manga_preview
Boruto TBV 07

Zetsu

250px-Zetsu.png

Zetsu se dá snadno poznat díky dvěma velkým zeleným výčnělkům, které obklopují jeho hlavu. Tyto výčnělky pokračují zřejmě i na zbytku jeho těla a proto má vzhled jako rostlina. Když se jeho výčnělky poprvé otevřely, tak bylo vidět že Zetsu má dvě různé barevné půlky těla. Levou stranu má zcela bílou a pravou zcela černou. Černá tvář mluví v manze v japonské Katakaně a bílá v Kanji a Kaně. V anime má každá jeho půlka jiný dabing. Tyto dvě půky mezi sebou komunikují a občas se liší v názorech. Jeho výčnělky také slouží k pozření, protože Zetsu má kanibalské sklony.

Zetsu hraje v Akatsuki roli špióna a sběrače dat. Ukázalo se také že může přesouvat svým tělem i když provádí zapečetovácí rituál Bijuu a tak slouží jako stráž pro ostatní členy. Tato skutečnost by mohla podpořit teorii rozpolcené osobnosti, protože když jedna půlka Zetsu zapečetuje Bijuu, tak druhá se může libovolně přesouvat. Když agent nebo člen Akatsuki zemře, tak je Zetsu poslán, aby se zbavil těl, aby nebyla jejich těla zkoumána. Zetsu je také jediný člen Akatsuki který nemá partnera. Navzdory tomu je Zetsu blízký Peinovi, který mu důveřuje. Zetsu byl také jednou poslán aby nalezl Sasoriho prsten a prsten "mrtvého" Deidary.

Zetsu také prokázal úplnou oddanost a loajalitu k Akatsuki do takové míry, že ví kdo je pravý vůdce Akatsuki. Jako možnou odměnu za jeho oddanost, dostal Zetsu podřízeného Tobiho, který se později stal členem Akatsuki sám. Zetsu také ví, že pravý zakladatel Akatsuki je Uchiha Madara. Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhVí také, že Madara je Tobi, protože v manze kapitole 395 mluví s Madarou, který má na sobě masku, protože se vydává za Tobiho.

ZetsuSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZetsu se poprvé objevil když Naruto a Sasuke bojovali v Údolí Konce, tak je Zetsu z něčího příkazu sledoval. Protože Sasuke a Naruto měli mocné útoky, tak se raději příliš nepřibližoval a sledoval je z dálky. Když potom přišel Kakashi a našel Naruta, tak se Zetsu objevil a sledoval jejich návrat do Listové. Pak se objevil s ostatními členy Akatsuki na setkání o jejich plánech a situaci ve světe. O několik let později ohlásil že se blíží Tým Gai, který se hodlal setkat s Týmem Kakashi, aby vypátrali Akatsuki. Zdá se že Zetsu má nějáký šestý smysl, který může rozšířit do prostoru kolem sebe, než že by spíše používal svůj zrak. Také jeho různé půlky mají rozdílné osobnosti, protože jeho černá strana mluví podivněji a neobvykle než strana bílá. Zetsuovi bylo také přikázáno sníst Sasoriho mrtvé podřízené.

zetsu.jpgSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZetsu se později objevil ve zničené jeskyni, která byla základnou Akatsuki a byl s ním ještě nový rekrut do Akatsuki Tobi. Jedna ze Zetsuových půlek si o oblíbeném Tobim myslela že Tobi je dobrý mladý muž. Když Tobi nalezl Sasoriho prsten, tak Zetsu diskoutoval, zda-li si mladý muž zaslouží, aby nahradil mrtvého Sasoriho a také poprvé viděl skutečné tělo Sasoriho. On a Tobi potom cestovali, aby nalezli Deidaru. Tobimu se podařilo najít Deidarovu paži a říká že nyní by se mohl stát členem Akatuski, ale Zetsu odpoví že to není tak jednoduché. Deidara brzy dorazil a vzal si zpět svojí ztracenou končetinu. Později, když Hidan a Kakuzu porazili Jinchuuriki Dvouocasé Nii Yugito, tak se Zetsu objevil a jeho poviností bylo odnést její tělo na základnu Akatsuki.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZetsu po smrti Deidary říká že Deidara a Tobi padli spolu s Uchihou Sasukem i když ve skutečnosti zemřel pouze Deidara.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZetsu se také rozhodoval po bitvě mezi Peinem a Jiraiyou. Po bitvě se rozhoduje zda se má jít kouknout na bitvu mezi Tobim a Narutem nebo Sasukem a Itachim. Rozhodne se pro Itachiho. Jak se dívá na boj, tak si bílá polovina klade otázku jak Sasuke odvrátil Itachiho pouze normálním Sharinganem. A tak černá polovina vysvětluje že Sharingan není jen zbran, ale také záleží na uživateli. Nicméně někteří se domnívají že Sasukeho Sharingan je silný díky Prokleté pečeti. Poté co Itachi zemře, tak to jde Zetsu ohlásit Tobimu. Po krátkém boji Tobiho proti 8 členné skupině ve které jsou: Naruto, Sakura, Kakashi, Sai, Yamato, Kiba, Shino a Hinata, se Tobi a Zetsu vrací na místo Itachiho a Sasukeho boje a Zetsu uvažuje že by se pomstil Narutovi, protože ho Naruto nazval "Aloe Vera". Zetsu je naposledy viděn ve skrýši Akatsuki.c

Schopnosti

zetsu
O Zetsuových schopnostech je známo velmi málo i když je vidět že nějáké musí používat, když slouží v Akatsuki jako špión. Jediná jeho technika která byla ukázána je ta, že se může přesouvat z místa na místo, když cestuje podzemím. Také má schopnost "nahrávat" všechno co vidí. Po bitvě mezi Sasukem a Itachim, se ho Madara zaptal: "Doufám že jsi nahrál všechno co se tu stalo?". A zetsu odpověděl: "Budte v klidu mám to všechno.". Všechno co Zetsu nahrál může být také prohlíženo když Madara říká "vychutnám si to později" nebo to může být shlédnuto s využitím Madarova Sharinganu, aby mohl číst v Zetsuově mysli.

Význam jména

Jeho jméno znamená "Jazyk" nebo "Rákos" (Jazyk jako připevnění k dutému dechovému nástroji nebo rákos jako vysoká dutá tráva).

Info

První vystoupení (Manga): Kapitola 234
První vystoupení (Anime): Naruto epizoda 134
Skrytá vesnice: Skrytá Travnatá
Význačný rys: Výčnělky, které se týkají jeho těla a také rozdělení těla na bílou a černou půlku.
Krevní skupina: B
Výška: 177 cm
Prsten: Pravý malíček, znak znamená "Kanec, Divočák".

Jméno ve znacích: 
ゼツ
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie