manga_preview
Boruto TBV 07

Hyuuga Starší

Hyz.png

Otec Hiashiho a Hizashiho, dědeček Hinaty, Hanabi a Nejiho, který bohužel nedostal od Kishimota žádné jméno. Byl vůdcem Hyuuga klanu před Hiashim a poprvé se objevil v 105. kapitole mangy a 61. dílu anime první série Naruta. To on přišel s nápadem výměny Hiashiho těla za Hizashiho pro Oblačné ninji jako kompenzaci za zabití několika jejich lidí. Hiashimu se tento nápad nelíbil, ale otec mu řekl, že každý vůdce musí nějakým způsobem ochraňovat jemu svěřený klan, jinak by Hlavní větev zanikla.

105. kapitola mangy, otec k Hiashimu:
„Hiashi... Každá generace byla nucena nějakým způsobem chránit klan, když nadešel čas. Pro záchranu krve Hyuugů musíš opustit od citů, přestože se jedná o tvého bratra. To je osudem Hlavní větve a osudem těch, kteří se narodí jako Hyuuga.“

Pouze v anime (filleru; 389. díl Shippuudenu) spolu s Hiashim sledoval trénink Hinaty a Nejiho, kdy se Neji pokusil Hinatu napadnout a Hiashi aktivoval pečeť na jeho čele. Hiashiho otec poté nachytal Hanabi, která celou událost sledovala a vysvětlil jí, že Nejiho bolest a aktivace pečeti bylo pro ochranu Hlavní větve rodu a Byakuganu. Později synovi navrhl, aby trénoval i Hanabi jako dědičku klanu, když viděl její talent. Hiashi se před rozhodnutím svého otce zeptal na radu a druhého dne se odehrál souboj mezi oběma Hiashiho dcerami, díky němuž mělo být rozhodnuto o dědici.

Chuuninská zkouška a útok na vesnici

Navštívil spolu se synem v nemocnici svoji vnučku poté, co slyšeli, že byla během bojů na chuuninských zkouškám zraněna. Později byl viděn v hledišti arény, kde přihlížel souboji mezi Nejim a Narutem.
Při napadení vesnice Orochimarem a Písečnými ochraňoval spolu s ostatními svými silami vesnici. Ve filleru anime byl svědkem opětovného pokusu unést Hinatu Oblačnými a pokusil se ji zachránil, bohužel neuspěl a požádal svého vnuka, aby ji přivedl zpět.
Po útoku na vesnici se účastnil pohřbu padlých konožských shinobi a Třetího Hokage.

O tři roky později

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV anime sledoval Hinatin výpad proti Peinovi a později synovi a Hanabi vyprávěl, jak působivě Hinata proti Peinovi zasáhla během jejich nepřítomnosti ve vesnici.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZa čtvrté ninja války zůstal spolu s Hanabi ve vesnici, zatímco většina členů klanu odešla bojovat.

Dodatkem...

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhJe pradědečkem Boruta a Himawari.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie