manga_preview
Boruto TBV 07

Mitarashi Anko

20096602642_ANKO.jpg

Vesnice: Konohagakure (Konoha, Skrytá Listová vesnice)
Věk (na začátku anime): 24
Narozeniny: 24. říjen
Váha: 45,8 kg
Výška: 168 cm
Krevní skupina: A
Hodnost: Special Jounnin
První výstup v manze: Volume 5, Chapter 44

Anko se poprvé objevila jako zkoušející ve druhé části Chuuninské zkoušky. Je energická, impulzivní a občas stejně hyperaktivní jako Naruto. Je hrdá na to, že nepodlehla Orochimarovým svodům a nenechala se ovládnout zlem. I když jeho prokletá pečeť ji mohla zabít, Anko je pořád dost silným ninjou. Její inteligence a rozhodnost jí umožňuje být dobrým vůdcem, udržuje si respekt podřízených, kteří jí nikdy neodporují, pokud se rozhodne do něčeho jít na vlastní pěst. Přes všechna nebezpečí a těžké životní zkoušky, kterými prošla, jí většinou na tváři hraje úsměv a překvapuje svým jedinečným smyslem pro humor.

Anko a Orochimaru

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběh19852789Orochimaru byl její sensei a od té doby, kdy se od něj odvrátila, ho z duše nenávidí. (Součástí anime je filler odehrávající se v Zemi moře, kde je Anko nalezena poté, co od něj odejde.)
Anko se stala jednou z prvních deseti lidí, které Orochimaru označil svou prokletou pečetí – Cursed Seal of Heaven. Jako jediná také přezila, ale stala se jen Orochimarovou podřízenou, protože věřil, že nemá dostatečnou motivaci (touhu po moci nebo pomstě) k tomu, aby plně využila sílu, kterou jí dal. Poté, co si uvědomila, že je pro něj jen smetí, sama se rozhodla se ho opustit. Orochimaru o ni ztratil zájem, i když možná měl nějaký skrytý důvod, proč ji nechal naživu. Během jejich prvního setkání po několika letech v Lese smrti se upřímně podivil nad její vytrvalostí a silou, ovšem stále v ní nevidí hrozbu a může ji bez problémů porazit.

Techniky

Anko ovládá některé z Orochimarových zakázaných technik (kinjutsu), například: Sōjasōsai no Jutsu 双蛇相殺の術 (Dvojí hadí obětování).
Jinak používá další hadí justu, např. Sen'eijashu 潜影蛇手 (Skrytá stínová ruka hada) a ohnivá jutsu jako Katon: Ryuuka no Jutsu 火遁・龍火の術 (Technika ohnivého draka).

Překlad jména

みたらしアンコ
Anko je vlastně pasta z červených fazolí, ingredience knedlíčků dango.
Mitarashi je jeden z typů polevy, do které se knedlíčky namáčejí.

Zajímavosti

Podle oficiálního databooku má Anko ráda knedlíčky dango se sladkou fazolovou polévkou a nesnáší hodně kořeněná jídla. Také ráda provádí čajový obřad.
Její nejčastější fráze je: „Arriving!“ („Příchod!“).
Má některé "roztomilé" Orochimarovy zvyky, jako třeba olizování rtů nebo kunaie před začátkem souboje. Právě díky jejímu spojení s Orochimarem je nejoblíbenější ženskou postavou Kishimoto-senseie. Smiling

poznámka:
Změnila jsem celý článek o Anko, protože se tu nacházely informace jako že je sestra Čtvrtého Hokage... Ne, není! Tak se neděste. Eye-wink
Zdroj informací - převážně
www.leafninja.com a http://naruto.wikia.com


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie