manga_preview
Boruto TBV 07

Zaku Abumi

Zaku_Abumi.jpg

Zaku Abumi (ザク アブミ) je jeden ze tří zvučných geninů, kteří vystoupili na chuuninské zkoušce a také jeden z Orochimarových lidí. Patří do tříčlenného týmu s Dosu a Kin. Poprvé se objevil v 21. dílu základní série anime a v 35. kapitole mangy.

Na rozdíl od Dosu a Kin byl Zaku jediný, u kterého byla ukázána jeho minulost. V anime se objevilo, že byl sirotek žijící na ulici, který pro obživu kradl, ale byl za to surově zmlácen dvěma muži. Našel ho Orochimaru, jemuž se líbil chlapcův potenciál a také jeho oči. Zaku se většinou odmítá vzdát, a to i za cenu svého vlastního života.
Stejně jako mnoho Zvučných ninjů má Zaku schopnosti, které zvyšují jeho dovednosti v boji. Paže má vybaveny dutými trubicemi, jimiž může ovládat tlak vzduchu a zvuku v různých směrech. Ve svém boji proti Choujimu Zaku tvrdil, že je schopný ovládat zvuk přesněji než pouhá střela v jednom směru, ale to nikdy nebylo prokázáno.

Zaku a jeho tým byl poslán, aby našel a zabil Uchihu Sasukeho. Bohužel Orochimaru použil tento tým jako oběť, měl se stát pokusným objektem Sasukeho síly, kterému Orochimaru dal svoji prokletou pečeť. Když Zaku a jeho tým zaútočili na Sakuru v Lese Smrti, Sasuke se probudil a začal se Zakuem bojovat. Sasuke, který si chtěl otestovat první stupeň své prokleté pečeti, byl moc rychlý a Zakua překvapil. Chytil zezadu obě jeho ruce a vážně je zranil. Vzhledem k tomu, že byl Sasuke velmi nebezpečný a také, že je Orochimaru využil, zvuční geninové utekli.

Abumi ZakuPozději se Zaku a jeho tým objevuje v kvalifikačních bojích, které rozhodnou, kdo postoupí do třetího testu. Bohužel pro Zakua to nedopadlo dobře, protože bojoval se Shinem, který využíval své brouky živící se chakrou, a podařilo se mu ucpat svými brouky Zakuovi vzduchové otvory v jeho pažích. Když se Zaku pokusil své vzdušné otvory využít, tlak vzduchu neměl kam uniknout, což mělo za následek zničení jeho paží. Jeho partner Dosu říká, že s ním má společný pouze úkol.

Když o několik měsíců později zaútočil Orochimaru na Listovou, použil své zakázané jutsu Edo Tensei k oživení mrtvých Hokagů, a proto potřeboval živé oběti, aby jeho jutsu mohlo fungovat. Zaku byl použit s Kin Tsuchi jako jedna z obětí a umírá, když Třetí Hokage zapečetí duše mrtvých Hokagů.

Zajímavosti

Mise: 23 D-misí, 12 C-misí
Narozeniny: 14. Září
Výška: 157,3 cm
Váha: 49 kg
Krevní skupina: AB
Zaku znamená zvuk krájení, řezání a Abumi znamená třmen, výztuž, což zřejmě naráží na jeho schopnosti, které při boji ničí vše kolem.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nikdo jiný než já
Vložil Nikdo jiný než já, Út, 2009-03-03 17:18 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

skoda, ze umrel

.

Obrázek uživatele siso772
Vložil siso772, Ne, 2009-03-22 15:00 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

a v ktorej casti zomrel tu cast som nevidel

Obrázek uživatele ecelor
Vložil ecelor, Ne, 2009-03-22 17:15 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 751 | Autor je: Prostý občan

Jeho smrť nebola priamo ukázaná. Už sa len ukázala jeho mŕtvola, keď pominulo Orochimarovo jutsu.

Obrázek uživatele ecelor
Vložil ecelor, Pá, 2009-01-30 13:40 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 751 | Autor je: Prostý občan

Predpokladam, ze by to bol perfektny nindza, keby sa nedostal do ruk Orochimara.

Obrázek uživatele SaSoRi-SaN
Vložil SaSoRi-SaN, Po, 2009-10-05 17:38 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

no lenze keby nestretol orochimaru tak nema schopnosti ako boli tie trubicky to mu ich on spravil xD

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie