manga_preview
Boruto TBV 07

1. Kazekage: Reto

1stkazekage.png

Reto (烈斗) byl První Kazekage (初代風影, Shodai Kazekage) a zakladatel Sunagakure no Sato, tedy Vesnice ukryté v písku; Písečné. Svoji silou dokázal shromáždit a spojit pouštní shinobi v jeden fungující celek. Poprvé se objevil v manze číslo 648.

Poprvé je možno jej zahlédnout na setkání všech pěti Kage, kde se projednávala otázka rozdělení ocasých bijuu mezi ninjovské vesnice. Reto se snažil vyjednat lepší podmínky pro svoji vesnici, která už jedním démonem disponovala. Jednání zachránila upřímnost Prvního Hokage Senju Hashiramy.

Jako všichni již zesnulí Kage po něm, i První zemřel rukou vraha. Ostatní z toho vyvodili prokletí pro písečné Kage.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem Čtvrté shinobi války byl přivolán spolu s ostatními Kage Seninem šesti cest, aby přivolali bývalý Tým 7 z Kaguyiny dimenze.

Popis

Reto byl velmi chytrý a přímočarý, rád spoléhal na sebe a nenechával se ovlivňovat city druhých. Svoji zemi velmi miloval.
Měl hnědé střapaté vlasy a tmavé oči. Nosil masku zakrývající polovinu brady a buď typický oblek Kage, či tmavý háv s velkým bílým límcem.
Jeho schopnosti nejsou známy, musel být však velmi silný a houževnatý, jelikož dokázal sjednotit ninji Písečné.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie