manga_preview
Boruto TBV 07

Gamabunta

Gamabunta Gamabunta (ガマブン太) je bossem všech ropuch, které jsou přivolávány. Je obrovský (okolo 100 metrů) a přivolává se do soubojů proti nejsilnejším soupeřům (jsou to především Ocasí démoni). Jeho synové jsou Gamakichi a Gamatatsu. Naruto může Gamabuntu přivolávat pouze za pomoci chakry Devítiocasé lišky (Kyuubi), bez ní může přivolat pouze jedno z Gamabuntových nejmenších dětí. Gamabunta se po prvé v seriálu objeví na začátku prvního dílu, když bojuje po boku Čtvrtého Hokage proti Devítiocasé lišce. Poprvé promluví, až když ho přivolá Naruto.

Gamabunta Gamabunta je nevrlý a velmi apatický. Nemá rád nikoho, jen když ho přivolá velmi talentovaný shinobi (ninja), který ho plně respektuje. Čtvrtý Hokage, Jiraiya a Naruto jsou jediní tři lidé, kteří mohli stát na Gamabuntově obrovské hlavě. Používá také výrazy, které mohou používat jenom členové gangsterského týmu Yakuza. Tvrdě ochraňuje svojí rodinu a nemá rád, když se podceňuje. Často jsou to právě tyto důvody, které Gamabuntu přinutí k boji. On a Jiraiya vypadají jako dobří přátelé a zdá se, že oba mají rádi alkohol.

Gamabunta Gamabunta vystupuje poprvé v opravdovém souboji během invaze na Listovou vesnici, když bojuje s Narutem proti Gaarovi a Shukaku. Jiraiya ho přivolal v boji proti Orochimaru, aby mu pomohl. Bojoval tak po boku Katsuyu, kterou povolala Tsunade proti Mandovi. Manda a Gamabunta vypadali jakou staří soupeři, protože před bojem se navzájem jeden druhému vysmívali. I když Katsuyu je slabší než Gamabunta, Gamabunta si jí váží a také ji zachránil před Mandou.

Peinova invaze do Konohy

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhGamabunta Gamaken, , Gamakichi, Fukasaku, a Gamahiro byli přivoláni do Konohy, aby pomohli jejímu bránění proti Peinovy, "vůdci" Akatsuki. O invazi se dozvěděli tak, že Shima informovala o tom že jméno jedné žáby co byla v Konoze není na seznamu žabích Summonů. Když se všichni objeví uprostřed vesnice, nejdříve ani neví kde jsou. Ocitají se totiž uprostřed jámy způsobené Peinovým Shinra Tensei. Naruto s ním i s jeho sférami začne bojovat. Použije i Fuuton: Rasen Shuriken, který po vytvoření hodí. Fukasaku je s Shimou ohromen.
Naruto zničí několik sfér a začne bojovat s Peinem. Pein ale použije jutsu a přitáhne si ke své ruce Fukasaku, ale jelikož v ní dřímal chakra hůl, byl Fukasaku propíchnut a zabit. Pomocí Peinovo Shinra Tensei byly pak takžka zabiti i Gamaken Gamahiro a Gamabunta.
Neskôr sú všetci oživení pomocou Peinovej techniky a vydávaju sa domov do Myobokuzanu.
spoiler použitý s článku od Zacka


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie