manga_preview
Boruto TBV 07

Tsurugi Misumi

250px-Tsurugu_misumi.jpg

Tsurugi Misumi (剣ミスミ) je genin z Listové, který se účastnil stejné chuuninské zkoušky jako Naruto. V trojčlenném týmu byl spolu s ním Yakushi Kabuto a Akadou Yoroi. Misumi podstoupil chirurgický zákrok, aby mohl libovolně ovládat své tělo. Dokázal si vykloubit klouby a pomocí chakry své údy prodlužovat a ohýbat. Na zkouškách nosil brýle a roušku, takže mu nebylo příliš vidět do tváře. Poprvé se objevil v 45. kapitole mangy a 26. díle anime.

Když se Misumi a jeho tým dostal do kvalifikačních kol, zjistilo se, že celý tým pracuje pro Orochimara a Orochimaru trojici využívá jako své špióny. Neví se, kdy se Misumi a Yoroi k Orochimarovi přidali. Jelikož bylo účastníků úspěšně absolvujících Les smrti mnoho, museli se jednotliví ninjové utkat v kvalifikaci, aby mohli pokračovat ve zkoušce. Generátor Misumimu vylosoval za protivníka Kankura ze Skryté Písečné. Misumi si dost věřil a použil své unikátní schopnosti aneb Nan no Kaizou, ale narazil na nevhodného soupeře. Misumi obmotal svými údy Kankurovo tělo, jenže ve skutečnosti chytil jeho loutku Karasu, která Misumiho zaskočila a rychle ho sama obmotala. Postupný tlak loutky nakonec rozdrtil Misumiho kosti, lékaři ho museli odnést na nosítkách a Kankurou vyhrál.

Misumiho jsme spolu s Yoroim mohli zahlédnout ještě později v anime, ve fillerech týkajících se Oceánové země a vodní příšery (díly 169-173). Po neúspěšné chuuninské zkoušce Misumi a jeho týmový partner Yoroi opouští Zemi Ohně a směřují na jih k Oceánové na pomoc Amachimu, bývalému vědci v Orochimarových službách. Stejně jako Yoroi i Misumi změnil oblečení a navíc sundal svoji roušku, takže jsme mu mohli vidět do tváře. Tihle bývalí špióni začali útočit na lodě se zlatem směřující do Země Vody. Kradli zlato a svůj čin zastírali tím, že za vše může vodní příšera. Tsunade poslala tým v čele s Anko prošetřit situaci a Yoroi s Misumi se s ním utkali. Misumi se přesunul do jedné z Orochimarových horských laboratoří. Laboratoř se začala hroutit, Yamanaka Ino použila svoji techniku výměny mysli a donutila Misumiho omotat ruce kolem sloupů, aby nemohl utéct. Listoví ninjové se dali na útěk a nechali na místě Misumiho, kterého pohřbily trosky. Je tedy zřejmě mrtvý. Amachi Misumiho smrti očividně nějak nelitoval.

Zajímavosti

Tsurugi je japonský meč. Spolu s Kabutem a Yoroiem tvořili trio helma (Kabuto) - brnění (Yoroi) - meč (Misumi).
Misumi se narodil 30. listopadu, bylo mu 23 let. Jeho ninja registrační číslo bylo 011981, měl krevní skupinu A. Měřil 174,7 cm a vážil 61,4 kg.
V japonské verzi anime ho dabovali dva lidé: Kunihiro Kawamoto během chuuninské zkoušky a Ichirota Koizumi během mise v Oceánové.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie