manga_preview
Boruto TBV 07

3. Kazekage

sandkaze.jpg

Třetí Kazekage (Sandaime Kazekage, 三代目風影), vůdce Písečné, byl považován za nejsilnějšího a nejnadanějšího Kazekageho v historii Skryté Písečné vesnice. Zmizel za tajemných okolností těsně před vypuknutím války.
Poprvé je možno jej vidět v manze číslo 266 a v anime Naruto Shippuudenu v díle číslo 21.
Vládnul kekkei genkai, schopností, při které měnil své tělo pomocí chakry na magnetického pole. Studoval předchozího hostitele Shukaku a jeho manipulaci s pískem, což mu napomohlo k vytvoření jeho vlastní techniky; využil svých magnetických schopností a jemného železného prachu. Tato schopnost byla později známá jako Satetsu (Železný písek). Dokázal ze Železného písku tvarovat dle potřeby jakékoliv typy zbraní, jednalo se tak o jednu z nejsmrtelnější technik v Písečné.
Pro svůj talent byl považován za nejsilnějšího Kazekageho v historii vesnice.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhsasori2Při boji Sakury a Chiyo se ukázalo, že člen Akatsuki Sasori z Červených Písků, legendární mistr loutek a nukenin ze Skryté Písečné, kdysi Třetího zabil a udělal si z něho loutku. Do té doby neměla Suna ponětí, co se s jejich vůdcem stalo.
Sasori označoval Třetího jako svoji nejlepší a nejoblíbenější loutku, kterou používal v již zmíněním boji proti Chiyo a Sakuře. Tyto dvě přišly spolu s dalšími zachránit uneseného Gaaru ze spárů Akatsuki.
Sandaime byl Sasorim proměněn na "Hitokugutsu" (Lidskou loutku). To umožnilo Sasorimu používat všechny Sandaimeho techniky, včetně jeho manipulace s magnetickými poli. Sasori přiznal, že zabití Třetího nebylo vůbec snadné, až tak silným shinobim byl.
Sakura loutku v boji rozlámala na třísky.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhNa konci Čtvrté shinobi války byl přivolán (znovu) spolu s ostatními Kage Seninem šesti cest, aby přivolali bývalý Tým 7 z Kaguyiny dimenze.

Popis

Sandaime KazekageJméno Třetího Kazekageho stejně jako jméno Třetího Mizukageho není známo, ale Sandaime Kazekage znamená "Třetí větrný stín".
Měl krátké, tmavě modré střapaté vlasy a zřejmě žluté oči (alespoň jeho loutka je měla).
Byl chytrým vůdcem, jelikož studoval Shukaku a snažil se rozvíjet svoji sílu pro blaho země.
Má svoji sochu mezi ostatními kamennými Kage v síni Suny.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie