manga_preview
Boruto TBV 07

Enma Enkouou

EnmaEnma Enkouou (猿猴王猿魔) je starší opice vyškolená v umění ninjů. Je nejlepší ze všech opičích summonů. Má zvláštní transformační schopnosti a vlastní titul Opičí král. Je osobním summonem Sarutobi Hiruzena, Třetího Hokage a je také jeho dlouholetým společníkem, což je vidět na jejich stáří. Má velkou fyzickou sílu a bojové schopnosti, jak je vidět, když bojuje proti Senju Hashiramovi, Prvnímu Hokagemu a Senju Tobiramovi, Druhému Hokagemu.

Životopis

Když Písečná a Zvučná zahájili invazi do Listové, tak Třetí přivolal Enmu, aby mu pomohl v boji proti Orochimaru. Enma doufal, že Třetí by mohl konečně zabít Orochimaru, protože v minulosti byl také Enma přivolán proti Orochimaru, ale Třetí nedokázal Orochimaru zabít a nechal ho uniknout. Když se Orochimarovi podařilo probodnout Třetího, tak Enma držel Orochimarův meč, aby ho nemohl vytáhnout. Třetí použil poslední kousek síly a zapečetil Orochimarovy ruce, Enma pak už jen vytáhne meč ze svého přítele.

Osobnost

Enma je velice loajální k Hiruzenovi, ale někdy neschvaluje jeho rozhodnutí. Velice snadno se naštve, jak je vidět, když se snaží zlomit krk Orochimaru, protože ten zaútočil na Hiruzena.

Překlad a význam jména

Enma znamená "Vládce" nebo "Záhrobí" a Enkouou znamená doslova "Opičí král".

Zajímavosti

Ze všech summonů, Enma je jeden ze tří, kteří nosí symbol své Skryté vesnice (Další je Ninkame, kterou přivolává Gai a pak několik Kakashiho psů), což znamená, že Enma je loajální k Listové.

Někteří fanoušci spekulují, že Enma je osobním summonem Sarutobi klanu a bude ho moci vyvolávat i Konohamaru. V japonské verzi anime ho dabuje Hiroshi Naka.

Techniky

Henge: Kongounyoi (Přeměna: Diamantová tyč)
Kongou Rouheki (Nezničitelná vězeňská zeď)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie