manga_preview
Boruto TBV 07

Dosu Kinuta

files_4408.jpg

[acidfree:23473 size=200]Dosu Kinuta (キヌタドス) je neoficiální vůdce tří Zvučných Geninů (Kin Tsuchi, Zaku Abumi a sám sebe), kteří vstoupili do Chuuninské zkoušky. Má zcela obvázanou hlavu kromě levého oka. Dosu používá v boji svou Zvučnou paži a má schopnost manipulovat se zvukem.

Životopis

V prvním testu Chuuninské zkoušky projde díky tomu, protože pomocí zvuku dokázal slyšet psaní tužkou jiného účastníka a dokázal tak napodobit pohyby úplně stejně.

Dosu a jeho tým dostali rozkaz najít a zabít Uchihu Sasukeho. V Lese Smrti bojuje jeho tým se Sakurou, Rockem Lee a Týmem 10. Bohužel, Orochimaru použil Zvučný tým jako oběti pro otestování Sasukeho síly poté, co dostal Prokletou pečet. Dosu to vzal osobně a přísahal, že překazí Orochimarův cíl. Obrátil svou pozornost na Sasukeho a myslel si, že když ho zabije, tak může být schopen zničit Orochimarovy plány.

Dosu byl v kvalifikačních kolech postaven proti Akimichi Choujimu a porazil ho. Když byly vyhlášeny souboje do třetího testu, tak Dosu viděl, že Sasuke bude bojovat proti Gaarovi. Snažil se snížit konkurenci, aby mohl bojovat se Sasukem rychleji, Dosu vyhledal jednou v noci Gaaru. Pro Dosu to však dopadlo špatně, Shukaku, démon v Gaarovi, se probudil kvůli úplnku. Písek Gaary napadl Dosu a nemilosrdně ho zabil.

Osobnost

Dosu se ukázal jako velmi ostražitý a logický ninja. Většinou začal přemýšlet než něco udělal. Byl také skvělý analytik, což bylo ukázáno, jak rychle si všimnul Sakuřiných pastí během druhého testu Chuuninské zkoušky.

Byl také velmi loajální k Orochimarovi, ale méně než jeho týmoví partneři. On sám dokonce řekl, že je ochoten obětovat svůj vlastní tým ke splnění rozkazu. Slíbil také pomstít Zaku po jeho boji s Aburamem Shinem a vypadal také, že měl důvěru v Kin před jejím bojem s Shikamaru. Obrátil se však proti Orochimaru, když zjistil, že má Sasuke Prokletou pečet.

Není známo, zda plánoval zabít Sasukeho jen, aby překazil Orochimarovy plány nebo chtěl dokázat, že je lepší než Sasuke.

Překlad a význam jména

Dosu je název pro meč Yakuzy a Kinuta je dřevěný kolík pro držení ubrusů a také to znamená "lokace, umístění".

Zajímavosti

Dosu byl Genin ze Skryté Zvučné vesnice. Narodil se 12. června a bylo mu 14 let. Jeho krevní skupina byla A. Měřil 156 cm a vážil 49 kg. Splnil 23 D-misí a 12 C-misí.

Techniky

Kyoumeisen (Vibrační zvučný vrták)


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie