manga_preview
Boruto TBV 07

Fuuma Kamikiri

KamikiriFuuma Kamikiri (カミキリ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Jouninem ve Skryté Zvučné vesnici. Nosí na své ruce zařízení podobné velkým nůžkám, kterými může sekat. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný. Kamikiri se také připojil k Orochimaru a spolupracoval s dalšími dvěma členy klanu, Kagerem a Jigumem. V tomto týmu se stal jejich vůdcem a spolu střežili Orochimarovu základnu v Zemi Rýžových polí.

Životopis

Kamikiri a jeho partneři přesvědčili Sasame, aby jim pomohla zajmout Jiraiyu, Naruta a Sakuru, když hledala Orochimarovou skrýš a dostala od Kamikiriho uspávací drogu. Když jeho tým dostal signál, že Sasame Listové ninji uspala, tak si je přišli vyzvednout. Když se Sasame dozvěděla, že je chtějí zabít, tak se pokusila zakročit. Kamikiri ji však udeřil, ale Naruto, který bezvědomí simuloval, Kamikiriho přemohl, protože na něj použil své Uzumaki Naruto Rendan.

Kamikiri se probudil vedle Jiguma a našli Kagerou na pokraji smrti. Přivedli ji před Orochimaru a prosili, aby jí pomohl. Orochimaru však věděl, že si nezaslouží pomoci, protože jejich tým nedosáhl žádných výsledků. Rozhněváni, Jigumo a Kamikiri zaútočili na Orochimaru, ale Orochimaru je zabil a oni rychle padli mrtví vedle Kagerou.

Jejich služby však pro Orochimaru neskončili. Orochimaru použil Jiguma a Kamikiriho ve svém experimentu, vytvořil sloučeninu tří těl a z Jiguma, Kamikiriho a Arashiho se stalo monstrum. Toto monstrum mělo znalosti a dovednosti všech tří. Když se Naruto, Sakura a Sasame pokoušeli zachránit Arashiho, tak se s nimi Arashi utkal. Ukázal svou pravou podobu a Jigumo a Kamikiri mu pomáhali.

Naruto se pokusil bojovat s monstrem, ale byl uvězněn Arashiho Jutsu. Sasame se pokoušela Arashiho zastavit a propíchne kunaiem Jiguma, což způsobuje, že Jigumo zmizí. Arashi je pak díky tomu schopen získat zpět svou totožnost a požádá ji, aby ho zabila. Kamikiri však začne znovu ovládat Arashiho a ten se vrátí opět do stavu monstra. Sasame se podaří narušit techniku, která svírá Naruta, což dá Narutovi možnost, aby se dostatečně roztáhl a techniku zrušil. To způsobí masivní explozi, která poškodí podzemní sloupy a celé místo se začne hroutit. Část trosek narazí do Kamikiriho a odstraní jej, Arashi se vrátí do své obvykle podoby.

Jiraiya dorazí na záchranu svého týmu se svou obří destrukční žábou. Arashi odhodí Sasame v bezvědomí Jiraiyovi a vybírá si, že zůstane s Kamikirim a Jigumem, kteří chtějí zpět jeho tělo. Řekne Jiraiyově týmu, že je jen loutka a stejnak by zemřel, kdyby odešel. Žábá se vydá pryč do bezpečí a Arashi zůstává s Jigumem a Kamikirim v hroutícím se místě, aby se ujistil, že ti dva tam s ním zůstanou také a zemřou spolu s ním.

Překlad a význam jména

Fuuma znamená "Větrná bruska" a Kamikiri znamená "Kudlanka nábožná".

Zajímavosti

V japonské verzi anime ho dabuje Bin Shimada.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie