manga_preview
Boruto TBV 07

Tobi

narutotobi1-1.png

Tobi (トビ) je členem Akatsuki, jelikož nahradil v organizaci mrtvého Sasoriho. Jeho poznávacím znamením je oranžová maska s jedním otvorem pro pravé oko, díky níž mu není vidět do obličeje. Jedná se o velmi bezstarostného člověka, často se chová praštěně až dětsky. Velmi si váží ostatních členů Akatsuki, uznává jejich zkušenosti a Deidaru nazývá Deidara-senpai. (Senpai je uctivé oslovení služebně staršího člověka, třeba staršího studenta, staršího učitele než je daný jedinec apod.)
Deidara však se svým partnerem není spokojený, věří totiž, že by zločinecká organizace Akatsuki měla být klidná a vážná. Tobi tak tuto atmosféru výrazně kazí, protože se chová hloupě a dětinsky. Na druhou stranu kupříkladu Kisame poněkud oceňuje Tobiho schopnost oživit poměrně neveselou organizaci, jako je ta jejich. Tobi nenosí ochrannou čelenku své bývalé vesnice jako ostatní členové Akatsuki, ale je možné, že ji má schovanou pod maskou.

Tobiho příběh v Akatsuki

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPo Sasoriho smrti v bitvě proti Sakuře a Chiyo byl Tobi nedočkavý, aby jej nahradil, a stal se tak novým členem Akatsuki. Přiřadili ho k výše zmíněnému Deidarovi, jelikož se uvolnilo místo jeho partnera. Ve filleru anime spolu měli chytit Sanbiho, ocasého démona. S Deidarovou pomocí se jim to povedlo a démona přivlekli na základnu organizace. Tobi se pak chlubil, že jenom díky jeho technice byl Trojocasý poražen.

tobi a deidaraSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTobi později cestoval s natěšeným Deidarou na lov Uchihy Sasukeho. Deidara doufal, že jednoho dne porazí Orochimara, jeho sen mu však Sasuke vzal, když Orochimara zabil. Deidara svoji zášť přesunul na Sasukeho a rozhodnul se ho odstranit, což řekl i Itachimu.
Když Sasukeho našli, ten dostál věhlasu svého mistra a překvapivě sekl Tobiho mečem. Tobi spadl na zem a vypadalo to, že je mrtvý, po chvilce však vstal a vesele prohlásil, že Sasukeho útok byl rychlý. Sasukeho překvapilo, že jeho protivník ještě žije, jelikož si byl jistý, že ho zasáhl. Tobi se pak při Deidarově boji se Sasukem držel stranou do té doby, dokud Deidara nepotřeboval pomoc a nepožádal Tobiho o rozmístění podzemních min.
Deidara byl přinucen ve svém boji nakonec sáhnout po radikálním řešení a odpálit sám sebe v rozsáhlé explozi. V myšlenkách na svého partnera myslel a omluvil se mu. Tobi chtěl při Deidarově uvolnění smrtelného jutsu uprchnout, byl však zachycen ve velkém výbuchu. Zetsu poté informoval Akatsuki o Deidarově i Tobiho smrti a Pein řekl, že někdo jako Tobi je snadno nahraditelný.

Vážný Tobi

tobi.jpgSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZa krátký čas se Pein setkal s tajemnou osobou, která mu dávala rozkazy. Tato osoba byl Tobi, který mluvil zlověstným, drsným hlasem. Tobi pak odhalil svůj Sharingan, a dokonce tvrdil, že je bájný Uchiha Madara. Nařídil Peinovi, aby chytil Kyuubiho a varoval ho před Narutovými schopnostmi.
Při Sasukeho boji se svým bratrem Itachim zdržoval konožské jednotky hledající uprchlého Sasukeho a hrál si na připitomnělého Tobiho, což se však změnilo s příchodem Zetsu a ohlášením Sasukeho vítězství. Promluvil na celou skupinu svým opravdovým hrubým hlasem a Kakashimu ukázal svůj Sharingan, poté spolu se Zetsu zmizel.
Vyzvedl z bojiště Sasukeho v mdlobách a přivedl ho do svého úkrytu, kde mu pověděl celou pravdu o klanu Uchiha i o sobě jako Madarovi. Nejprve mu chtěl ukázat Sharingan pro ověření jeho dalších slov, Sasuke ale nevědomě vyvolal v reakci na Madarovo oko Amaterasu, které do něho pro tento případ vložil Itachi. Nechtěl, aby se s Madarou střetl a byl si vědom nebezpečí, které představuje. Jejich setkání však nakonec proběhlo, Madara útok Amaterasu přežil a řekl Sasukemu pravdu - především pravdu o jeho bratrovi a jeho obětování se vesnici a míru. Sasuke se rozhodl obrátit svůj hněv na Listovou. A to přesně Madara chtěl.
Sasukemu a jeho skupině slíbil možnost využití síly ocasého démona a poslal je chytit Killer Beeho, jinchuuriki Osmiocasého. Mezitím ukázal svoji pravou tvář Kisamemu, kterému věřil, a ten v něm rozpoznal Mizukageho; člověka manipulujícího předchozího Mizukage Yaguru. V rozhovoru se Zetsu lze vidět, jak Madara velice oceňoval Itachiho smrt, jelikož si byl jist, že po jeho smrti budou jejich plány mnohem jednoduší.
Sasuke zatím chytal Killer Beeho, což se na první pohled podařilo, při pečetění démona do sochy se ale ukázal Sasukeho nezdar. Tento nezdar Madaru podráždil, socha však získala alespoň zlomek chakry Osmiocasého.

Madara a Plán měsíčního oka

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhDle zpráv od Zetsua se Peinova mise chycení Kyuubiho nezdařila, a přestože byla Listová zničena, Naruta nechytili. Pein (teď již Nagato, více v jejich profilech) dokonce použil svoji techniku oživení na mrtvých Konožanech, což se křížilo s Madarovými plány, potřeboval ji pro své účely. Nařídil Kisamemu získat Osmiocasého a soustředil se na Sasukeho. Osvětlil mu, že Listová, jak ji znal, zmizela a jeho tým mu stále dluží za nechycení Osmiocasého. V tu chvíli přišel Zetsu se zprávou, že se Danzou stal Šestým Hokage a chystá se navštívit Setkání pěti Kage v Zemi Železa.
Madara v tomto uvidí příležitost, jak Sasukeho využít a podporuje ho v pomstě mířené proti Danzouovi, proto Sasuke odejde do Země Železa. Na Madarův rozkaz má však celý tým Taka Zetsu odhalit vůdcům vesnic. Zatím se Madara vydá k Narutovi, který přišel do Země Železa prosit za Sasukeho u Raikageho, jelikož chce porozumět Nagatově změně názoru. Střetne se s Narutem a Kakashim s Yamatem, Narutovým doprovodem, ale Madara bojovat nechce a namísto toho všem vypráví Itachiho příběh, pravdu o jeho životě a Sasukeho rozhodnutí upadnout ještě hlouběji do temnoty. Poté je opouští.
Přichází právě včas, aby zachránil Sasukeho život před Kagy a pošle ho pryč spolu s Karin, která se má postarat o jeho zranění. Madara je zklamaný, že si Sasuke s vůdci vesnic neporadil lépe, ovšem na druhou stranu je nadšený z jeho Mangekyou Sharinganu.
Madara se celé místnosti představí jako Uchiha Madara, legendární silný ninja, a vyjeví svůj Plán měsíčního oka. Žádá Kagy, aby mu vydaly své zbývající jinchuuriki a připojili se k věčnému míru na Zemi. To všichni odmítnou, a Madara tak před svým odchodem celému světu shinobi vyhlašuje válku.
Danzou před Sasukem dávno prchl ze Setkání pěti Kage, mladý Uchiha jej však dohonil a přemohl, zatímco Madara odstranil Danzouovy pobočníky Toruneho a Fuu a pak se na celý boj jen díval zdálky.

Čtvrtá válka shinobi

TobiSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPo mnoha zvratech je ukázána pravá totožnost domnělého Uchihy Madary. Tento maskovaný Madara je ve skutečnosti Obito, který přežil zával kameny a rozhodl se nastolit věčný mír.

Překlad a význam jména

Tobi je prostě normální jméno, ale znamená také "Pracovní dělník" a "Druh ptáka".

Informace z Databooku 3

Tobi is good boyTobi měří 175 cm a váží 55,9 kg.
Věta „Tobi je dobrej kluk.“ se stala mezi fanoušky velmi populární.
Tobi je velmi šťastný, ovšem někdy docela nepříjemně štve některé členy Akatsuki. Jeho oblíbeným slovem je tajemství a koníčkem je doprovázení Deidary.
Prsten Akatsuki nosí na levém palci a znak na něm znamená koule.

EDITACE BUDE POKRAČOVAT.

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie