manga_preview
Boruto TBV 07

Nara Shikamaru

Shikamaru Nara Shikamaru je velmi líný člověk, ale je to génius, jehož IQ je přes 200, i když jeho známky v akademii tomu neodpovídaly (většinu testů prospal). Pochází z rodiny, která má schopnost ovládat stíny a chová jeleny.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběh!
Nara Shikamaru byl na počátku seriálu Genin, který dokončil akademii ve stejnou dobu jako Uzumaki Naruto. Po proběhnutí Chuuninské zkoušky V Listové se jako jediný stal Chuuninem.

Shikamaru není zrovna moc aktivní, radši si jde zdřímnout, než aby něco podnikal. Rád ale hraje intelektuální hry jako jsou Shougi (japonské šachy) a Go. Jeho nejoblíbenější slovo je Mendokusei (otravný nebo protivný). Je si dobře vědom toho, jaká je osobnost, proto o sobě prohlašuje, že je zbabělec číslo 1. Ale když jde do tuhého je ochoten se obětovat pro svoje společníky.Jak Sis Mohl Vzít Tak hroznou ženskou...

Shikamaru je velmi dobrý taktik, a proto se ještě nikdy nepodařilo jeho učiteli (Sarutobi Asuma) porazit ho v Shougi ani Go. Když Shikamaru vymýšlí strategii, vždy zavře oči a spojí prsty tak, aby vytvořily kruh.

Shikamarův dlouholetý kamarád je Akimichi Chouji, který s ním byl také v týmu společně s Yamanaka Ino pod vedením Asumy. Shikamaru Choujimu bezmezně věří. Otcové Ino, Choujiho a Shikamaru byli také spolu v týmu.

Nara Jeho koníčky jsou pozorování mraků, polehávání a hraní Shougi. A také si vytvořil přesný plán pro svůj život - ožení se, bude mít dceru a pak syna, až se dcera vdá a syn najde práci, tak půjde do důchodu.

Fanoušci spekulují o tom, že Shikamarova máma se ho snaží dát dohromady s Temari. Ale Shikamaru si myslí, že Temari je ještě horší než jeho máma.

Shikamaru se narodil 22. září, na začátku seriálu mu bylo 12 let. Je 152,1 cm vysoký, váží 42,9 kg, má černé vlasy a černé oči. Je velmi podobný svému otci. Je Chuuninen ve Skryté Listové Vesnici.

Překlad jména

Shikamaru - Shika znamená Jelen a maru je Kruh nebo Dobře vyvinutý, maru je častá přípona u japonských mužských jmen.
Nara - podle japonského parku Nara Park, který je proslulý chovem jelenů.

Techniky

Kagemane no Jutsu (Stínová imitace)
Henge no Jutsu (Přeměna)
Kawarimi no Jutsu (Přemístění)
Kage Kubi Shibari no Jutsu (Stínová svazovací technika)
Kage Nui (Stínové nitě)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie