manga_preview
Boruto TBV 07

Seznam epizod

Seznam epizod NARUTO SD

nahled01.jpg
2012-04-04 20:08
Naruto SD 01

První díl praštěných příběhů s Rock Leem. V této epizodě se koukneme, jak Rock Lee pomáhal malé holce s drsnými lichváři a potom jak soutěžil s Narutem o kupón na trdelník Laughing out loud

rock02_nahled.jpg
2012-04-11 22:24
Naruto SD 02

V dnešní epizodě Naruto Sugoi Doryoku se dozvíme, jak Lee balil Sakuru, a jak asi tušíte, moc se mu nedařilo. Následně se pokusil použít staromódní, ale stále funkční, techniku milostného dopisu. Do jeho promyšlené operace se přimíchal Naruto a celé se to obrátilo vzhůru nohama. Nezapomeňte si opět užít Nejiho jako kawaii školačku Nejimi a nově Tenten jako Tenko Smiling

rock03_nahled.jpg
2012-04-18 21:16
Naruto SD 03

V první části třetí epizody se utká Neji s Leem, který jako obvykle dokazuje, že i bez ninjutsu může být skvělý nindža. Naruto mu s tím chce pomoct, což nevěstí nic dobrého. Také se dozvíte, proč má Naruto silnou pouze pravačku Smiling.

Druhá část se zaměří na Tenten, které se nelíbí, že se její týmoví kolegové nechovají jako gentlemani, nejprve se bude snažit změnit ona je a pak pro změnu oni ji. Také se dozvíme něco o spodním prádle Rock Leeho týmu Eye-wink.

Dnes se bohužel nedočkáme další holčičí podoby Nejiho T.T

rock04_nahled.jpg
2012-04-25 20:42
Naruto SD 04

Mistr Gai je obviněn z úchyláctví! Jak je to možné? Člověk, který má na prvním místě sílu mládí a pevné zásady? Uvidíte v první části dnešního dílu. Jako vždy Neji neujde zesměšnění a dozvíme se, že Lee a Gai jsou vlastně baleťáci.

Pamatujete na Sennen Goroshi? Není nad to si tuto techniku osvěžit! Můžete samozřejmě na vlastní kůži doma, ale pokud se vám do toho moc nechce, tak se alespoň mrkněte na druhou část této epizody, kde jí bude hojnost.

rock05_nahled.jpg
2012-05-07 21:00
Naruto SD 05

V páté epizodě Konohamaru chystá připravit na zkoušku v taijutsu, a proto poprosí o spolupráci Rock Leeho. Ale lépe než taijutsu si procvičí jiné techniky Smiling

V druhé části se koukneme, jak probíhá taková doktorská prohlídka nindžů. Až na malé výjimky je to podobné, jako u vaší obvodní lékařky (pokud tedy nenosíte na prohlídky speciální spodní prádlo Laughing out loud).

nahled_r06.jpg
2012-05-12 16:12
Naruto SD 06

Šestá epizoda Super Dřiny nás zavede na sportovní festival v Listové vesnici. Rock Lee se nejprve velmi ztrapní, což nemůže překousnout, a svou pověst se bude snažit očistit dobrým umístěním v různých disciplínách.

Nejprve v běžných, ale následně i v naprosto praštěných soutežích. Jak se jemu a jeho týmu bude dařit proti Narutovi?

rock07_nahled.jpg
2012-05-20 20:15
Naruto SD 07

Všemi milovaný Orochimaru-sama se vrací na scénu alespoň v Super Dřině s Rock Leem a jako obvykle se bude snažit škodit Konoze. Jenže s dobou se mění technologie i zvyky a vstoupit do Listové už není tak lehké. Dostane se tam Orochimaru, aby dokonal svůj podlý plán?

V druhém díle se Rock Lee bude učit, jak odolat světským pokušením. Mistr Gai na to má své metody. Do tréninku se ale zaplete nečekaně i Orochimaru-sama.

rock08.jpg
2012-05-23 18:58
Naruto SD 08

Osmý díl Rock Leeho patálií nás zavede do městečka Tanzakugai, které pro nás není úplně neznámé. Naruto s Jiraiyou se zde ochomýtali, když hledali Tsunade, aby jí oznámili, že se má stát Pátou (Godaime) Hogake. Jistě si vzpomínáte, že se zde nachází nejedna herna.

Po minulém neúspěchu se Orochimaru nevzdal a stále má v plánu zničit Konohu. Tentokrát si přivoval pomocníka, ale ani Listová není úplně bezbranná.

nahled09.jpg
2012-06-05 20:39
Naruto SD 09

Tentokrát se zaměříme na Hinatu. S jejím tréninkem se jí pokusí pomoci všichni její kamarádi, ale bude to stačit? Podaří se jim při tom ale odhalit jednu z jejích slabin. Tu se samozřejmě pokusí nějak eliminovat, což (jak sami asi tušíte) nedopadne nejlépe.

nahled10.jpg
2012-06-10 18:44
Naruto SD 10

V desáté epizodě se dozvíme, jak probíhá spolupráce mezi Shikamarem a Choujim. Leemu se to samozřejmě líbí a chce takovou spolupráci okopírovat. Jak se mu to bude dařit, je asi všem jasné.

V druhé půlce se na naše hrdiny chystá IQ test. O vysokém IQ Shikamara víme hodně, ale jak jsou na tom ostatní?

nahled11.jpg
2012-06-18 12:42
Naruto SD 11

Rock Lee se se svými kamarády vypraví na výlet po památkách. Je jasné, že se budou snažit toulat po městě s holkama, ale to nebude tak jednoduché. Navíc tam na ně číhají různí gauneři.

Součástí školního výletu musí být též špehování holek a noční návštěva jejich pokoje. Učitelé na nindža akademii jsou ale krapet drsnější než na obyčejných školách, takže to nebude procházka růžovým sadem.

nahled_rock12.jpg
2012-06-24 18:46
Naruto SD 12

Naruto, Sakura, ale i Rock Lee používají své techniky pro kdejakou blbost a Kakashimu s Gaiem se to už přestane zamlouvat. Vymyslí plán, jak nebohé mladé nindži poučit. Jako vždy z toho bude něco praštěného.

V druhé části se vrátíme k láskou zdrcenému Leemu, který si tak moc přeje, aby mohl jít pod deštníkem se Sakurou. Jenže regule mistra Gaie deštníky zakazuje. Co s tím?

nahled_rock13.jpg
2012-07-08 20:50
Naruto SD 13

Rock Lee je vyzván svým mistrem, aby se s ním utkal. Lee však nedopadne nejlépe, což ho donutí ještě více pracovat na sebezlepšení. Také se dozvíme něco víc o Ranním pávovi a také o AFC (neplést s KFC Laughing out loud).

nahled_rock15.jpg
2012-07-09 12:33
Naruto SD 14

Čtrnáctý díl Rock Leeho Super Dřiny nám ukáže, jak se naši hrdninové budou snažit přimět děti k zájmu o zaměstnání nindži. Lee z toho zase chytne depku (a větry), ale vše dobře dopadne Smiling

V druhé části se dostane do trablí mistr Gai. Ze smrtelné postele se ho bude snažit dostat jeho oddaný tým.

nahled_rock15.jpg
2012-07-12 12:00
Naruto SD 15

Rock Lee a jeho parta si plně užívá letní prázdniny, které jsou v Japonsku Konoze velmi teplé. Rozhodnou se proto, že skočí k bazénu. Nebudou to mít však snadné, protože nezodpovědný Kakashi... Ale vždyť to sami uvidíte.

V druhé části se do příběhu víc přimíchá všemi oblíbený Orochimaru se svým zákeřným plánem, jak zneškodnit mladé nindži. V tomto díle se dozvíme něco málo o japonské mytologii a kultuře. Zde jsme si pro vás připravili mini slovníček:

  • Tanabata: v překladu Večer sedmi, jedná se o japonský svátek hvězd, kdy se setká Orihime a Hikoboshi, slaví se hlavně 7. července, ale v některých regionech i později (wiki);
  • Orihime: v překladu to znamená „Tkající princezna“ a také je to japonské jméno pro hvězdu Vega;
  • Hikoboshi: v překladu Hvězdný pasáček a také označení pro hvězdu Altair;
  • Ama no Gawa: v překladu Nebeská řeka a také označení pro Mléčnou dráhu;
  • Omikuji: (omikudži) štěstíčko, papírek s informací, jaké budete mít štěstí, má několik úrovní, a to od velkého štěstí (daikichi, daikiči), až po velkou smůlu (daikyou, daikjó) (wiki);
  • Yakisoba: (jakisoba) smažené pohankové nudle (wiki).
nahled_rock16.jpg
2012-07-23 11:48
Naruto SD 16

Lee se s kamarády vypraví na zkoušku přežití, tedy kempování. Nejdůležitějším úkolem je samozřejmě příprava jídla. A jak to tak bývá, kluci se to pokusí hodit na holky. Jak asi tušíte, dopadne to zase všelijak.

Ve druhé části si mistr Gai založí rádio, ve kterém dělá ranní rozcvičku. Není ovšem jednoduché sehnat posluchače. Lee a jeho tým se pokusí mu s tím pomoci.

nahled_rock17.jpg
2012-08-02 19:20
Naruto SD 17

Tento díl je zaměřen na příběh z filmu Road to Ninja, ale jako vždy z toho bude nějaká blbost. První příběh se jmenuje Cesta ke Gaiovi, kdy se Tenten a Lee dostanou do paralelního světa.

V druhé části se budou konožata snažit sehnat chybějící věc, bez které by film nemohl existovat. Enjoy.

nahled_rock18.jpg
2012-08-05 21:03
Naruto SD 18

Během léta se v Japonsku pořádá mnoho festivalů, na kterých je spousta stánků s jídlem a cetkami a které jsou často zakončeny hezkým ohňostrojem. A to je právě téma této epizody. Rock Lee a jeho kamarádi mají za úkol sestavit hezký ohňostroj.

V druhé půli se budeme věnovat Tenten, která je z nějakého důvodu skleslá. Její tým to samozřejmě nemůže nechat samo sebou a bude se ji snažit rozveselit.

nahled_rock_19.jpg
2012-08-20 07:23
Naruto SD 19

Rock Lee, Naruto a jejich kamarádi se vypraví na výlet k moři. Rock Lee si stanoví za cíl, že prostě musí kouknout Sakuře na plavky. Není to ovšem tak jednoduché Smiling

V druhém díle se naši známí chystají na porcování melounu, ale aby to nebylo tak lehké, mistr Gai k tomu vymyslí nindža hru.

nahled_rock20.jpg
2012-08-29 13:28
Naruto SD 20

Tento díl nás zavede do Písečné vesnice za Gaarou. S ním Rock Lee jednou bojoval a zle to dopadlo. Už se po tom Rock Lee vzpamatoval?

V druhé části se v zemi Ohně objeví Rock Leeho dvojník, který dělá samou neplechu. Rock Lee se ho se svým týmem budou muset nějak zbavit.

nahled_rock21.jpg
2012-08-31 20:08
Naruto SD 21

Rock Lee a jeho kamarádi se moří v letním parnu. Klimatizace je drahá, takže se rozhodnou zchladit se mrazivými a hrůzu nahánějícími příběhy.

V druhé části se pokusí rozřešit záhadu slz na monumentu Hokagů. Co z toho vyleze, to se dozvíte v 21. epizodě tohoto seriálu. Smiling

nahled_rock22.jpg
2012-09-09 21:15
Naruto SD 22

Léto se už blíží ke konci a s ním i letní prázdniny. Vy jste asi přes prázdniny žádný domácí úkol nedostali (protože nad vámi nebdí mistr Gai), ale Rock Lee ano. Jeho vypracování nebude úplně snadné.

Následně dostane Rock Lee a jeho kamarádi za úkol naučit několik výrostků, co je to tvrdá práce.

nahled_rock_23.jpg
2012-09-18 21:28
Naruto SD 23

Jaké by to bylo, kdyby si Naruto a Rock Lee prohodili těla? Rock Lee by mohl používat ninjutsu a Naruto by byl zase machr přes taijutsu. Ano, přesně o tom je tento díl Smiling

nahled_rock24.jpg
2012-09-27 20:01
Naruto SD 24

V Konoze se pořádá kulturní festival, který si všichni užívají. Sai je ovšem jako vždy tichý a nenápadný, což se Rock Leemu nelíbí a pokusí se ho zapojit do festivalového reje. Asi tušíte, že to skončí zle Smiling

V druhé části se pořádá soutěž o Muže Konohy, jejíž vítěz získá velmi lákavou cenu. Kdo všechno se zúčastní? Na to se koukněte sami.

nahled_rock25.jpg
2012-09-27 20:01
Naruto SD 25

První část 25. epizody nám přinese další z Orochimarových podlostí, kterými chce zneškodnit Leeho a jeho kamarády. Na scénu se dostane zamilovaný Gaara. A nebo je to celé úplně jinak?

Druhá část se týká zase Orochimara. Přinese do Konohy několik neodolatelných dárků, které, jak asi sami tušíte, nebudou pro naše hrdiny zrovna příjemné.

nahled_rock26.jpg
2012-10-08 17:37
Naruto SD 26

Tento díl nám opět přiblíží běžný život v Listové vesnici. Tentokrát se tam pořádá turnaj ve vybíjené, což samozřejmě nindžové pojmou po svém.

V druhé části nakoukneme do soukromého života Orouše a Kabuta. Ne vždy jim vše klapne a občas se pořádně pohádají. Tentokrát dojde i na kopačky.

nahled_rock27.jpg
2012-10-08 17:37
Naruto SD 27

Tsunade vyhrála v loterii, a protože má dobré srdce, chce ostatním alespoň trošku dopřát. Všichni se vydají do sushi baru, který ovšem nepatří zrovna mezi ta správná místa, kam by měli nezletilí chodit. Pro neznalé, maki sushi je levnější verze sushi ve tvaru závitku.

V druhé části se bude Rock Lee a jeho parta snažit probudit odhodlání a snaživost v mladé generaci, která spoléhá na své rodiče. Ti totiž svá děcka příliš hýčkají a neváhají za jejich problémy svalovat vinu na nebohé učitele.

nahledrock28.jpg
2012-10-24 19:48
Naruto SD 28

V první části se Rock Lee a jeho kamarádi vypraví na houby, které ale ne a ne najít. Rock Lee se ovšem nehodlá vzdát a pokusí se problém vyřešit po svém.

V druhé části budou Neji a Lee ve při. Nejimu se totiž přestane líbit neustálé převlékání za holky (Nejimi, Nejie, Nejietta, a tak dále Smiling)

nahledrock29.jpg
2012-10-24 20:06
Naruto SD 29

V první části přijde do Konohy na návštěvu Gaara a Lee má za úkol ukázat mu Konožskou pohostinnost, což opět uchopí za špatný konec.

V druhé části se dočkáme nejen několika přeletů vrány AHO, ale také úporného hubnutí našich oblíbených děvčat, Sakury, Hinaty, Ino a Tenten.

nahled30.jpg
2012-11-04 22:10
Naruto SD 30

Akatsuki se dostávají na scénu a stejně jako Orochimaru se budou snažit Listovou vesnici zničit. Jako první bude oblíbený umělec s výbušnou povahou a jeho parťák Tobi. Nebudou to ale mít lehké, protože Konoha nasadila četnické hlídky.

V druhé části se zaměříme na aktuální dění a budeme slavit Halloween, u nás Dušičky, v Japonsku Obon (který je ale v srpnu).

nahled_rock31.jpg
2012-11-17 23:44
Naruto SD 31

Orochimaru je opět na scéně a bude se snažit dostat Rock Leeho a jeho kamarády. Tentokrát si otevře onsen (lázně u horkých pramenů), kde hodlá Rock Leeho zničit. Onsen je smíšený Smiling

V druhé části chudák Oroušek depkaří, že na něj všichni zapomněli. Bude se proto snažit ostatním zkazit náladu. Neváhejte a koukněte na to.

nahledrock32.jpg
2012-11-18 12:36
Naruto SD 32

Podzimní sychravo velmi přispívá k oslabení těla a následnému nachlazení. Co ale dělat, když chcete, aby se o vás sestřička Sakura starala, ale vy nejste nachlazeni? Musíte simulovat. Jistě to všichni znáte Smiling

V druhé části se dozvíme, jak se v Konoze volí nejpopulárnější nindža. Předvolební boj bude drsný. Kdo vyhraje?

nahled_rock33.jpg
2012-11-22 21:01
Filler:
Ne
Naruto SD 33

Mistr Gai zažije jedno z největších utrpení muže. Vypadají mu vlasy. Rock Lee ale svého mistra tolik miluje, že se ho bude snažit jakýmkoli způsobem přivést zpět k normálnímu životu.

V druhé části nám nastydne pan vypravěč. Energický Rock Lee za něj hbitě zaskočí. Bude se ale ostatním líbit, jak vypravěčskou práci dělá?

nahled_rock34.jpg
2012-12-09 21:09
Filler:
Ne
Naruto SD 34

Rock Lee a jeho parta se tentokrát bude snažit zachránit krachující Ichiraku rámen, neboť japonci, ehm, tedy lidé v Konoze, jsou velmi stádovití, a jakmile se někde objeví něco oblíbeného, hned se tam houfují.

V druhé části se bude Tenten, Neji, Naruto a Chouji snažit donutit Rock Leeho, aby si dal taky chvíli oraz od tréninku. Co myslíte, povede se jim to?

nahled_rock35.jpg
2012-12-11 22:49
Filler:
Ne
Naruto SD 35

Rock Lee a jeho kamarádi dostnou na opatrování různá přivolávaná zvířata, jenže ti jsou neradi pod dozorem někoho cizího, takže jejich hlídání nebude úplně jednoduché. Navíc Kakashiho psům se zalíbí Akamarovo Dynamické značkování Laughing out loud

V druhé části se bude chtít Hinata-sama sblížit s Narutem. Za pomoci Rock Leeho to ale moc na úspěch nevypadá. Všechny plány nakonec zklamou, a to i přes to, že dojde i na honičku v tokijských ulicích a akci v helikoptéře.

nahledrock36.jpg
2012-12-24 17:39
Filler:
Ne
Naruto SD 36

Tenten se potká s Temari, která jí během Chuuninské zkoušky dala pěknou nakládačku. Tenten na to samozřejmě nezapomněla a bude se snažit svou rivalku překonat alespoň teď. Povede se jí to?

V druhé části dojde zase na nebohého Orochimara, který si uvědomil, že je ve svém životě vlastně úplně osamělý. Začne proto hledat svou životní lásku. Nebo je to vše zase nějaká lest?

nahledrock37.jpg
2012-12-27 19:00
Filler:
Ne
Naruto SD 37

Co by se asi stalo, kdyby se šílený mistr Gai stal Hokagem? Nebo tedy Gaikagem? Všechny jeho horkokrevné šílenosti se stanou skutečností a lidem z Konohy se to zrovna moc líbit nebude.

V druhé části se setkáme s Shikamarem, který mívá vše promyšlené do posledního puntíku. Na druhou stranu je ale líný jako prase. Jak se asi popere s dnešní misí, kde mají zneškodnit zlé nukeniny, ke kterým nevede zrovna lehká cesta?

nahledrock38.jpg
2013-01-05 16:06
Filler:
Ne
Naruto SD 38

Tato epizoda nás zavede přímo do úkrytu Akatsuki, kde se setkáme se všemi členy této zlotřilé organizace. Rock Lee, který se tam nachomýtne, to nebude mít vůbec jednoduché. Naštěstí inteligence v Akatsuki poslední dobou trošku pokuhlává, takže by se mu mělo podařit alespoň uprchnout. Jestli to tak bude, to uvidíte.

nahledrock39.jpg
2013-01-06 18:28
Filler:
Ne
Naruto SD 39

Lee a jeho kamarádi budou společně trávit Vánoce. Na Vánoce je v Japonsku narozdíl od ČR zvykem uspořádat párty nebo být se svým drahým protějškem a naopak na Nový rok být se svými nejbližšími. V první čášti tedy půjdou na vánoční párty v Listové.

V druhé části se bude konat velký úklid, aby v novém roce bylo vše v naprostém pořádku. Lee to ale jako vždy pokazí, protože mu do hlavy zase vleze Sakura-chan.

nahledrock40.jpg
2013-02-02 22:31
Filler:
Ne
Naruto SD 40

V první části se konožští dospěláci ukáží jako naprosté držgrešle, protože se jakýmkoli způsobem snaží obejít zvyk, že se na nový rok dává děckám něco málo peněz.

V druhé části se bude nebohý Neji snažit zabránit tomu, aby Hinata balila Naruta. Hinata bohužel Nejiho jistě vznešené myšlenky příliš nechápe a celé do skončí velmi nečekaně.

nahledrock41.jpg
2013-02-02 22:42
Filler:
Ne
Naruto SD 41

V první části se dostaneme do snů hlavních postav. Sny to budou sice poměrně hezké, ale nepřijdou zrovna ve vhodný čas. Nebo že by to celé byl vlastně jeden velký sen?

Druhá část nám představí další z Orochimarových lstí. Tentokrát se nebude snažit Rock Leeho zničit pomocí věcí, které byly, ani pomocí věcí, které jsou, ale pomocí věcí, které se teprve mohou stát.

nahledrock42.jpg
2013-02-19 21:25
Filler:
Ne
Naruto SD 42

V první části se dozvíme, jaké problémy mohou Shinovi nastat, když se venku hodně ochladí. Brouci jsou totiž potvory líné a v zimě se odmítají pohybovat.

Druhá část nás zavede do konožského obchoďáku, kde se na naše nebohé dívky snese peklo povánočních slev. Podaří se jim získat ty nejlepší věci, nebo je někdo předběhne?

nahledrock43.jpg
2013-02-19 21:26
Filler:
Ne
Naruto SD 43

Rock Lee se bude učit, jak splynout s davem a nevyčnívat. Na to samozřejmě nenajde lepšího učitele, než je Sai. Rock Lee je ovšem povahy neklidné, takže to nebude mít vůbec lehké.

V druhé části se Orochimaru opět pokusí pokořit Leeho a jeho kamarády. Tentokrát pomocí zákeřné záchodové taktiky. Nikomu se nelíbí, když je záchod špinavý a smradlavý, stejně tak i nindžům.

nahledrock44.jpg
2013-02-19 21:28
Filler:
Ne
Naruto SD 44

První část nás zavede na oslavu svátku Setsubun, který znamená konec zimy a začátek jara. Obvykle se slaví kolem 3. února. Oslava spočívá v tom, že člen rodiny si vezme masku démona (Oni) a ostatní na něj hází fazole (sóju) a přejí si, aby démoni odešli a štěstí přišlo k nim do domu.

Druhá část se odehrává ve Skryté Oblačné. Raikageho chce někdo odkrouhnout a náš tým mu jde na pomoc. Setkáme se oblíbencem Beem.

nahledrock45.jpg
2013-04-08 20:42
Filler:
Ano
Naruto SD 45

Zima bývá velmi studená jak v Japonsku, tak v Listové vesnici a naši nindžové to těžce snáší (hlavně tedy Tsunade). V prvním díle se tedy podíváme, čím se budou snažit ohřát Tsunadino srdce.

V druhé části se dostáváme k Valentýnu. V Japonsku je zvykem, že na Valentýna dostávají kluci od holek čokoládu (a 14. března je to zase naopak). Kluci se tedy budou snažit holky nějak zaujmout, aby od nich čokoládu dostali.

nahled_rock46.jpg
2013-05-05 10:22
Filler:
Ano
Naruto SD 46

Setkání se Zvrhlým poustevníkem Jiraiyou je vždy zábavné. Naši nindžové se s ním totiž (jak jinak) vypraví na šmírovací misi. Devčata jsou ale ve střehu a navíc si najmou bodyguardy, takže to nebude nic lehkého.

nahledrock47.jpg
2013-06-24 20:27
Filler:
Ano
Naruto SD 47

Akamaru je celý smutný, protože nemá psí kamarády. V Konoze asi moc psů nepobíhá, když není zrovna po ruce Kakashi. Proto se naši hrdinové vypraví do psí kavárny.

Následně se na scéně objeví Sasuke a jeho tlupa Suigetsu, Karin a Juugo.

nahled_rock_48.jpg
2013-07-14 20:44
Filler:
Ano
Naruto SD 48

Nejprve se vypravíme na misi se Saiem, Tenten a Rock Leem. Jejich úkolem je najít tajný svitek v doupěti nepřátel. Se Saiem příliš misí nebylo,takže se s ním musí nejdřív naši hrdinové trochu seznámit, což zahrnuje i nové přezdívky.

Následně se zase Orochimaru pokusí zničit vesnici. Tentokrát podlým virem, který nakazí celou vesnici.

rock49.jpg
2015-10-29 13:00
Filler:
Ano
Naruto SD 49

V této epizodě se podíváme, co se děje v Konoze na Bílý den a v druhé půli nás Orochimaru proškolí v eskalátorech a panenkách.

rock50.jpg
2015-10-29 13:00
Filler:
Ano
Naruto SD 50

V předposlední epizodě se Rock Lee bude chtít stát dospělým a zároveň se se svým týmem bude muset starat od mistra Gaie. Nelehký úkol. V druhé části se naši hrdinové pokusí sehnat partnera osamělé Tsunade.

rock51.jpg
2015-10-29 13:00
Filler:
Ano
Naruto SD 51

Poslední epizoda přináší strhující závěr se Sasukem, který chce zničit Listovou. A v druhé půli se dozvíme něco o čakrovém víně a pořádání pikniků pod rozkvetlými sakurami.