manga_preview
Boruto TBV 07

Umino Iruka

files_45.jpeg

Umino Iruka je učitel na ninjovské akademii, kde studoval Uzumaki Naruto. Mezi Narutem a Irukou je zvláštní vztah. Iruka vidí v Narutovi sám sebe, protože také vyrůstal jako sirotek. Jeho rodiče byli zabiti Devítiocasým démonem (Kyuubi), když mu bylo 12 let (jako Narutovi na začátku seriálu).

Naruto si Iruku oblíbil, protože právě Iruka byl první, kdo ho uznal jako drahocenou osobu, a Naruto ho vidí jako svého otce. I když Irukovi rodiče byli zabiti démon zapečetěným v Narutovi, Iruka ho z toho neviní a ví, že Naruto není ten démon, ale úplně jiná osoba. Protože se Iruka obává, že požadavky kladené na Naruta jsou příliš velké, tak podceňuje Narutovy schopnosti během zkoušek, které provázejí cestu vedoucí k hlavnímu Narutovu cíli - stát se úžasným ninjou, nejlepším v jeho vesnici, Hokagem. Iruka byl také učitelem Konohamaru.

Iruka má jizvu přes nos vedoucí z jedné tváře na druhou, spekuluje se o tom, že tu jizvu mu způsobil Devítiocasý démon během útoku na Skrytou Listovou Vesnici.
Iruka se narodil 26. května. Na začátku seriálu mu bylo 25 let. Je 178 cm vysoký, má hnědé vlasy a černé oči, váží 66,2 kg. Je Chuuninem ve Skryté Listové Vesnici (Konohagakure).

Překlad jména

Umino Iruka rozepsané jako "umi no iruka" znamená mořský delfín. Jeho oblíbené jídlo je Ramen z baru Ichiraku Ramen. Mezi jeho koníčky patří chození do horkých pramenů.

Jméno ve znacích: 
うみのイルカ
Jutsu (nindža techniky): 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie