manga_preview
Boruto 63

Anime (Nové díly)

Postavy seriálu Boruto

Postavy seriálu Boruto

Nasledujúce epizódy

31.10.-222- Pred rozhodujúcou bitkou
07.11.-223- Inojin vs Houki
14.11.-224- Legenda strašideľnej mačky
21.11.-225- Zápas s najlepším priateľom
28.11.-226- Samuraj vs veda

Hlavnými hrdinami seriálu Boruto je nová generácia ninjov, ktorých väčšina je potomkami známych postáv predchádzajúcich seriálov Naruto a Naruto: Shippuuden. Ide tak fakticky o tretiu sériu príbehu, začínajúcu zhruba 15 rokov po poslednej vojne shinobiov, kedy nasledujúca generácia nastupuje na Akadémiu. Postupne sa stávajú ninjami, ktorí v modernom pretechnizovanom svete budú musieť čeliť novým výzvam, hroziacim zánikom sveta shinobiov.

Anime začína dejovo omnoho skôr ako manga a spočiatku spracúva v prevažnej miere príbehy z jednotlivých noviel. Okrem toho boli v anime spracované špeciály nakreslené ešte Kishimotom (Naruto Gaiden a Mitsukiho príbeh) a tiež prepracovaný obsah (prvého) filmu Boruto. S tým súvisí zaujímavosť, že postavy v anime majú zhruba od ukončenia Akadémie vzhľad (oblečenie, puzdra na shurikeny) určený Kishimotom, vo väčšej, či menšej miere odlišný od mangy.
Počnúc epizódou 67 začína dlhšia séria fillerov - teda doplnkových príbehov slúžiacich na zaplnenie priestoru medzi oficiálnym dejom mangy a noviel. Epizódou 141 začína Mujina gang ark, ktorým začína príbeh (s fillerovými vsuvkami) opäť pozvoľna nadväzovať na mangu.



Aktuálna epizóda: 221



*

Názvy ďalších epizód sú prevzaté zo stránky wikipedia. Zoznam je iba orientačný a nemožno vylúčiť priebežné zmeny.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele anielikkk
Vložil anielikkk, Ne, 2021-10-24 17:32 | Ninja už: 407 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Boruto 221
Plačem, výkon hodný oscara. Rýchlosť deja v tých častiach je neskutočná. Chuninské skúšky v skratke, dalo by sa povedať.

Obrázek uživatele Capasak
Vložil Capasak, St, 2021-10-20 15:40 | Ninja už: 967 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

B 220-Já jsem myslel že ztracení kontroly je způsobeno už fyzicky hotovou extrakcí. Takže když činnost zastavíme, stále je fyzicky skoro hotová a při vyčerpání může ovládnout hostitele.

Něco skoro podobného jako s Narutem a Kuramou.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, St, 2021-10-20 15:52 | Ninja už: 3208 dní, Příspěvků: 1064 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Na Narutovi malo únik kyuubiho čakry viacero možností :
- emócie (hnev , strach)
- spotrebovanie vlastnej čakry
- vlastná iniciatíva
- bezvedomie
- kritické poškodenie zdravia

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Capasak
Vložil Capasak, Čt, 2021-10-21 14:20 | Ninja už: 967 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

jo, špatný příklad jsem dal Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2021-10-17 18:34 | Ninja už: 4280 dní, Příspěvků: 5823 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Vydavatel Icha Icha

B-220: No tak prišli sme o Narutovu vtipnú reakciu z mangy na Borutovo prvé vzatie si lieku, ale na druhú stranu v atmosfére, ktorú v anime vytvorili, to takto bolo asi lepšie. Taktiež nedošlo k prepojeniu informácie o Amadovej dcére s objavením sa "novietekoho". Čo ale pokladám za vyslovene príjemné pozitívum, je dobré vysvetlenie, prečo trvala otsutsujifikácia Kawakiho o toľko dlhšie, než u Boruta.

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Ne, 2021-10-17 21:29 | Ninja už: 3092 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Utírač Udonova nosu

po dnesnej casti uz dava zmysel preco kawaki nemal hotovu karmu. a som rad ze spomenuli ze je boruto v cajku a plno boja-schopny kedze by mohol v chunnin teste ovladnu karmu alebo by sme videli castejsie noveho team 7 keby sa prida aj kawaki

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Út, 2021-10-12 15:13 | Ninja už: 3092 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Utírač Udonova nosu

izanagi by vyriesil rinnegan aj kuramu. ale mozno to ani nevie pouzit

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2021-10-12 16:46 | Ninja už: 4280 dní, Příspěvků: 5823 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Vydavatel Icha Icha

S Izanagi môže užívateľ ovládať iba svoju vlastnú realitu a výlučne v čase, kedy je technika aktívna.

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Út, 2021-10-12 19:35 | Ninja už: 3092 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Utírač Udonova nosu

to hovoris len o nedokonalom izanagi od danza. Madara pouzil izanagi po dlhom case jeho smrti a ukazali ze sa nemusi jednat o vlastnu realitu ale ze moze zachranit desiatky mrtvych naraz viz diel shippuden 338 cas 4:58. rovnakim sposobom by islo obnovit jak rinnegan tak aj kuramu

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2021-10-12 20:04 | Ninja už: 4280 dní, Příspěvků: 5823 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Vydavatel Icha Icha

Nie je dokonale ani nedokonalé Izanagi. Bolo jasne povedané, že Madara načasoval aktiváciu zmeny svojej reality tak, aby k tomu došlo neskôr. Podobne aj Itachi "programoval" svoje techniky. Ale Madara musel mať Izanagi aktivované v čase súboja s Hashiramom, to sa nedá nijako obísť.

To, na čo poukazuješ, je iba fillerová vložka, ktorá v jednej epizóde môže platiť a v inej už nemusí.

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Út, 2021-10-12 20:39 | Ninja už: 3092 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Sam tobi potvrdil ze danzove izanagi bolo nedokonale. Ta fillerova vlozka sluzila len priklad ako taka technika vlastne funguje. Dlzka trvania izanagi je zavisla od uzivatela a da sa predpokladat ze Sasuke je na podobnej urovni ako Madara mozno aj vatsej. Da sa izanagi nacasovat ale to neni podmienka k jeho uzivaniu, Da sa ho pouzit aj instantne hned jak chces prepisat vysledok coz mohol urobit.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2021-10-14 07:47 | Ninja už: 3799 dní, Příspěvků: 2358 | Autor je: ONLINE, Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Dá se sice použít "instantne", jak píšeš, ale přece ne na minulé události, to by pak bylo čistě vracení v čase...

10 let na Konoze... Shocked Su stará.

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, So, 2021-10-16 16:41 | Ninja už: 3092 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Utírač Udonova nosu

tak to mohol urobit hned ako sa to stalo, teda aspon hned ako by prisiel o rinnegan.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2021-10-16 17:28 | Ninja už: 4280 dní, Příspěvků: 5823 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Vydavatel Icha Icha

V stave, v akom bol, nedokázal ani uhnúť a Sharingan tiež nemal vôbec aktivovaný ...

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Ne, 2021-10-17 11:09 | Ninja už: 3092 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Utírač Udonova nosu

tak pardon ze som cakal nieco viac od Uchihu. hold uz je stary, pri suboji s itachim mal len stastie.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Po, 2021-10-11 01:34 | Ninja už: 3208 dní, Příspěvků: 1064 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Naruto by mohol získať rinnegan a bolo by po chlebe.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2021-10-11 08:51 | Ninja už: 4280 dní, Příspěvků: 5823 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Vydavatel Icha Icha

To asi nebude také jednoduché, keď si vezmeme, čo úsilia to stálo Madaru a aký má Naruto vzťah k boostom. Na dôvažok je Rinnegan viazaný k Indrovej línni, nie Ashurovej, ktorej predstaviteľom je Naruto.

Každopádne je Naruto ešte aj takto zhruba na úrovni Jiraiyu, čo je celkom slušné.

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Inn
Vložil Inn, Ne, 2021-10-10 08:51 | Ninja už: 361 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ne ze si myslim Tlustobotnačec(čnatec) by ho dal
a multistín oldsaláta by ho zabavyl na dlouho:neji:

Obrázek uživatele Inn
Vložil Inn, So, 2021-10-09 17:21 | Ninja už: 361 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Hm keby este niečo neznáme číhalo len tak v tom priestore ... Hee

Obrázek uživatele ITACHIczSEMPAI
Vložil ITACHIczSEMPAI, Ne, 2021-10-03 21:32 | Ninja už: 884 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

no . dost velka skoda. spis bych cekal ze zemrou oba .
ale je pravda ze kuarama byl 4. hokage rozdelen na 2 pecete a evidentne se z nich staly 2 kuramy .¨
tak uvidime treba se obevi kurama z 2. pecete

Obrázek uživatele ardox1
Vložil ardox1, Ne, 2021-10-03 23:26 | Ninja už: 24 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Ano kurama byla rozdelena na 2 poloviny ale ty se na konci valky s madarou atd spojili do jedne. Z naruta kuramu dostali ven aby ho zachranily tak museli dat druhou pulku z Minata do naruta tim padem je v narutovy kompletne cela Kurama takze ano kurama zmizi ale ocasi democi co jsem cetl nezmizi nikdy k tomu je v dalsi dimenzi 10 ocasej a pokud vime kurama pochazi z 10 ti ocaseho demona takze kdo vi treba se s kuramou jeste uvidime. A k tomu ocasi demoni maji silu se reinkarnovat takze autori kuramu muzou vratit ale kdo vi kdy.

Obrázek uživatele tribalcz
Vložil tribalcz, Po, 2021-10-04 13:26 | Ninja už: 2704 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

Tady te opravim, na konci valky kdyz hogoromo privolal naruta sakuru sasukeho a kakashiho, z prvotni dimenze. Tak privolal i vsech 9 ocasych demonu. Kazdy z nich rekl co bude delat, v podstate se vsichni chteli vratit do mist kde zily nez je shinobi zacali pecetit. A hogoromo rekl ze by kurama mel zustat u naruta, plus par dalsich pro ted nepodstatnych veci. Ale nikde nebylo receno ze tim bylo mysleno zapeceteni druhe pulky do naruta, nebo ze se tak stalo, ano tomu ze se to stalo nahrava sice jejich posledni royhovor, ale stale je tato otazka neuzavrena. Navic naruto pokud se jich nevzdal ma stale zbylych 8 ocasych v sobe sice jen drobet jejich cakry ale i tak by stale mel byt silnejsi nez vetsina beznych shinoby.

Takze teoreticky stale nekde druha pulka muze zit, ale naruto ho nenajde tak snadno protoze nema jeho cakru

A kurama z toho druheho desetiocaseho bude uplne nekdo jiny.

Obrázek uživatele ITACHIczSEMPAI
Vložil ITACHIczSEMPAI, Čt, 2021-10-07 20:32 | Ninja už: 884 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

je dost mozny ze by naruto 2. kuramu vycitit nemusel ale kuramy se navzajem vyciti a musel 2. kurama citit ze je s 1. amen
ale vzhledem k tomu ze ma naruto mit v sobe kousek cakry pro "komunikaci" mohlo by mu zustat i kousicek kuramy ..
jenze tohle se moc podrobne nevysvetlovalo ( a pokud si dobre vzpominam tak zmizeni osmiocaseho naruto tako zrovna nepostreh. kdyz ho vstrebal outsuki )

ten 2. desetiocasi me taky napadl ale rozdelit ho chtelo silu sanina sesti cest . a po 2. byl rozdelen jako jinkuriky a bylo treba prave sily kuramy aby se to vubec povedlo ...

a kdyz nad tim tak premyslim kuramu stejne jen tak neuvidime, protoze se ji zbavily. leda ze by se splnily stary domneky a jedno z narutovych deti by se stalo jinkuriky kuramy

Obrázek uživatele EddyKane
Vložil EddyKane, Po, 2021-10-04 23:19 | Ninja už: 5043 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Recepční v lázních

Hloupost, autor se zbavil OP věcí, Sasukeho i Narutového, aby OP mohla být nová generace.

Co nejde silou, jde větší silou.

Obrázek uživatele SiGn4L
Vložil SiGn4L, Ne, 2021-10-03 23:29 | Ninja už: 3204 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

ako môže zomrieť Kurama, veď niekde ešte dávno bolo vysvetlené že bijuu sú prírodná energia a keď zomrú tak sa znovu narodia.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2021-10-04 07:26 | Ninja už: 4280 dní, Příspěvků: 5823 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Vydavatel Icha Icha

Nie sú obyčajná prírodná čakra. Majú napríklad jin a jang. Majú určitú podstatu, ktorá dáva ich čakre formu. Kurama obetoval túto svoju podstatu (život), čiže sa už nikdy nebude môcť sformovať (respawnovať). Je to podobné, ako keby ho zmenil na pilulku a zjedol nejaký Otsutsuki (v takom prípade by nikto nepochyboval, že je po ňom).

Nové FF: Kill Uchiha, Dva a pol promile, Polovica života ; aktuálna séria: Sakura: Hitokugutsu 01 - 08, 09, 10
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele anielikkk
Vložil anielikkk, Ne, 2021-10-03 15:09 | Ninja už: 407 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Stále ma prekvapuje, ako vedia urobiť 3 alebo 4 epizódy, kde sa vôbec nič nedeje, len stále omieľajú nejaké blbosti, len kvôli tomu,aby dej príliš nenapredoval, ale keď sa jedná o tak dôležitú vec, ako v tejto časti, tak to zvládnu za dvacať minút. A keby to nebolo málo, tak rovno v jednej epizóde, časti, pripravia dvoch, dása povedať že najsilnejších ninjov na svete o ich schopnosti. Nie jedného, ale dvoch. To s Narutom to dopadlo tak nejako, ako sa to dalo očakávať. Umrieť ho nemôžu nechať, lebo by seriál išiel do "kopru", veľa ľudí pozerá Borota skôr s nostalgie po Narutovi, a keby Naruto zomrel, tak vieme ako by to dopadlo, ale pripraviť Saskeho o oko takým banálnym spôsobom je až smiešne. Priami zásah do oka a žiadna krv? Taktiež Saskeho reakcia nasvedčovala tomu, ako by sa vôbec nič nestalo, skrátka zatvorí oko a ide sa ďalej, nič sa nestalo, všetci sme už zvyknutý, ideme podľa scenára Smiling
Taktiež sa mi nepáčilo to rozlúčenie Kurami s Narutom. Chýbalo tam niečo, čo vás chytí za srdce, niečo čo vás ma donútiť sa zamyslieť. Toto čo urobili oni by sa dalo prirovnať k rozlúčke dvoch chlapov pred krčmou, čau uvidíme sa zajtra o taký a taký čas.
Viem že Naruto a Saske musia isť do úzadia, aby mohol vyniknúť Boruto a Kawaki, poprípade ich prekonať, ale robia to takým spôsobom, až mi je to odporné.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2021-10-03 17:51 | Ninja už: 3799 dní, Příspěvků: 2358 | Autor je: ONLINE, Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Souhlasím, že tyhle díly byly hodně našlapané, ale popravdě myslím, že v tomhle anime jenom kopíruje trend mangy, tam je to taky většinou tisíc let řečí a pak dvě tři celkem slušně akční mangy. Mně osobně to vlastně vyhovuje možná víc, vždycky když se totiž pokouším o rewatch starých dílů, dojde mi, jak zoufale roztahané je to a že ta roztahanost dovede zabít i fakt hezké souboje (Údolí konce je provařený příklad, ale i Les smrti byl popravdě hrozně rozvláčný a to by přitom mohl mít úžasnou atmosféru.)
A Sasukeho ztráta oka byla hodně rychlá, ale to mi zase nepřišlo tak zlé, ono ne všechno v životě je vždycky velkolepé a ta "banalita" mi přišla v souvislosti s Uchihou (u kterých není jinak banální snad vůbec nic Laughing out loud) docela osvěžující.
A rozloučení s Kuramou se mi osobně dost líbilo. On právě Kurama nebyl nikdy na uslzené řeči (popravdě ten prostřih ke konci moc hezky ukázal tu jeho tvář, kterou jsem já osobně už pozapomněla), takže by mi to jinak nepřišlo moc věrohodné. A úplně slzopudné scény nemusím, tohle pro mě bylo tak akorát emocionální. Smiling Ale chápu, že každému sedne něco jiného. (Osobně se mi spíš nelíbilo, jak byl nakreslen, v manze mi přišel tak nějak liškovitější.)

10 let na Konoze... Shocked Su stará.

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Ne, 2021-10-03 15:47 | Ninja už: 3092 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Utírač Udonova nosu

aby bola rovnovaha sil indra a ashura zachovana tak museli nerfnut oboch. ale stale je tu juubi a moze sa prerozdelit jeho chakra

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Pá, 2021-10-01 05:38 | Ninja už: 3256 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Pěstitel rýže

a preco vlastne neskusil vlozit kaamu do Naruta alebo Sasukeho ?