manga_preview
Boruto TBV 07

Hidan

HidanHidan (飛段) je člen Akatsuki a partner Kakuzu a je druhý nejnovější člen Akatsuki. Hidan u sebe nosí svou tří-čepelovou kosu, kterou často používá v boji. Na prstenu Akatsuki nosí znak 三 (San, Tři) a nosí ho na levém ukazováčku. Také nosí na krku symbol Jashinu a používá ho k modlení.

Životopis

Hidan pochází z vesnice Skryté v Horkých pramenech. Vesnice Horkých pramenů byla poklidná vesnice, která byla pro Hidana s jeho násilnou povahou nepříjemná. Ve vesnici se obratil proti svým společníkům a našel nový smysl života v Jashinu (ジャシン, Bůh zla), krvavém a rituálním kultu, který na něm provedl své Kinjutsu (zakázanou techniku). Toto Kinjutsu umožnilo Hidanovi přežít jakékoliv zranění, výměnou za zabíjení druhých a provádění rituálu po jeho vítězství.

Hidan a Kakuzu byli pověřeni zajmout Dvouocasého démona, který byl zapečetěn v Jinchuuriki (Osoba ve které je Ocasý démon). Jinchuurikim byla Nii Yugito ze Skryté Oblačné a byla vysoce zkušená v boji, takže ji Hidan a Kakuzu nedostali snadno. Hidanovi se podařilo ji porazit a přibít na zeď, zatímco prováděl svůj rituál. Později se objevil Zetsu, vzal Yugito na základnu Akatsuki a duo cestovalo do Země Ohně. Jejich cílem byl další Jinchuuriki, ale Kakuzu měl na cestě vědlejší plán. Duo vtrhlo do Chrámu Ohně v Zemi Ohně, zabili spousty mnichů a to včetně Chiriku, bývalého člena Dvanácti strážných ninjů.

S jejich odměnou v rukou se vydali do nedaleké stanice pro lovce odměn. Bohužel, jeden z mnichů přežil a uprchl do Listové, kde vypověděl vše o masakru. Byly rozeslány skupiny a Tým Asuma, Shikamaru, Kotetsu a Izumo dostihli Hidana a Kakuzu. Asuma a Hidan začali bojovat a Hidan chtěl po svém partnerovi, aby se do boje nepletl.

Hidanovi se podařilo vyhnout většině Asumových úderů, dokud nezačel provádět svůj Jashin rituál. Po rituálu jeho tělo získalo tmavou barvu a vzhled kostí se objevil na jeho kůži. Podařilo se mu získat Asumovu krev a propojit svou bolest s Asumou. Když Asuma použil na Hidana svůj ohnivý útok, tak se Hidanovo zranění obrátilo zpět na Asumu. Zbytek Asumova týmu si uvědomil, že před nimi stojí podivný, ale silný nepřítel. Shikamaru chytil Hidana svým stínem a odtáhl ho z jeho rituálního symbolu. To dalo Asumovi šanci, aby na Hidana zaútočil, aniž by něják zranil sebe. Asuma použil svou techniku Hien (Létající polykač) a usekl Hidanovi hlavu, která odletěla o několik metrů dál.Hidan a Asuma

Listoví ninjové byli překvapeni, když Hidan bez hlavy začal mluvit a požádal Kakuzu o pomoc. Prokazujíc svou nesmrtelnost, Hidanova hlava byla pomocí Kakuzu přišita zpět. Tento šílený muž poté vstoupil znovu na rituální symbol a probodl si svou hruď, kriticky tím Asumu zranil. Když Izumo a Kotetsu chtějí pomoci, tak jsou zastaveni Kakuzem. Přišli však posily z Listové a Asuma byl odnesen stranou z boje. Kakuzu a Hidan byli kontaktováni svým vůdcem a odešli zapečetit nedávno zajatého Sanbiho do sochy Krále pekla.

Po zapečetění Dvouocasé a Tříocasého, Hidan a Kakuzu se rozhodli najít svůj další cíl a tím byl další Jichuuriki. Na své cestě byli však zastaveni Týmem 10 a Kakashim. Tým 10 toužil po pomstě a Shikamaru chytil Hidana svým stínem a odešel s ním do labyrintu drátů a výbušných lístků, kde bojovali jeden na jednoho. Hidanovi se podařilo osvobodit z Shikamarova stínu a sekl Shikamaru, získal jeho krev. Hidan začal provádět své Jutsu a propíchl si srdce. Shikamaru však nebyl zraněn, protože se ukázalo, že krev nebyla jeho, ale Kakuzova a získal ji pomocí chytrého plánu. Hidan byl překvapen a chycen do Shikamarovi pasti. Skončil obvázaný dráty s výbušnými lístky na svém těle. Poté Shikamaru aktivoval past na zemi, velká hluboká díra se objevila pod Hidanem.
Poslední krok
Shikamaru řekl Hidanovi, že si vykopal svůj vlastní hrob, když zabil jeho učitele. Poté si zapálil cigaretu a hodil ji na dráty s výbušnými lístky, výbuch roztrhal Hidana na kusy. Hidan, který byl na kusy, spadl do díry a křičel, že se dostane jednou ven a i když bude mít jen hlavu, tak Shikamaru ukouše k smrti. Shikamaru jen řekne, že místo ve kterém je Hidan, patří jeho klanu a ten se ujistí, že tam Hidan zůstane navždy. Poté stěny díry začnou padat na Hidana a ten zůstane pohřbený pod zemí. Hidan byl nesmrtelný, protože musel jednou za čas provádět své Jashin rituály a protože zahrabaný a na kusy neměl možnost, tak jeho pohřbení byla jeho konečná záhuba.

Hidan

Osobnost

Hidan je jedna z nejsprostějších postav příběhu a často se vzteká a na něco si stěžuje. Velmi málo mluví slušně a když ano, tak v podobě sarkasmu. Byl také jediným členem Akatsuki, který nerespektoval Peina. Jediná osoba, kterou snad neurážel byl jeho bůh Jashin. Také otevřeně urážel Kakuzu, který měl podle Hidana zvyk rouhat se, protože Kakuzu měl rád peníze. Kakuzu zase zesměšňoval Hidana kvůli jeho náboženství, ale v bitvě spolu oba skvěle spolupracovali.

Hidan neměl absolutně žádné morální omezení, které se týkalo zabíjení. Často způsoboval rád svým protivníkům velkou bolest a pokud to šlo, tak získal jejich krev a bolest zažíval s nimi, což ho přivádělo do stavu šílenství a radosti zároveň. Také se ukázal jako sadista a to zejména během svého obřadu. V boji také často hlasitě ječel a vášnivě se smál.

Nicméně, jeho nesmrtelnost ho dělala velmi arogantním a často se zabýval tím, jak získat rychle soupeřovu krev, než aby vymyslel nějákou strategii. Zdálo se však, že začal panikařit, když Shikamaru ovládal jeho tělo svým stínem. Také neměl rád, když mu Kakuzu pomáhal v bitvě. Kakuzu mu to zase oplatil tím, že když byl Hidan v koncích, tak ho nechal schválně "zemřít", což měl být trest za jeho aroganci.

[acidfree:46111 size=200]

Schopnosti

Hidanovou základní schopností byla jeho nesmrtelnost, což byl výsledek náboženství Jashinu a jeho různých Kinjutsu. Mohl dokonce i mluvit bez hlavy, ale musel mít svou hlavu na těle, aby ho mohl kontrolovat. S useknutými končetinami mu pomáhal Kakuzu, který mu je mohl hned přišít zpět. Hidanova nesmrtelnost také dovolila Kakuzovi, aby Hidana zranil, aniž by ho zabil a Kakuzu tak nemusel hledat nové partnery, protože Kakuzu trpěl občas záchvaty vzteku a své parntery zabil. Přestože spolu neradi spolupracovali, tak tvořili oba skvělý tým.

V bitvě používal Hidan tří-čepelovou kosu. Tu ovládal pomocí lana, které bylo připojeno k cívce, kterou měl skrytou pod svým pláštěm. Přestože Hidan ovládal kosu velmi dobře a rychle, tak o sobě tvrdil, že jeho útoky jsou nejpomalejší z Akatsuki. Shikamaru také zjistil, že kosa byla navržena, aby získávala krev soupeře, než aby zabíjela. Také používal bodec, kterým se probodl a zabil tak svého soupeře.

Překlad a význam jména

Hi znamená "létat, skákat, rozházet", ale také to znamená "falešný hráč Shougi" a dan znamená "stupeň, kroky nebo schodiště".

Zajímavosti

Hidan velmi připomínal Tayuyu, která byla také sprostá, ale ne tolik jaho Hidan. Tayuya byla většinou také arogantní a také bojovala s Shikamaru.

Sám Kishimoto Masashi (autor Naruta) řekl o Hidanovi: "Hidan používal prokletí a proto jsem ho chtěl zobrazit jako Shinigamiho (Boha smrti). To je také důvod, proč sebou nosí kosu a při proměně je jeho vzhled děsivější. Původně jsem plánoval, že kosa bude mít spousty triků, ale neměl jsem čas ukázat všechny z nich".

Osobní info

Hidanova hodnost je neznámá, ale je na úrovni vyšího Jounina. Narodil se 2. dubna a bylo mu 22 let. Jeho krevní skupina byla B. Měřil 177,1 cm a vážil 56,8 kg. V japonské verzi anime ho dabuje Masaki Terasoma.

Zbraně a Techniky

Bodec
Jujutsu: Shikijihyouketsu (Čarodějnictví: Kontrolování smrti vlastnictvím krve)
Nesmrtelnost (Jashinova tajná technika náboženství)
Tří-čepelová kosa

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie