manga_preview
Boruto TBV 08

Deštná vesnice

Deštná.jpg

Skrytá Deštná vesnice (Amegakure no Sato, Vesnice skrytá v dešti, 雨隠れの里) je malá průmyslová shinobi vesnice, která leží v nepojmenované zemi. Jak už název napovídá, často v ní prší a všechna voda zřejmě odtéká do velkého jezera, které vesnici obklopuje. Říká se, že ninjové z Deštné jsou netrpěliví, Kabuto to alespoň tvrdil o těch na chuuninské zkoušce. Ostatní si prý deštné ninji často najímají na zabíjení.
Deštná se nachází mezi třemi z pěti velkých shinobi zemí, proto často sloužila jako bojiště a její obyvatelé velmi trpěli. Kvůli tomu se Deštná rozhodla izolovat od ostatních zemí, zapracovala na své obraně a především na kontrole jakýchkoliv cizích příchozích.

Dlouhá léta vesnici vedl Salamandr Hanzou proslulý svojí silou a neústupností. Hanzou během Druhé ninja války zmasakroval listové ninji, bitvu přežili pouze mladí Sanninové. Právě Hanzou je jako první nazval Legendárními Sanniny. Navzdory své moci však své okolí podezíral, nerad se objevoval na veřejnosti a během Třetí ninja války si špatně vyložil záměry nové organizace jménem Akatsuki. Akatsuki prosazovali mír a nechtěli podporovat boje mezi Listovou, Kamennou a Písečnou, Hanzou jejich snahu však mylně vyhodnotil jako nebezpečí pro svoji vlastní vládu v Deštné. V anime jeho obavy ještě podporoval Shimura Danzou.
Hanzou předstíral zájem o spolupráci s Akatsuki, ale doopravdy chtěl organizaci zničit a přepadl její členy. Yahiko, vůdce Akatsuki, zemřel. To strašlivě rozlítilo Nagata a zabil všechny přítomné Hanzovi muže. Hanzou sice unikl, ale v zemi stejně ke konci Třetí války vypukla občanská válka s cílem sesadit současného vůdce. Nespokojené vedl neznámý Pein, jehož jméno pochází z angličtiny a znamená bolest (pain). Říkalo se o něm, že vládne božskou mocí a nejedná se pouze o jednu osobu. Hanzova vláda nakonec padla a slavného vůdce zabil sám Pein. Pein zabil také všechny, kdo měli s Hanzem cokoliv společného včetně jeho rodiny. Chtěl se tak vyvarovat pomsty.

Pein se stal novým vůdcem Deštné, ačkoliv ho nikdo neviděl naživo, ani si nebyl jist, kde vlastně sídlí. Jeho technika způsobovala déšť, kterým kontroloval vesničany. V neděli však nepršelo. Komunikaci s občany a pořádek zajišťovala Konan přezdívaná jako Anděl. Deštná se tak moc izolovala, že okolní země ani netušili, kdo tedy vládne a někteří věřili, že je u moci stále Hanzou.

Jelikož se Jiraiya snažil zjistit více o Akatsuki, vydal se nakonec i do Deštné, v níž se měl nalézat vůdce zločinecké organizace. Jeho mise však byla neúspěšná a Pein Jiraiyu zabil. Pein se posléze vydal do Listové, kde byla odhalena jeho skutečná identita; sdělil nám svůj příběh a zemřel. Konan se po Nagatově smrti stala novou vůdkyní Deštné a přislíbila podporu Listové v budoucnosti. Zanedlouho ji však zabil Tobi, který si přišel pro Nagatův Rinnegan...

Známá místa

VĚŽ
Nejvyšší věž v Deštné, v níž sídlil Pein. Právě její výška mu dovolovala přenášet chakrové signály sférám. Věž zdobily ji čtyři tváře, mohli jsme vidět Peina sedět na vyplazeném jazyku jedné z nich. Někde uvnitř věže byla skrytá místnost s uloženými těly, kterou Nagato využíval pro Peinovy sféry. V přízemí se shromažďovala mrtvá těla.

SVATYNĚ POSLEDNÍHO ODPOČINKU
Někde v Deštné se nachází svatyně, která slouží jako místo posledního odpočinku Yahika a Nagata. Přesný název svatyně není znám. Toto místo stvořila Konan po Nagatově poslední bitvě v Listové, mohli jsme ji vidět v 510. kapitole mangy. Ve svatyni se nachází ohromná plocha pokrytá papírovými růžemi, na nichž leží obě mrtvá těla. Stěnu zdobí andělé a podlahu design připomínají oko Rinneganu. Tobi po boji s Konan ukradl Nagatovo tělo a ve svatyni nechal pouze to Yahikovo.

ORIGINÁLNÍ MASOVÉ BOCHÁNKY
Jiraiya po své infiltraci Deštné navštívil lokální krámek s bochánky z Prasátka Smiling Knedlíčky naplněné vepřovým masem prodávala postarší občanka Deštné a bylo vidět, že zná místní, protože se Jiraiyi hned vyptávala. Jiraiya předstíral, že píše pro časopis o jídle, ale bochánky upřímně vychvaloval. Od ní se také dozvěděl, že je ve vesnici klid díky Peinovi. Sám myslel, že zemi stále vládne Hanzou.

DANGO OBCHŮDEK
Jiraiyav Deštné okusil i místní dango knedlíčky. Obchůdek měl u vchodu ozdobu; papírového anděla a Jiraiyu zajímalo, co znamená. Ochotná prodavačka mu vysvětlila, že pověsit andílka z origami ve vchodu do obchodu přináší štěstí.

FLIRTOVACÍ ICHA ICHA HOSPODA: VÁLKA
Podnik se společnicemi, do kterého Jiraiya nadšeně zaplul a vybral si tam ženu jménem Tezuna, která svými vnady, vzhledem i jménem připomínala Tsunade. Od ní se Jiraiya pokusil zjistit, co se stalo s Hanzem. Tezuna mu však vysvětlila, že se o tom nesmí mluvit, Pein-sama je velmi přísný a každý příznivce bývalého vůdce bude zabit. Dozvěděl se od ní také to, že Pein svým deštěm kontroluje vesničany, a proto o Jiraiyově infiltraci už zřejmě dávno ví.

MOST SHIBUKI
Tezuna, společnice z hospody Válka, zmínila most Shibuki. Nalézá se u něho dárkový obchůdek.

KLUB ŽÁBA
Jiraiya si dočasně otevřel svůj vlastní podnik - Klub Žába Laughing out loud Snažil se tak nalákat vhodné lidi a v přestrojení za barmana vyslechnout, co si povídají. Když natrefil na dva deštné ninji, zrušil klub, přeměnil ho zpět na žábu a pomocí drsných mučících technik (peříčko na lechtání) je vyslýchal.

ÚKRYT
Tahle omšelá chatka sloužila jako úkryt malým sirotkům z Deštné, kterých se ujal Jiraiya. Používali ji jako základnu i dál v dospělosti dávno po Jiraiyově odchodu. Vnitřek byl rozdělen na dvě části a měli tu i svůj důmyslný systém příchodů a odchodů: oboustranné destičky s červenou přední stranou a obrázkem žáby na straně zadní. Když tu dotyčný nebyl, ležela jeho destička žábou navrch. To lidem doma připomínalo, že může každou chvíli vstoupit. Když zase přišel, obrátil destičku na červenou stranu. Destičky měli sloužit jako kódovaný informační systém třeba v případě únosu. Při náhlém odchodu otočila svoji destičku žábou vzhůru jen Konan. Po její smrti sem vítr zavál krví napitý list a rudý papír zakryl obrázek... všichni tři se zase vrátili domů.

Akumakirei, 25. 8. 2019.

4
Průměr: 4 (18 hlasů)

Kategorie: