manga_preview
Boruto TBV 07

Shigure

big.jpg

Devatenáctiletý Shigure (シグレ) pocházel Skryté Deštné a zúčastnil se chuuninské zkoušky v Listové spolu se svými týmovými kolegy Baiu a Midarem ve stejném roce jako Naruto. Poprvé se objevil v 58. kapitole mangy a 21. díle anime.
Nafoukaný Shigure si dost věřil a Akamaru potvrdil, že měl silnou chakru. Během druhé části zkoušky probíhající Lese smrti narazil spolu se svým týmem na krvežíznivého Gaaru a hluboce podcenil Gaarovy schopnosti, což zaplatil životem. Shigure a jeho tým narazil na Gaarův tým poměrně brzo po zahájení druhé části zkoušky a chtěl po něm svitek. Shigure použil svoji techniku letících jehel vypuštěných z deštníku (Jouro Senbon), ale Gaaru jednoduše ochránil jeho písek. Následně Gaara chytil Shigureho, obalil ho svým pískem a rozmáčkl. Zabil i jeho druhy.

Zajímavosti

Původně měl být Shigure hřmotný muž s knírkem (viz galerie), ale editor na Kishimota naléhal, ať ho přemaluje.
Shigure znamená mrholení.
Shigure byl vysoký, měřil 195 cm, vážil 80 kg, narodil se 11. února, jeho krevní skupina byla B a registrační číslo R1-115.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie