manga_preview
Boruto TBV 07

Tanzou

tanzou.jpg

Genin Tanzou (タンゾウ) pochází ze Skryté Listové, poprvé se objevil v 60. kapitole mangy a 35. díle anime. V jeho týmu byl ještě Shibire a Minoji. Tanzou se účastnil chuuninské zkoušky ve stejném roce jako Naruto, ale bál se, že neprojdou nebo že se něco stane jeho kamarádům ve zbrani. Tehdy mu bylo osmnáct let. Jeho tým zvládl první část zkoušky, jenže vyhořel v druhé části probíhající v Lese smrti.
Tanzou rozhodl, že se poohlédne po něčem k snědku, kamarádi si mezitím mohou odpočinout. Shibire s Minojim začali o zkoušce pochybovat, porušili zákaz a otevřeli svěřený svitek Země. Vykřikli a odpadli, což slyšel Tanzou, upustil všechny houby, které nasbíral, a rychle běžel kamarádům na pomoc. Tanzou nechápal, co se stalo, Shibire a Minoji nereagovali... A zkouška pro celý tým automaticky skončila.

Fillerová chuuninská zkouška v Shippuudenu
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTým se o dva roky později účastnil chuuninské zkoušky, kterou pořádaly Písečná s Listovou. První část zkoušky byla znovu písemná, ale tentokrát se jednotliví členové týmu museli rozdělit a každý šel do jiné místnosti. Shikamaru vysvětlil, že každý člen týmu má zodpovědět jen jednu otázku tak, aby součet bodů všech zodpovězených otázek dělal sto bodů. Jenže jak se domluvit, když nejste ve stejné místnosti? Shibire si nevěděl rady, a tak s dalšími začal hlasitě pořvávat v naději, že ho jeho týmoví parťáci uslyší. Tanzou ho skutečně slyšel a zkusil hlasitě odpovědět, ale nebyl jediný a vznikl akorát zmatek.
Pokud se parťáci neuměli domluvit, mohli zkusit spoléhat na poslední bonusovou otázku. Dle zadání měli na zadní stranu papíru napsat jméno jednoho z týmu, který bude vyřazen. Všichni tři se na tom však museli shodnout. A správnou odpovědí bylo ponechat prázdný papír... Tanzou to s celým týmem zvládl, ale hned ho čekala druhá část zkoušky - doběhnout co nejrychleji do Písečné, kde se mohlo kvalifikovat jen prvních třicet týmů. To už hoši nedali a zkouška pro ně znovu skončila.

Tanzou se objevil také ve speciálku OVA: Zoufalý boj za Skrytou Vodopádovou Vesnici, kde vystupoval jako ninja z Vodopádové.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí