manga_preview
Boruto TBV 08

Mugen Tsukuyomi

Český název: 
Nekonečný měsíční čtenář
Název ve znacích: 
無限月読
Typ (úroveň): 
neznámé
Kdo ho používá: 
Ootsutsuki Kaguya, Uchiha Madara, Uchiha Obito
Popis: 

Toto genjutsu využívá Rinne Sharingan k uvěznění celého světa do snové iluze, což umožňuje uživateli sbírat chakru všech obětí. Ootsutsuki Kaguya tuto techniku použila kombinací svého Rinne Sharinganu a Byakuganu.
Uchiha Obito vytvořil kvetoucí napodobeninu Shinju s Rinne Sharinganem na svém vrcholku, aby vytvořil jeho odraz na měsíci.
Madara Uchiha použil svůj vlastní Rinne Sharingan k vytvoření projekce na Měsíci.

Při aktivaci se vytváří světlo, které prozáří celý svět a uvězní všechny v genjutsu. Obětem se na očích vytváří projekce Rinneganu. Oběti jsou paralyzované, což umožňuje uživateli použít Shin: Jukai Koutan k propojení obětí s Shinju. Po čase je chakra, vzhled i osobnost všech obětí pohlcena, čímž se z nich stanou Bílí Zetsu.

Imunní proti genjutsu jsou mrtví, oživení Edo Tensei, Černý Zetsu a jeho hostitel a uživatelé Rinneganu. Sasukeho Susanoo bylo schopné zablokovat světlo Mugen Tsukuyomi.
Rinnegan a chakra všech Ocasých démonů jsou dvě podmínky nutné pro zrušení Mugen Tsukuyomi někým jiným než uživatelem.

Debut:
Anime: 205. díl Naruto Shippuudenu
Manga: 606. kapitola

Obrázek: 
Infinite Tsukuyomi.jpg

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí