manga_preview
Boruto TBV 07

Kakuzu

KakuzuKakuzu (角都) je člen Akatsuki a partner Hidana. Kakuzu je velmi zaměřen na peníze. Získává peníze tím, že se občas stane lovcem odměn a za odměnu si peníze vybere. Jeho chytání odměn však štve Hidana, který myslí, že takováhle věc je zbytečnost a na obtíž. Jeho tělo je tvořeno z podivných černých vláken. Na prstenu Akatsuki nosí znak 北 (Hoku, Sever).

Životopis

Kakuzu byl mnohem starší, když se objevil v příběhu. Byl totiž svou vesnicí najat, aby splnil misi. Tou misí bylo zavraždění Prvního Hokageho. Bohužel, Mokuton Prvního byl silnější a lepší než Kakuzu, Kakuzu se vrátil zpět do své vesnice z neúspěšné mise. Navzdory takto náročné misi, Kakuzu byl uvězněn, protože selhal. Kakuzu však utekl z vězení, vzal a použil ultimátní vesnické Kinjutsu (zakázanou techniku) Jiongu (Zemský odporný strach), což způsobilo, že si mohl prodlužovat svou životnost, když vzal srdce svým protivníkům. Využil tohoto Kinjutsu a vzal srdce vesnickým vůdcům a opustil Skrytou Vodopádovou.

Díky Jiongu mohl také Kakuzu používat elementární typ Chakry svého soupeře, protože měl jeho srdce. Později získal Kakuzu všech pět elementů Chakry. Také mohl používat díky Jiongu tajemná černá vlákna, která mu umožňovala brát protivníkům srdce a také měnit své tělo. Po opuštění Vodopádové, Kakuzu se dal dohromady s mnoha ninji, ale obvykle je zabil, protože se mu nelíbili a také kvůli svým záchvatům vzteku. Nakonec vstoupil do Akatsuki a dostal za partnera "nesmrtelného" Hidana. Hidan a Kakuzu dostali za úkol zajmout Dvouocasou Jinchuuriki (Osoba v které je Ocasý démon) Nii Yugito. Tato kunoichi ze Skryté Oblačné byla vysoce zkušená v boji a duo ji nedostalo snadno. Zdálo se, že Yugito byla určena jako cíl Kakuzu, ale zajmul ji Hidan.

Kakuzu vs. AobaPo přenechání Yugito Zetsu, Hidan a Kakuzu míří do Země Ohně a vtrhnou do Chrámu Ohně, kde hledají odměnu. V Chrámu Ohně, Kakuzu a jeho partner zabijí spousty mnichů a také Chiriku, Kakuzovu odměnu. Duo pak cestuje s mrtvým Chiriku do stanice pro lovce odměn. Po obdržení peněz, Hidan a Kakuzu jsou napadeni týmem z Listové. V boji Hidan zabije Sarutobi Asuma a oba muži jsou nuceni odejít poté, co jsou kontaktováni vůdcem Akatsuki. Pomáhají při zapečeťování Dvouocasého démona z Yugito a pak při zapečeťování Sanbiho do sochy Krále pekla.

Na své cestě k nalezení druhého Jichuurikiho byli Hidan a Kakuzu zastaveni Týmem 10 a Kakashim. Tým chtěl pomstu za Asumovu smrt. Shikamaru odvedl Hidana pryč z boje a Chouji, Ino a Kakashi začali boj proti Kakuzu. Viděli, že Kakuzu používá Element země, aby jeho tělo bylo tvrdší a tak Kakashi rychle použil Raikiri (Bleskové ostří) a zasáhl Kakuzovo srdce, protože Element blesku je proti Elementu země silnější. Kakuzu však nezemřel a odhalil na svém těle čtyři zvláštní subjekty. Tyto subjekty nosili masky a v každém subjektu bylo jedno srdce Kakuzova dřívějšího protivníka. Subjekt země byl zabit Kakashiho Raikirim, Choujimu se podařilo poškodit Subjekt blesku a Hidan zničil svým Jutsu Subjekt vody.

Kakuzu CompanyKakuzu byl nucen absorbovat Subjekt blesku, aby znovu žil a přešel do útoku se Subjekty ohně a větru. Později dorazil Naruto a Tým 7 na pomoc a Naruto bojoval proti Kakuzu sám, aby dokázal svůj růst. Přešel do útoku se svým novým Fuuton: Rasen Shuriken (Vítr: Rotující Shuriken), ale příliš se mu nedařilo. Poté zaútočil znovu s použitím klonů a Kakuzu byl Narutovým útokem zasáhnut. Fuuton: Rasen Shuriken zničil Kakuzova srdce a kriticky ho zranil. Kakuzu nemohl uvěřit, že ho mladí lidé porazili a Kakashi mu řekl, že pro něj jsou děti, protože bojoval s Prvním Hokagem. Ale teď je Kakuzu jen starý zmlácený muž. Kakashi pak zabil finálním útokem Kakuzu pomocí Raikiri. Kakuzovo tělo bylo pak odneseno do Listové na pitvu. Tsunade zkoumala jeho buňky, aby stanovila rozsah poškození od Narutova útoku. Není známo, co se stalo s Kakuzovým tělem po pitvě, ale jeho prsten Akatsuki zůstal v Listové.

Kakuzu

Osobnost

Kakuzu byl chamtivý, lakomý a snažil se většinou získat nějáký zisk. Věřil, že peníze jsou jedinou spolehlivou věci na světě a je mu jedno jestli půjde do pekla, protože jednou řekl: "I peklo potřebuje peníze. To bude dobrý". Také na sebe odkazuje jako na pokladníka v Akatsuki. Někdy příjme jako vedlejší úkol zachycení nějáké odměny a vymění ji za peníze. To také vyvolává spory s Hidanem, který si myslí, že Kakuzu se rouhá.

Ze všech členů Akatsuki, Hidan a Kakuzu spolu příliš nevycházejí. Hidanovi se nelíbí to, že Kakuzu je chamtivý a dělá rouhavé věci, jako je napadení Chrámu Ohně a vyzvednutí odměny za mnichovu hlavu. Kakuzu zase naopak nesnáší Hidanovo náboženství, přičemž je přesvědčen, že rituály, které Hidan provádí jsou ztrátou času. Také nemá rád Hidanův zdlouhavý styl boje.

Jediný důvod toho, že Kakuzu a Hidan jsou spolu je ten, že Hidan je nesmrtelný. Vzhledem ke své násilnické povaze, Kakuzu často zabíjí všechny, kteří jsou nablízku, když je rozčílený. Kakuzu se také nemusí starat o Hidana v boji, aby ho nezranil, protože klidně zaútočí i když je Hidan v cestě.

Kakuzu je v boji více opatrný než Hidan a není tak arogantní jako on. Také často varuje Hidana, aby byl opatrný a na pozoru, což Hidan nedodržuje. Kakuzu je také skvělý analytik, což je způsobeno jeho věkem, protože už zažil spousty bojů. Kakuzu také poslouchá rozkazy okamžitě, Pein Kakuzu a Hidana odvolal, zatímco Kakuzu uposlechl a Hidan protestoval. Když se však rozčílí, tak je k nezastavení, což je vidět, když se pokusí zabít Naruta navzdory tomu, že Akatsuki potřebuje všechny Ocasé démony živé.

[acidfree:46106 size=200]

Schopnosti

Všechny Kakuzovy schopnosti se točí kolem jeho unikátní tělní struktury, která se skládá ze stovek černých vláken v celém jeho těle a nazývá se Jiongu. Může tak své tělo rozdělit. Tato vlákna mohou být také použita na přišití končetin, což je vidět, když přišije Deidarovu ruku a také Hidanovu hlavu.

Kakuzu má také skvělé Taijutsu, což je vidět když snadno zastaví Choujiho útok jednou rukou, zmlátí Choujiho a pak ho drží v jedné ruce a v druhé ruce zase Ino. Také v Taijutsu dokázal udržet krok s Kakashim, který je v Taijutsu velice skvělý.

Nejvíce významnou schopností je jeho nesmrtelnost. Kakuzu si bere srdce svých protivníků a prodlužuje si tím život. Srdce ukládá do zvířecích masek, které má připevněné na zádech. Kakuzu tedy musí být zabit celkem pětkrát, aby skutečně zemřel. Tyto srdce mu rovněž umožňují, aby ovládal Elementy Chakry. Masky může také ze svého těla uvolnit a ty se pak samostatně pohybují a útočí.

Překlad a význam jména

Kaku znamená "úhel, lovit", ale také je to střelec v Shougi a zu znamená "metropole nebo hlavní město".

Osobní info

Kakuzova hodnost je neznámá, ale byl na úrovni vyšího Jounina. Narodil se 15. srpna a bylo mu 91 let. Jeho krevní skupina byla A. Měřil 185 cm a vážil 63,2 kg. V japonské verzi anime ho dabuje Takaya Hashi.

Techniky

Doton: Domu no Jutsu (Země: Technika zemního kopí)
Fuuton: Atsugai (Vítr: Síla krvácení)
Jiongu (Zemský odporný strach)
Katon: Zukokku (Oheň: Otvírač lebek)
Mizu Bunshin no Jutsu (Technika vodního klonování)
Nepojmenovaný druh společného ohnivého a větrného útoku
Raiton: Gian (Blesk: Falešná temnota)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie