manga_preview
Boruto TBV 07

Fuuma Kotohime

KotohimeTato nepojmenovaná kunoichi pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Chuuninem ve Skryté Zvučné vesnici. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu, včetně této kunoichi, se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný. Spolu s ní vstoupili i do jeho služeb Arashi, Jigumo, Kagerou a Kamikiri.

Životopis

Tato mladá žena byla Orochimarovou hráčkou na Koto. Orochimaru jí udělil schopnost manipulovat s jejími vlasy a pomocí nich zachytit svůj cíl. Měla také otrávené špičky na svém Koto. Jiraiya byl takovými špičkami otráven, ale podařilo se mu uniknout její pasti a dostat ji do bezvědomí. Odstranil Orochimarovu práci a vrátil ji do normální podoby. Poté ji vrátil zpět k jejímu klanu.

Překlad a význam jména

Kotohime ve skutečnosti není její jméno, protože nikdy nebylo v příběhu řečeno. Koto je tradiční japonský hudební nástroj a hime znamená "Princezna".

Zajímavosti

Nebylo řečeno, jakou má tato žena hodnost, ale v boji s Jiraiyou si vedla dobře. Nepozorovaně ho otrávila a použila na něj past s falešným stropem, takže je na úrovni Chuunina.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie