manga_preview
Boruto TBV 07

Uzumaki Kushina

kushina.jpg

Uzumaki Kushina (うずまきクシナ) byla kunoichi ze Skryté Listové, původně však pocházela ze Skryté Vířivé a do Listové přišla v dětství. Poprvé se objevila v 382. kapitole mangy a 128. epizodě Shippuudenu.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhJe matkou Uzumakiho Naruta.

Život

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKushina se narodila do známého a ctěného klanu Uzumaki v Zemi Vodních vírů, která však za dob Narutova mládí už neexistovala. V dětství zažila mnoho bojů, proto v sobě živila naději na ukončení válek a vidinu míru. Jako malou ji poslali do Listové, kde nastoupila na Akademii a všem oznámila, že si přeje stát se Hokage.
První setkáníOstatní děti kromě Minata se jí vysmály a poukazovaly na její rudé vlasy a kulatý obličej, z čehož vznikla její první přezdívka Rajče. Tato přezdívka měla však pouze jepičí život, jelikož Kushina rozhodně nebyla stydlivá, naopak byla spíš děvče od rány, a vysloužila si tak brzy přezdívku novou - Pálivá paprička (Akai Chishio no Habanero).
Brzy po příchodu do Listové Kushině oznámili skutečný důvod jejího stěhování; jako člen klanu Uzumaki a osoba se speciální chakrou se velmi hodila na pozici další schránky ocasého démona Kyuubiho. Ten byl doteď zapečetěný v manželce Prvního Hokageho Mito, která rovněž pocházela z klanu Uzumaki, ale její dlouhý život se chýlil ke konci. Kushinu vyděsila vyhlídka zapečetění monstra do jejího těla a Mito se ji snažila uklidnit.

Mito ke Kushině, 500. kapitola mangy:
„Bezpochyby jsme sem byly přivedeny, abychom se staly nádobou pro devítiocasou lišku... Ale předtím než bude moci být liška umístěna, musíme tu nádobu naplnit láskou.“

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž byla Kushina genin, pokusili se ji kvůli její chakře unést ninjové z Oblačné. Podrobené děvče si cestou vytrhávalo své nenáviděné rudé vlasy a trousilo je na zem ve víře, že ji někdo zachrání. Zachránce se nakonec skutečně objevil a byl jím Namikaze Minato, který si všímal vytrhaných vlasů, jelikož její vlasy velmi obdivoval. Po tomto odhalení se Kushina do Minata zamilovala a na své vlasy začala pohlížet jako na rudou nit osudu (unmei no akai ito). Když dospěla, vzala si Minata za manžela.
Minato & KushinaKushina vyrostla do krásy, byla to veselá a silná žena, která ovládala mnohé pečetící techniky svého klanu a některé z nich naučila i svého manžela. Minata velmi podporovala a těšilo ji jeho jmenování do funkce Hokage. Mladý pár navíc brzy zjistil, že čeká dítě. Během desetiměsíčního těhotenství, které se protáhlo oproti běžnému času kvůli zapečetěnému Kyuubimu, Kushinu ve fillerech hlídal Minatův žák Kakashi. Pár se rozhodl pojmenovat syna po statečné postavě z Jiraiyovy první knihy. Minatův mistr se obou rozpačitě ptal, zda jsou si jisti, načež se mu od Kushiny dostalo odpovědi, že je to krásné jméno. Oba ho dokonce požádali o úlohu kmotra.
Kushina se přátelila se Sasukeho matkou Mikoto a doufala, že Sasuke, který se narodil o chvíli dříve než Naruto, se bude s jejím dítětem jednou rovněž přátelit.
Během těhotenství pečeť svazující Kyuubiho slábla a nejslabší měla být při porodu, proto mu předcházelo mnoho tajných příprav. Kushina vesnici v tichosti opustila a přesunula se na tajné místo střežené ANBU. Minato se při porodu soustředil na udržení pečetě, zatímco Hiruzenova manželka Biwako a lékařka Taiji pomáhaly Kushině. Všechny kromě mladého páru a novorozeně však zavraždil maskovaný muž, který vzal Naruta. Minatovi se podařilo syna získat zpět, čehož maskovaný využil, aby zmizel s Kushinou. Z jejího těla vyjmul Kyuubiho, což by bylo pro jinchuurikiho smrtelné, ale díky své speciální chakře a odolnosti klanu Uzumaki Kushina nezemřela. Minato svoji zesláblou ženu zachránil před útokem zmanipulovaného Kyuubiho a přenesl ji k Narutovi, kde zůstala po dobu, co se snažil jako Hokage ochránit svoji vesnici. Rozzuřený démon ovládaný Sharinganem decimoval okolí.
*mini spoiler* Kushina a Minato....Aby Minato zastavil Kyuubiho, musel nakonec využít Kushininy schopnosti svázat démona její chakrou. Kushina se nabídla, že do sebe lišku zapečetí a společně zemřou. Děkovala Minatovi za šťastný život s ním, Minato však navrhl použít pečetící techniku Shiki Fuujin, která by polovinu Kyuubiho chakry naopak zapečetila do Naruta. To by znamenalo Minatovu smrt a Narutův osamělý život, oba rodiče by se s ním však mohli jednou setkat.
Minato věřil, že Naruto jednou dokáže využít Kyuubiho chakru a zjistit, kdo byl onen maskovaný muž. Po zapečetění poloviny Kyuubiho chakry do vlastního těla se démon zmenšil, na což nedokázala tak rychle zareagovat pouta a liška natáhla tlapu s ostrými drápy ve snaze zabít novorozeně. Oba rodiče si před ně stoupli a dráp probodl je, přičemž se zastavil pár centimetrů od dítěte.
Kushina se snažila říct Narutovi vše, co měla na srdci; aby na sebe dával pozor, dobře jedl, myl se, střežil se před Jiraiyou, a vůbec vyjádřit veškerou lásku, kterou k němu cítila.
V anime se ještě před jejich smrtí objevil Hiruzen a Kushina mu sdělila jméno dítěte spolu s prosbou, aby se postaral o maličkého.

Čtvrtá válka shinobi

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKushina se znovu se synem setkala v jeho šestnácti letech při tréninku s Killer Beem na Želvím ostrově, kde se Naruto snažil ovládnout Kyuubiho. Během tréninku byl téměř pohlcen Kyuubiho nenávistí, ale poté se před ním objevila Kushina. Naruto nejdříve věřil, že je to nějaká forma Devítiocasého, a proto ji nazval monstrem, za což dostal výchovný políček. Kushina se pak omlouvala za svoji zbrklost, o které doufala, že ji Naruto nezdědil, a použila přitom slovo ttebane (z dattebane; だってばね, obdoba Narutova dattebayo). Narutovi vzápětí došlo, že před ním stojí jeho matka, začal dojetím plakat a objal ji. Díky pociťovanému štěstí byl schopný zase získat nad plnou kontrolu nad svou vůlí, zatímco Kushina použila Kongou Fuusa, aby Kyuubiho na chvíli zkrotila a dostala šanci si promluvit se synem. Kyuubiho řetězy překvapily, poznal Kushinu a její chakru.

Kushina ke Kyuubimu, 568. kapitola mangy:
„Nemáme jinou možnost, než být spolu. Ty držíš v šachu celý svět a já zase tebe.“

obalka vol.53 pro clanekSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKushina si všimla, že její syn zdědil mnoho gest po ní, zatímco vzhledem se podobá klidnému a rozvážnému otci. Naruto chválil její dlouhé rudé vlasy a přemýšlel, jak by vypadal s typickou barvou vlasů klanu Uzumaki. Kushina svému synovi na jeho popud vyprávěla příběh o ní a jeho otci, o jejím zamilování i záchranné akci. Řekla mu i další velmi důležitá slova, která si schraňovala pro lidi, kteří pochválí její vlasy; vyznala mu svoji lásku. To Narutovi pomohlo dostat se z Kyuubiho nenávisti i pro časy budoucí. Později synovi pomohla s oddělením Kyuubiho chakry a seznala, že Naruto je silný shinobi.
Kushina neopomněla příběh s napadením Listové ocasým démonem a zapečetěním ho do syna. Omlouvala se Narutovi, že na jeho bedra spolu s Minatem vložili takové břímě. Ten ovšem poznamenal, že věřil v lásku svých rodičů, přestože mu nebyli nablízku, a nikoho z nich neviní. Kushinu jeho slova dojala, objímajíc svého syna se rozplynula.

Naruto Movie: Road to Ninja
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKushina se objevila i v Naruto filmu Road to Ninja spolu s Minatem, kde mohl Naruto na chvíli chvíli poznat rodičovskou lásku v běžném životě uspěchaných ninjů.

Jednoduše... Kushina

Kushina..:)Kushina už od dětství projevovala veliký talent a byla obávanou bojovnicí. Ovládala větrnou a vodní podstatu, přičemž se i vyznala v pečetících technikách svého klanu a vládla speciální chakrou. Nade všechno si však cenila svého manžela a hlavně novorozeného syna, do kterého vkládala své naděje. Mrzelo ji, že musela přenechat těžký osud jinchuurikiho svému synovi, ovšem věřila, že si s ním dokáže poradit. Přes veškerou zbrklost se jednalo o krásnou ženu, která neváhala dát svůj život všanc pro ochranu milovaných.

Zajímavosti

Narodila se 10. července, vážila 47 kilogramů a měřila 165 centimetrů. Její krevní skupina byla B. Zemřela ve věku 24 let. Její registrační číslo: 007310.
Uzumaki znamená spirála. Kushina zřejmě vychází z japonské mytologie; Kushinada-hime byla manželkou boha Susanoo. Susanoo ji zachránil, když ji proměnil ve hřeben, který si vetkl do vlasů a porazil Yamatu no Orochi. Na oplátku si jej princezna vzala v paláci Izumo, který postavil. Minatovo příjmení Namikaze s touto legendou možná souvisí, jelikož znamená vlny a moře, což odkazuje na Susana jakožto boha moří a bouří.
Jejím oblíbeným jídlem byl slaný ramen, naopak neměla ráda kávu a cokoliv hořkého.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhJe jedním z mála jinchuuriki, kteří nezemřeli, když jim byl jejich démon vyjmut.

Jutsu (nindža techniky): 
Techniky: 

Kongou Fuusa

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie