na babičkou Chiyo mečem! Sakura běží Chiyo na pomoc. Podaří se jí babičku záchranit, ale za cenu toho, že meč probodl ji.

ns027_nahled.jpg
2013-05-17 00:42
Filler:
Ne
Sen, který se nemohl stát skutečností

Chiyo použije na Sakuru jejich poslední protijed. Zároveň přijde i na Sasoriho slabinu a s pomocí loutek "Otce" a "Matky" Sasoriho zabije. Chiyo uzdraví zraněnou Sakuru a Sasori jim poté jako poslední slova sdělí cenné informace o nadcházejícím setkání se špehem z řad Orochimarových podřízených. A na konci epizody neuvidíme jen Kakashiho a Naruta, kteří pronásledují Deidaru, ale i Kakashiho verzi Mangekyō Sharinganu.

ns028_nahled.jpg
2013-05-17 00:43
Filler:
Ne
Oživené bestie

Naruto a Kakashi honí Deidaru a Chiyo se Sakurou odpočívají po boji. Tým Gai pořád bojuje se svými dvojníky a všichni pomalu zjišťují, že klony jsou silnější. Neji však vysvětluje, že jelikož klony nejsou lidé, zůstávají pořád stejně silní a neunaví se jako originály. Leeho napadne, že aby klony mohli porazit, musí být silnější než na začátku boje. Potřebnou sílu na poražení klonů jim dodá vzpomínka na motto "Být silnější než včera".

ns029-030_nahled.jpg
2013-05-17 00:44
Filler:
Ne
Kakashiho průlom; Krása okamžiku

Tým Gai se vydává na pomoc týmu Kakashi. Kakashi odhalí svůj plán zabít Deidaru pomocí Kamui, ale dokáže mu utrhnout jen pravou ruku. Naruto srazí Deidaru z hliněného ptáka a osvobodí Gaaru.
Pohled na mrtvého Gaaru v Narutovi vzbuzuje hněv a objevuje se plášť liščího démona. Kakashi je nucen použít pečeť od Jirayi a Deidara, kterého objeví tým Gai, uznává, že nemá šanci je porazit. Jeho jediný způsob, jak důstojně zemřít, je vzít všechny s sebou.

ns031_nahled.jpg
2013-05-17 00:47
Filler:
Ne
Příští generace

Gaara se potácí někde mezi životem a smrtí. Babča Chiyo mu předává svou čakru, aby nepřekročil onu tenkou hranici mezi životem a smrtí. Zaplatí za touhu pomoct mu cenu nejvyšší, zemře, pro budoucnost, pro své následovníky. Samotné by se jí to nepodařilo, ale Naruto jí podá pomocnou ruku. Gaara po probuzení zjistí, že jej vesničani z Písečné přišli zachránit, získal jejich uznání. Všichni uctí oběť staré ženy.

ns032_nahled.jpg
2013-05-17 00:49
Filler:
Ne
Návrat Kazekageho

Kazekage se vrací do vesnice, kde ho všichni vítají. Báli se, že o něj přišli. Pohřbí stařenku Chiyo a ninjové jí vzdají hold společně s Gaarou a jeho nejbližšími. Naruto a jeho přátele se s nimi rozloučí a vypraví se přes poušť domů. Mistr Gai i přes únavu dokáže, že trénink se dá praktikovat kdykoliv.
Po bojišti se prochází Zetsu společně s Tobim a sbírá informace. Najdou i Deidaru, kterému se podařilo přežít.

ns033_nahled.jpg
2013-05-17 00:51
Filler:
Ne
Nový cíl

Mistr Gai se postará o velkolepý návrat do vesnice. Chudák Kakashi má po cestě na jeho hřbetě dost a musí do nemocnice, kde skoro dojde k odhalení jeho tváře. Sakura získala od Sasoriho důležitou informaci o setkání se špehem, pracujícím u Orochirama. Problém je v tom, že týmu sedm schází jeden člen. Naruto přemýšlí, kdo by mohl doplnit jejich řady. Nakonec se najde sám a ihned vyzkouší Narutovy bojové schopnosti.

ns034_nahled.jpg
2013-05-17 00:52
Filler:
Ne
Formace! Nový tým Kakashi

Tsunade i přes značné obtíže zvolí pro misi tým Kakashiho. Už má vybrané dva adepty, kteří doplní jejich řady. Nejsou jen tak obyčejní. Yamato má unikátní schopnost ovládat Mokuton jako první Hokage. Může tedy kontrolovat Naruta pokud by došlo k uvolnění Kyuubiho čakry. Sai je členem Rootu a Danzou ho používá jako špeha. Jen Naruto není moc nadšen z nové skladby týmu.

ns035_nahled.jpg
2013-05-17 00:54
Filler:
Ne
Nechtěný přírůstek

Yamato si přeje, aby spolu členové jeho týmu dobře vycházeli, což se zprvu zdá jako utopická představa. Sai, nováček v týmu, má od Danza speciální tajnou misi, nepůjde o nic dobrého. Yamato dostane důležitou informaci o Narutově síle, možném úniku zlověstné démoní čakry. Jejich úkol bude nebezpečný z vícero hledisek – noví členové, utajené úkoly, nebezpečí devítiocasé lišky. Každý element má svou váhu.

ns036_037_nahled.jpg
2013-05-17 00:55
Filler:
Ne
Falešný úsměv; Nerozhodnutý název

Nový tým Kakashi vyráží na misi. Už od začátku mají problémy se spoluprácí mezi sebou. Naruto se nedokáže smířit s tím, že do týmu 7 byl dosazen Sai. Yamato v díle odhalí svoji unikátní schopnost – Mokuton.
Sakura se, na rozdíl od Naruta, který se s ním nedokáže smířit, snaží lépe Saie poznat. Při plánování mise jsou rozděleni do týmů – Sakura s Yamatem a Naruto se Saiem. Což nemá zrovna kladný ohlas.

ns038_nahled.jpg
2013-05-17 00:57
Filler:
Ne
Napodobení

Kvůli špatným vztahům se Yamato rozhodne simulovat situaci na mostě. Spolupráce mezi Narutem a Saiem dopadne katastrofálně. Vyústí hádkou, při které Naruto prohlásí, že s ním bude spolupracovat jen proto, že jim může pomoci najít Sasukeho. Sakura zjistí, že Sai nemá city, proto nedokáže pochopit, proč se Naruto tak úpěnlivě žene za Sasukem. Vyrážejí na další cestu a na konci konečně dorážejí k mostu.

ns039_nahled.jpg
2013-05-17 00:59
Filler:
Ne
Most Nebe a Země

Finální fáze mise začíná. Yamato v kopii Sasoriho loutky vyráží na most, kde se setkává se špehem. Ukáže se, že jím byl Yakushi Kabuto! Získají od něj několik informací, ale pak vyjde najevo, že ho Orochimaru špehoval. Když už se schyluje k boji, zaútočí Kabuto místo na Orochimara na Yamata. Ne protože by prokoukl jeho převlek, ale proto, že z něj Orochimaru už dávno sejmul Sasoriho pečeť. Od té doby pracuje Kabuto pro sannina dobrovolně.

ns040-041_nahled.jpg
2013-05-17 01:01
Filler:
Ne
Rozpoutaný Kyuubi!!; Tajná mise začíná

Boj na mostě začíná. Díky Narutově vzteku se začne zjevovat Kyuubiho chakra. Orochimaru odhalí pravdu, že jen díky jeho experimentům má Yamato svůj Mokuton. A když se u Naruta objeví čtvrtý ocas, problémy teprve začínají.
Bitva Naruta a Orochimara pokračuje. Kabuto se pokouší zapojit do boje. Je odražen Kyuubiho chakrou a odhozen na konec mostu, který se díky Narutově síle démona začíná rozpadat.

Autoři popisku: Tessie, kankuro-senpai

ns042_nahled.jpg
2013-05-17 01:04
Filler:
Ne
Orochimaru vs. Jinchuuriki

Naruto při souboji s Orochimarem ztrácí kontrolu nad svým démonem a naroste mu čtvrtý ocas. Začíná jít do tuhého. Nicméně hadí Sannin se jen tak nevzdává a útočí na něj svými slizskými technikami. Mezitím se Kabuto pokouší dostat ze Sakury a Yamata, jak se dozvěděli o tom, že měl mít sraz se Sasorim. Dozví se, že Sasori je mrtvý. Bohužel jsou přerušeni Orochimarem. Zdá se, že Naruta zasáhl smrtelnou ranou.

ns043_nahled.jpg
2013-05-17 01:05
Filler:
Ne
Sakuřiny slzy

Sakura, Yamato a Kabuto sledují boj, který nevypadá jako souboj dvou ninjů, ale spíše jako dvou monster. Po tom, co skončí, vydává se Sakura za Narutem, stále v démoní podobě, aby ho uklidnila. Bohužel je zraněna. Na pomoc jí přijde Kabuto, který následně zmizí. Yamato použije svou pečetící techniku, aby z Naruta stáhl Kyuubiho chakru. Mezitím jde Sai Orochimarovi předat vzkaz od Danza.

ns044_nahled.jpg
2013-05-17 01:06
Filler:
Ne
Pravda o bitvě

Navracení Narutovy lidské podoby dopadlo úspěšně a nyní je řada na Sakuře, aby ho vyléčila. Léčení skončilo úspěchem a Naruto se začíná probouzet z bezvědomí. Je zmatený a pamatuje si jen to, co se stalo do doby, než se začal měnit na lišku. Chce se dozvědět, proč byl v bezvědomí. Mezitím Sai předává Orochimarovi vzkaz a potom se k němu přidává. Společně mizí neznámo kam.

ns045_nahled.jpg
2013-05-17 01:08
Filler:
Ne
Následky zrady

Jakmile se Naruto a Sakura od Yamata dozvědí, že Sai má sloužit jako spojka mezi Danzem a Orochimarem, chtějí se za ním ihned vydat. Kvůli Narutovi, který se ještě úplně nezotavil z přeměny v démona, se ale jejich odchod oddaluje. Po cestě začne mít Sakura problémy se zraněním. Když se léčí, Naruto se dozvídá, jak se Sakura zranila.

ns046_nahled.jpg
2013-05-17 01:09
Filler:
Ne
Nedokončená stránka

Yamato řekne Narutovi o síle Devítiocasého a taky to, že Sakuru zranil on. Orochimaru, Sai a Kabuto jsou na cestě k úkrytu. Sai si prohlíží svůj batoh a zjistí, že ztratil svou obrázkovou knihu, kterou si mezitím pročítá Sakura. Ta s ostatními, zjistí že kniha je o dvou bratrech a jejich cestách a bojích. Stránka, kde se tito chlapci mají setkat, je nedokončená. Orochimaru s ostatními doráží k úkrytu, ale nevšimnou si, že je celou dobu sledoval Yamatův klon.

ns047_nahled.jpg
2013-05-17 01:10
Filler:
Ne
Infiltrace! Úkryt jedovatého hada

Poté, co se Sai dostane ze Sasukeho genjutsu, předá Orochimarovi informace o konožských ANBU. Yamato dává Sakuře a Narutovi "semínka", díky kterým může určit místo, kde se nacházají, a přizná, že je dal Saiovi do jídla a oblečení. Vysvětlí jim i plán, jak se dostat do úkrytu. Kabuto odvedl Saie do pokoje a zamkl ho. Sai hned poté přivolává bingo knihu. Yamato se Sakurou a Narutem se dostávají do hadova hnízda a běží k Saiově pokoji.

ns048_nahled.jpg
2013-05-17 01:12
Filler:
Ne
Pouta

Yamato s ostatními vtrhnou do Saiova pokoje a chtějí vysvětlení. Sai jim odpoví, že jeho pravou misí bylo pomáhat Orochimarovi s plány na zničení Konohy. Ale zároveň měl Orochimara špehovat a posílat informace Danzovi. Yamato odhalí Sakuře a Narutovi, že aby se členové Anbu root zbavily emocí, musí zabít své vlastní kamarády. Sakura však Saiovi řekne, že nějaké emoce opravdu má, pokud mu velmi záleží na pouhé obrázkové knize.

ns049_nahled.jpg
2013-05-17 01:13
Filler:
Ne
Něco důležitého

Po rozmluvě se spoutaným Saiem, kterého ohromila Narutova řeč, se před nimi objeví Kabuto a napadne je, aby Saie osvobodil. Avšak Sai, ve kterém Narutova řeč o vztahu se Sasukem probudila touhu dozvědět se něco víc o poutech s jeho mrtvým bratrem, ho poté zrazuje. Díky tomu má tým Yamato možnost vydat se do úkrytu a najít Sasukeho. Rozdělí se do skupin a vydají se svého bývalého společníka hledat, však nemůžou ho najít.

ns050_nahled.jpg
2013-05-17 01:14
Filler:
Ne
Příběh z obrázkové knížky

Tým Yamato pořád hledá Sasukeho, ale Naruto se zhroutí vyčerpáním, a tak je Sai nucen počkat, než jeho partner zase nabere síly. Sai si díky Narutovi začne pomalu vzpomínat na to, co chtěl dokreslit do obrázkové knížky. Po chvilce je ale objeví a napadne Orochimaru a oni se rozdělí. Sai pokračuje v hledání Sasukeho sám. K Narutovi se přidává Yamato se Sakurou a Orochimaru utíká. Kapitán najde Saiovu Bingo knihu, ve které je jako aktuální cíl k odstranění označen Sasuke. Mezitím už ale Sai Sasukeho našel.

ns051-052_nahled.jpg
2013-05-17 01:17
Filler:
Ne
Znovushledání ; Uchihova síla

Trojica, zmätená z nájdenia Saiovej Bingo knihy, stále hľadá Saia aj Sasukeho. Medzitým Sasuke spôsobí výbuch. Na miesto výbuchu dorazia Naruto aj Sakura. Uvidia Sasukeho, ale po jeho chladnom prístupe je jasné, že sa do Konohy len tak nevráti.
Sasuke sa pokúsi zabiť Naruta, ktorého však Sai ochráni a Sasuke ich oboch útokom odhodí. Na Sasukeho sa rozhodne zaútočiť Sakura, do cesty jej ale príde Yamato, ktorému Sasuke mečom spôsobí zranenie. Kyuubi provokuje Naruta, no Sasuke ho potlačí.

ns053_nahled.jpg
2013-05-17 01:18
Filler:
Ne
Přezdívky

Sasuke sa chystá zaútočiť na nový Tím Kakashi, ale Orochimaru a Kabuto ho zastavia. Následne všetci traja zmiznú. Naruto je z toho zdrvený, ale Sakure a Saiovi sa podarí ho upokojiť a všetci sa vrátia do Konohy, kde podajú Tsunade hlásenie. Po zistení, že Danzo sa dostal do skladu spisov, sa Tsunade rozhodne posilniť zabezpečenie. Po tom, ako Naruto dokončí ďalšiu misiu, sa vráti domov a pri pohľade na fotku starého Tímu Kakashi si spomenie na jej vznik.

ns054_nahled.jpg
2013-05-17 01:23
Filler:
Napůl
Noční můra

Naruto sa zobudí zo zlého sna o Kyuubim. Medzitým Sai v knižnici stretne Sakuru a tá ho zavolá, aby s ňou a Narutom išiel navštíviť Kakashiho. Stretnú Naruta, a keď Naruto so Sakurou Saiovi vysvetlia, ako fungujú prezývky, Sai nazve Sakuru príšerou, čím si ju pohnevá. V nemocnici im Kakashi oznámi, že prišiel na efektívny spôsob tréningu, vhodný pre Naruta. Príde Tím 10 a všetci, okrem vedúcich a Shikamara, sa vyberú do Yakiniku Q.

ns055_nahled.jpg
2013-05-17 01:25
Filler:
Ne
Vítr

Kakashi je prepustený z nemocnice a Narutov tréning sa začína. Kakashi vysvetlí Narutovi teóriu podstaty chakry a po otestovaní Naruto zistí, že tou jeho je vietor. Pridá sa k nim Yamato a zvedavému Narutovi predvedie, ako naraz využíva vodný aj zemný element a vytvára tým drevný. Po obtiažnom vysvetlení princípu tréningu a názornej ukážke Naruto začne tréning - on a jeho klony sa pokúšajú preseknúť list.

ns056_nahled.jpg
2013-05-17 01:27
Filler:
Ne
Svíjení

Naruto neustále pokračuje v tréninku manipulace větrné podstaty chakry. Aby dosáhl pokroku rychleji, požádá o radu Kakashiho. Ten posílá Naruta za Asumou, který je také uživatelem větrné podstaty. Díky jeho tipu se mu daří svou manipulaci s chakrou zlepšit. Jeho trénink je však přerušen, protože ho Tsunade posílá se Sakurou, Saiem i Yamatem na misi typu B, která má prošetřit záhadný incident na jejich území.

ns057-058_nahled.jpg
2013-05-17 01:29
Filler:
Ano
Zbavený věčného spánku ; Osamělost

Narutův tým má za úkol prozkoumat incident ohledně vykrádání hrobek. V této oblasti se mají nacházet skryté hrobky čtyř velký shinobi a jejich tým má zabránit jejich vyloupení. Sakura s Yamatem jdou na první průzkum, ale Naruto je po chvíli vyráží hledat. Náhodou narazí na jednu ze skrytých hrobek, ale je již prázdná. Uvnitř však potkává neznámého mladíka, který na něj ihned útočí.
Celý tým v doprovodu mnichů doráží do chrámu Ohně. Naruto je šokovaný, protože stejné místo viděl i ve svých snech. Sora, mladý adept na mnicha, neustále Naruta provokuje a rozčiluje. Ten si však všímá, že mniši mají na Soru stejný pohled, jako mívali obyvatelé Konohy na něj. Snaží se k Sorovi přiblížit a stát se jeho přítelem. Vzápětí však přichází zpráva, že byly vykradeny další hrobky.

ns059_nahled.jpg
2013-05-17 01:32
Filler:
Ano
Nový nepřítel

Narutův tým, Sora a Chiriku z chrámu Ohně vyráží za zloději čtyř rakví ze skrytých hrobek. Už při velmi okatém přesunu schránek tuší, že se bude jednat o past. Přesto pachatele nesmí ztratit z dohledu, a tak vyráží. Po dopadení však rakve mizí pod zemí a protivníci vytváří obří techniku, která všechny obklopí spletitostí chodeb a pastí. Boj o přežití začíná a každý čelí odlišnému nepříteli.

ns060_nahled.jpg
2013-05-17 02:20
Filler:
Ano
Kolo Štěstěny

Yamato soupeří se zkušeným uživatelem zemského živlu, ale díky své kamufláži mu úspěšně uniká. Sora utíká od Sakury, na kterou vzápětí začíná útočit obří jedovatý hmyz, ale je zachráněna Saiem. Sám Naruto čelí ženě, která ho chce za každou cenu políbit. Svými klony a vtipnými řečmi ji rozčiluje, takže na něj začíná útočit. Naruto si to nedokáže vysvětlit, ale žena ovládá čtyři druhy živlů.

ns061_nahled.jpg
2013-05-17 02:22
Filler:
Ano
Dotek

Naruto bojuje proti Fuuce, Sora zase proti tomu bělovlasému chlapovi. Sai a Sakura se je snaží najít a pomoct jim, Yamato taktéž. Sora mezitím v ohrožení života nevědomky používá svou obrovskou sílu. Fuuka z Naruta pomocí polibku vysává jeho čakru. Sakura, Sai i Yamato mu přichází na pomoc, ale zadrží je další podřízení toho bělovlasého chlapa. Na pomoc přichází i Sora, který nějak vycítil, že je Naruto v nebezpečí. Fuuka a její společníci se nakonec stahují...

ns062_nahled.jpg
2013-05-17 02:23
Filler:
Ano
Člen týmu

Jelikož má Sai zraněnou ruku, musí volné místo v týmu Kakashi na chvilku zastat někdo jiný. A tenhle úkol připadá zrovna na Soru. Ale ten místo toho, aby se snažil být užitečný, působí jen problémy - chová se namyšleně a na každého je protivný... Náhodou se v Konoze setká s Asumou, který mu ukáže trik, co zvládnou jen lidé s větrnou podstatou čakry, a Sora je odhodlán se ho naučit. Naruto se samozřejmě nenechává zahanbit a trénuje spolu se Sorou...

ns063_nahled.jpg
2013-05-17 02:25
Filler:
Ano
Dva králové

Asuma pokračuje s trénováním Naruta a Sory a taky nechává Sorovi vylepšit jeho zbraň. Když už Sora začíná mít Asumu rád, potká v Listové toho bělovlasého chlapa, se kterým předtím bojoval. Ten mu řekne, že tím, kdo zabil jeho otce, byl právě... Asuma. Sora je z toho dost mimo a s nikým se nebaví, jen dál trénuje. Dokáže předčit Naruta a jeho kunai projde skrz strom a roztříští kámen za ním na kusy...

ns064-065_nahled.jpg
2013-05-17 02:27
Filler:
Ano
Černý signální ohen ; Dočasná temnota;

Danzou navrhuje Tsunade zabít Soru, protože má zvláštní sílu a mohl by být postrachem pro vesnici, ale ona odmítá... Sora se taky ujišťuje, že ten, kdo zabil jeho otce, byl opravdu Asuma. Také zjišťuje, že záměrem jeho otce bylo sjednotit Zemi Ohně... Proto se snaží zabít Hokage a dosáhnout cíle, jenž jeho otec vytyčil...
Sora utíká před Narutem, který ho pronásleduje, a gang v čele s tím bělovlasým chlapem útočí na Konohu. Dokonce udělají i ochranou bariéru kolem Konohy, aby si lidé v ní připadali jako vězni ve vlastní vesnici. Asuma si myslí, že se pokouší o vyhlazení vesnice, ale je to skutečně tak?

ns066_nahled.jpg
2013-05-17 02:29
Filler:
Ano
Obživené duše

Zombie armáda útočí, aby odvedla pozornost od hlavního plánu nepřátel. Asuma, který má zlou předtuchu o tom, co se tu doopravdy děje, se vydá k elektrárně, kde se jeho podezření potvrdí. Čtyři z jeho přátel z doby, kdy patřil mezi Strážné nindži, jsou oživeni a nuceni použít techniku na vyhlazení celé Konohy. Mezitím, co Naruto bojuje se ženou, která dokáže ovládat všech pět elementů čakry, se snaží Sora zjistit skutečný důvod útoku na vesnici.

ns067_nahled.jpg
2013-05-17 02:30
Filler:
Ano
Mnoho bojů na život a na smr

Jaký je skutečný důvod útoku na vesnici a proč nestačí pouze zabít Hokageho? Všichni bojují ze všech sil s nepřáteli. Sakura se utká s protivníkem, který používá jed, a dokáže odhalit jeho princip boje. A jak si vedou naši hrdinové s armádou zombie? Díky Shikamarově příchodu opět všichni dostanou novou naději a odhodlání bojovat.

ns068-069_nahled.jpg
2013-05-17 02:32
Filler:
Ano
Čas probuzení ; Zoufalství

Armáda zombie je úspěšně poražena. Oproti tomu má Naruto velký problém se svým protivníkem. Dokáže odhalit podstatu jejích schopností v používání všech pěti elementů čakry? A pokud ano, dokáže ji porazit?
Proč má v sobě Sora Kyuubiho sílu? A kdo je ve skutečnosti Furido? Ve chvíli, kdy se kolem Sory objeví plášť liščího démona, si dává Naruto za vinu, že si přítomnost Kyuubiho neuvědomil dřív. Jakým způsobem ovlivní Soru Narutova minulost?

ns070_nahled.jpg
2013-05-17 02:33
Filler:
Ano
Rezonance

Všichni bojují se Sorou, který se čím dál tím víc mění na skutečného Kyuubiho. Nečekaný zvrat nastane ve chvíli, kdy se začne Kyuubiho čakra samovolně uvolňovat také z Naruta. V momentě, kdy ani Yamatova pečetící technika nefunguje, jsou všichni zoufalí strachem o Naruta. Dokáže nakonec Naruto sám potlačit Kyuubiho a najít si cestu do Sorova srdce?

ns071_nahled.jpg
2013-05-17 02:34
Filler:
Ano
Můj přítel

Narutovi se úspěšně podařilo zkrotit Kyuubiho a nyní doufá, že dokáže pomoci i Sorovi. Kazuma, který býval u Strážných ninjů ve stejné době jako Asuma, stále věří, že dělá správnou věc. Vítězem jejich souboje se stává Asuma a z Kazumových slov můžeme poznat, že vše doopravdy dělal pro zemi Ohně. A Sora? Dokáže ho Naruto zachránit, nebo je díky Kyuubimu nadobro ztracen?

ns072_nahled.jpg
2013-05-17 02:36
Filler:
Ne
Nebezpečí se blíží

Naruto, který po předcházejícím boji skončil v nemocnici, je odhodlaný odejít pokračovat ve svém tréninku a vytvoření nové silné techniky. Ovšem díky Kakashiho moudrým slovům zůstává radši stále v nemocnici, kde pokračuje v uzdravování se. Mezitím dva členové Akatsuki, Hidan a Kakuzu, provádí další útok. Tentokrát je jejich cílem Nii Yugito, Jinchuuriki dvouocasé Nibi no Nekomata.

ns073_nahled.jpg
2013-05-17 02:38
Filler:
Ne
Útok Akatsuki!

Naruto se konečně dočkal a může pokračovat v tréninku manipulace podstaty čakry. První krok, přeseknutí lístku ze stromu, úspěšně dokončil. Nyní ho čeká druhá fáze, o mnoho náročnější. Musí totiž přeseknout vodopád. Naruto trénuje a Akatsuki provádí další tah. Tentokrát se ocitají v chrámu, kde hledají bývalého strážného ninju, Chirika. Výsledek souboje se zdá už během prvního útoku jasný. Ale jak to ve skutečnosti dopadne?

ns074_nahled.jpg
2013-05-17 02:40
Filler:
Ne
Pod hvězdnou oblohou

Chiriku byl zabit a Akatsuki nesou jeho tělo na výměnné místo, kde za něj dostanou peníze. Ve chvíli, kdy se zpráva o jeho smrti dostane do Konohy, Tsunade okamžitě svolává nově vytvořené týmy. Za úkol dostávají zajmout nebo zabít členy Akatsuki. Mezitím Naruta pohání jeho odhodlání mílovými kroky kupředu a konečně se mu podaří splnit druhý krok k vytvoření nové techniky.

ns075_nahled.jpg
2013-05-17 02:42
Filler:
Ne
Modlitba starého mnicha

Všechny týmy míří k hranicím Země Ohně, aby tam hledali Akatsuki. Asumův tým se rozhodl, že své hledání započne v chránu, ze kterého Chiriku zmizel. Když si uvědomí, že je na Chirikovu hlavu vypsaná odměna, vydají se na nejbližší výměnné místo. Po jídle, kde se dozvíme rozdíl mezi rámenem a tsukemenem, je Naruto v šoku, když zjistí, že dokonce i Kakashi dokáže použít Rasengan.

ns076-077_nahled.jpg
2013-05-17 02:45
Filler:
Ne
Další kro ; Stoupající stříbro

Kakashi vysvětluje Narutovi další část výcviku. Tentokrát má za úkol zkombinovat Rasengan s větrnou podstatou chakry. Mezitím Kakuzu s Hidanem doráží na místo výměny a smění Chirika za kufřík plný peněz.
Týmu pod vedením Asumy se podaří najít Hidana a Kakuza. Hned při prvním útoku vychází najevo, že Hidan je nesmrtelný. Začíná lítý boj. Asuma je zraněn, avšak podaří se mu zasáhnout nepřítele výbušným útokem.

ns078-079_nahled.jpg
2013-05-17 02:48
Filler:
Ne
Dohodnutý soud ; Nedosažitelný křik

Po výbuchu je Asuma celý popálený a Hidan změnil svůj vzhled. Bodne se do nohy a stejné zranění utrží i Asuma. Shikamaru zastaví nepřítele svými stíny. Podaří se mu analyzovat jeho techniku a zrušit ji. Hidanovi je sťata hlava.
Hidanova hlava dále žije a Kakuzu se vloží do boje. Přišije hlavu zpátky k tělu a hned na to zaútočí na Izumu a Kotetsu. Ti jsou po krátkém boji znehybněni. Hidan je zpátky v kruhu a zasazuje Asumovi smrtelnou ránu.

ns080_nahled.jpg
2013-05-17 02:50
Filler:
Ne
Poslední slova

Do boje zasahují posily z Listové a zachraňují na poslední chvíli zbytek týmu před jistou smrtí. Hidan a Kakuzu jsou odvoláni velitelem Akatsuki k zapečetění Nibi. Asuma ví, že jeho stav je beznadějný, a proto se rozhodne říct svým žákům svá poslední slova. Poté má už jen jedno přání, naposledy si zapálit cigaretu. Tým 10 v duchu vzpomíná na své první setkání a na společné zážitky. Asuma umírá.

ns081_nahled.jpg
2013-05-17 03:00
Filler:
Ne
Zdrcující zpráva

Naruto pokračuje s trénováním nové techniky. Sakura se Saiem a mistrem Kakashim věří, že jen on by to mohl dokázat. V Akatsuki se prozrazuje, co je jejich cílem a proč chytají Bijuu. Po velké, ač neúmyslné, nápovědě od mistra Kakashiho Naruto konečně přijde na způsob, jak novou podobu Rasenganu provést. Náš hrdina je velmi blízko. Po tomto objevu však přijde špatná a smutná zpráva. Sarutobi Asuma zemřel.

ns082_nahled.jpg
2013-05-17 03:01
Filler:
Ne
Tým 10

Pár dní po smutné zprávě se koná pohřeb. Jediný Shikamaru se ho nezúčastní a ještě ten večer si promluví se svým otcem. Po rozhovoru ze sebe Shikamaru dostává všechen vztek a smutek, který se v něm nahromadil. Ovšem po tom začne vymýšlet plán. Další den do něj zasvětí ostatní členy týmu, Ino a Choujiho. V noci se začnou chystat. Brzy ráno se vydají k hlavní bráně, tam je však zastaví Tsunade. Zakáže jim výpravu, ale mistr Kakashi se jich ujme a společně se vypraví na cestu.

ns083_nahled.jpg
2013-05-17 03:03
Filler:
Ne
Cíl zaměřen

Tým 10 se vydává na cestu za dvojicí členů Akatsuki. Narutovi a Sakuře je dovoleno jít za nimi, pokud Naruto dokončí svou techniku do 24 hodin. Mezitím Shikamaru plánuje strategii a líčí ji svým společníkům. Akatsuki zapečetili dvouocasého démona a Hidan s Kakuzem míří do Konohy pro tělo Asumy a pro Naruta. Ino je pomocí své techniky sleduje v těle orla. Když dorazí Hidan a Kakuzu na místo, začíná bitva.

ns084_nahled.jpg
2013-05-17 03:04
Filler:
Ne
Kakuzova schopnost

Bitva začne přesně tak, jak Shikamaru plánoval. Kakashi dostane jednoho z členů Akatsuki, ale nikdo z týmu 10 nepředpokládal vývoj situace. Kakuzu ukáže svou pravou tvář. Mezitím kapitám Yamato učí Naruta slabiny a výhody živlů. Naruto pochopí jen to, že jeho vítr přemůže Sasukeho blesk, ale nestačí na jeho oheň. Kakuzu použije na Kakashiho tři živly, což není obvyklé. To ale není vše. Potom totiž Kakuzu vyrukuje i se čtvrtým živlem.

ns085_nahled.jpg
2013-05-17 03:05
Filler:
Ne
Hrozivé tajemství

Bitva mezi týmem 10 a Akatsuki pokračuje. Kakashi s Shikamarem konečně přijdou na Kakuzovu techniku. Týmu začínají docházet síly, musejí přijít s nějakým plánem. Nakonec Shikamaru usoudí, že bude nejlepší rozdělit dvojici od sebe. On si bere na starost Hidana. Chytí ho pomocí své techniky a odláká ho do lesa. Ale Hidan vytáhne ostří místo kosy, kterou nechal na bojišti, a získá Shikamarovu krev. Následně dokončí Jashinův znak.

ns086-087_nahled.jpg
2013-05-17 03:07
Filler:
Ne
Shikamarův génius ; Když někoho prokleješ, kopeš si vlastní hrob

Hidan získá Shikamarovu krev a hned poté nakreslí znak. V něm do sebe bodne, jenže Shikamarovi se nic nestane, protože Hidanovi podstrčí krev jeho společníka. Mezitím se Kakuzu snaží získat Kakashiho srdce, ale následně přijde o své díky Hidanovi.
Kakuzu si půjčí srdce od příšery a málem by zabil Kakashiho, Choujiho a Ino, kdyby se neobjevil Naruto s Yamatem a týmem 10. Shikamaru skoncuje s Hidanem pomocí výbušných lístků, čímž ho pohřbí. Naruto představuje svou novou techniku.

ns088_nahled.jpg
2013-05-17 03:08
Filler:
Ne
Fuuton: Rasen-Shuriken!

Sakura se Saiem se vydávají na pomoc Shikamarovi, i když ten ji už nepotřebuje, protože Hidana pohřbil pod hromadu kamení. Naruto se snaží porazit zbývajícího člena Akatsuki. První pokus se nepovedl, a tak se snaží vymyslet nový způsob jak zaútočit. Nakonec na jeden přijde. Pomocí klonů odláká protivníkovu pozornost, potom se sám mezi ně zamíchá a nechá ho myslet si, že je klon. Pomocí tohoto maskování nepřítele poráží.

ns089_nahled.jpg
2013-05-17 03:10
Filler:
Ne
Cena moci

Naruto má vážné zranění, kvůli nové technice. Díky pitvě Kakuzova těla se ukáže pravá podstata Narutova jutsu. Mezitím Orochimaru s Kabutem něco plánují. Shikamaru se zajde podívat na Asumův hrob, kde potká Kurenai. Přesvědčí ji, že bude dobrým mistrem pro její dítě. Naruto je šťastný, protože se cítí blíž k Sasukemu. Hokage nakáže Kakashimu, aby zakázal Narutovi používat jeho novou techniku, protože je pro něj příliš nebezpečná.