manga_preview
Boruto TBV 07

Karura

kar.jpg

Karura (加琉羅) byla manželka Čtvrtého Kazekageho a matka Gaary, Temari a Kankura. I přes manželovu snahu ji zachránit zemřela po porodu svého druhého syna, do kterého byl vložen Shukaku. Gaara se narodil předčasně, proto byl i velmi drobný. Před svou smrtí chtěla novorozeného Gaaru ještě vidět a prohlásila, že ho bude vždy chránit.

KaruraYashamaru, který se o malého Gaaru staral a vychovával ho, mu často o jeho matce vyprávěl. Prý ho velmi milovala. Po útoku na Gaaru však dítěti řekl něco zcela odlišného. Dle jejího mladšího bratra Karura nesouhlasila, aby byl Shukaku do Gaary před jeho narozením zapečetěn. Než zemřela, proklela celou vesnici v naději, že ji Gaara pomstí. Kvůli těmto slovům byl Gaara později velice zmatený a došel k závěru, že bude bojovat jen sám za sebe.

matkina láskaSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhVe čtvrté válce ninjů se Gaara střetl se svým otcem vyvolaným skrze nečistou techniku Edo Tensei a zjistil, že nakonec to všechno byly jen lži.
Ukázalo se, že ho matka opravdu milovala a písek, který Gaaru vždy chrání, je toho důkazem. Není to síla Shukaka, ale síla jeho matky.
Gaaru tato skutečnost dojala k slzám a vytvořil z písku techniku, která jeho matku připomíná, její ruce mu zakrývají tvář, aby nebylo slzy vidět.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie