manga_preview
Boruto TBV 07

Tayuya

250px-Tayuya.png

Tayuya (多由也) byla kunoichi (ženská ninja) z Orochimarovy Zvučné čtyřky. Mluvila dost sprostě (Jiroubou jí to neustále vyčítal) a také byla velmi zlá, ale velmi silná. Její hlavní a jedinou zbraní byla flétna– byla jediným členem Zvučné čtyřky, který používal zvuk jako zbraň. Pomocí flétny mohla přivolat Doki – tři mocné démony, a po té je zvukem flétny řídit v boji. Tayuya byla velmi inteligentní, dokázala vymyslet excelentní strategie a bojové taktiky. To vedlo Shikamara, když s ní bojoval během mise na záchranu Sasukeho, k tomu, že ji uznal za protivníka, který měl nejblíže k jeho strategickým dovednostem. Podle něj by byla vynikající hráčkou shougi (japonská desková hra – japonské šachy). Svou flétnou dokázala provádět genjutsu. Její volba boje na dálku s použitím zvučných technik z ní činila snadný cíl při boji na blízko. Jako všichni členové Zvučné čtyřky měla i Tayuya prokletou pečeť. Pokud tuto pečeť aktivovala do druhé úrovně, změnil se její vzhled. Prodloužily se jí vlasy, její kůže získala tmavě hnědou barvu a na hlavě jí vyrostlo pět rohů. Také získala ohromnou sílu, která jí dokonce umožnila překonat Shikamarovy stínové techniky.

Tayuya v druhé úrovni prokleté pečetě (spoiler) Tayuya byla jediným členem Zvučné čtyřky, který ukázal, že má alespoň nějaký smysl pro morálku. Těsně před bojem s Shikamarem se ho zeptala, proč obětuje čtyři muže kvůli jednomu, který se možná ani nebude chtít vrátit. Tayuye se málem podařilo Shikamara porazit, ale nakonec mu přišla na pomoc Temari. Temari zabila Tayuyu pomocí Kuchiyose: Kirikiri Mai (Přivolání: Rychlý stínací tanec). Pomocí této techniky posekala i velkou část lesa, ve kterém se boj odehrával.

Tayuya se narodila 15. února a zemřela ve věku 14 let. Byla 148,2 cm vysoká a vážila 38,2 kg.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie