manga_preview
Boruto TBV 07

Shishō Fūin

Český název: 
Pečeť čtyř živlů
Název ve znacích: 
四象封印
Typ (úroveň): 
neznámé
Kdo ho používá: 
Uzumaki Kushina, Namikaze Minato, Orochimaru (v anime)
První objevení: 
Anime - Naruto 1; Manga - Naruto 1
Popis: 

Jedná se o pečetící techniku založenou na pečetících technikách klanu Uzumaki z Uzushiogakure. Hlavním účelem je zapečetění cíle do člověka nebo jiného objektu, a je hlavně používaná, když je potřeba zapečetit obřího nepřítele do zlý přízrak. K použití techniky je zapotřebí, aby uživatel byl velmi zkušený.

Když jsou společně použity dvě Pečeti čtyř živlů, vytvoří Pečeť osmi trigramů. Když Minato zapečetil Kuramu do Naruta, ponechal mezeru mezi kontakty dvou pečetí, čímž dovolil, aby se Kuramova čakra mohla míchat s Narutovou. Minato také zanechal klíč k pečeti u Gerotory, aby se s ní dalo manipulovat.

Pečeť se také objeví na žaludku uživatelů Shiki Fūjin (Pečeť boha smrti), poté co jsou uživatelova a nepřítelova duše zapečetěny do žaludku Boha smrti, jak se stalo, když Hiruzen zapečetil Orochimarovy paže.

Zajímavosti:

  1. Podle Killer Beeho je to silná pečeť a vydrží víc než jeho Tekkō Fūin (Pečeť železného brnění), které zadržuje Gyuukiho.
  2. Tato technika má opačný účinek k technice Ura Shishō Fūin (Obrácená pečeť čtyř živlů).
  3. V anime Orochimaru vložil na Mecha-Naruta dvě Pečeti čtyř živlů, aby uvěznil Kuramu z Naruta.
  4. Pečeť se zeslabí, když hostitel rodí.
Obrázek: 
Pečeť2.png

Kategorie: