Tým Hebi a Taka
Po Orochimarově likvidaci založil Uchiha Sasuke Tým Hebi (v překladu had), aby dosáhl svého snu. Uvědomoval si totiž, že nějakou tu pomoc při honbě za Itachim přece jen bude potřebovat. Své společníky si pečlivě vybral z lidí, kteří byli nějakým způsobem vázáni k Orochimarovi.
Sasukeho nejdříve zaujal Suigetsu, Orochimarův testovací subjekt, jehož osvobodil a na cestě k dalšímu společníkovi také hned vyzkoušel - Sasuke vyprovokoval pána místního hradu a Suigetsu musel zlikvidovat všechny jednotky pod podmínkou, že nikoho nezabije. Sasukeho testem až na své řeči lehce prošel.
Druhým společníkem se měla stát Karin, dozorce Orochimarovy jižní základny. Sasuke oceňoval její senzibilské a regenerační schopnosti, méně už byl nadšený jejím osobním zápalem pro něho. Nakonec získal i ji a zamířili za posledním vytipovaným cílem, nestabilním Juugem.
Juugo nerad ubližoval, věděl však, že se mu jeho druhá, divoká osobnost vymyká z rukou, a proto ani nechtěl vyjít ze své cely. Věřil, že ho dokáže zkrotit jen Kimimaro. Sasuke ho přesvědčil a slíbil, že tentokrát se jeho klecí stane on, nedovolí, aby se neplánovaně vymkl kontrole. I proto je Juugo k Sasukemu velmi loajální.
Tým Hebi měl jeden cíl a tím bylo vyhledání a zabití Itachiho, vykonání Sasukeho pomsty. To se i zdařilo, výsledek však neodpovídal Sasukemu očekávání. Po zjištění pravdy o Itachim, kterou mu s chutí vypověděl maskovaný Madara, přejmenoval Sasuke Tým Hebi na Tým Taka (v překladu jestřáb) a rozhodl se ve jménu svého bratra a spravedlnosti zničit Listovou.
Aktualizace 2019, Akumakirei. Bude pokračovat.
No nie každý z uchihovcov získal sharingan. Juugo by si mohol podať ruku so Zetsuom XD . A Suigetsu sa márne snaží získať samehadu na Kisameho totiž nemá (Kisame je pán )
podla mna uuuzasnyyy tyyym
Suigetsu je hezoun.
Good
podle me je banda blbu, podle me vsichni pomrou az se budou chtit kamaradit s Narutem.....nb Naruto s nima pac ted jsopu v akatsuki dosanou za ukol chytit naruta a naruto jim natrhne rit... teda az potom co naruto rozseka Peina
Oni pokiaľ viem niesu v akatsuki. V akatsuki sú už len Zetsu a Obito (Tobi)
vsichni sou to paka a největší Sasan(kdyby byla doutěž debilů tak by byl na druhym místě,protože by byl tak blbej že by to nevyhrál)
Karin-no k tý se radši vyjadřovat nebudu páč tolik sprostejch slov co by jí vystihly neznám
ti dva (Juugo a Suigetsu)sou mi celkem putna
mimochodem v jakym číslu mangy je to jak Tobi veme Sasukeho k sobě dom?
Hmmm Obrazky by to chtelo
At zije suigetsu
vsetci styria su oni com a preto musia ZOMRIET
[URL=http://www.***/profile/assuse/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1871163.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]
nejlepsi je Suigest
Nemelo by se tam dopsat ze z juugovi krve vznikla prokleta pecet ??? teda myslim ze to tak bylo
No nazdar teda. Tak na to sem fakt zvědavej. Dvá rivalové opět proti sobě...to bude nářez. Bojim se,že se toho nedočkááám...co se tohodle týče tak nejsem jeden z nejtrpělivějších lidí
a preco chcu vlastne zniit listovu? sak ta s tym nemala nic spolocne ci hej?
[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]
pretoze itachi musel vyvrazdit klan kvoli konohe a sasuke chce pomstit itachiho tym ze znici konohu a radnych ktory mu to prikazali
ma s tim spolecneho vic nez dost a nejvic na to doplatil Itachi
nemá te někdo obrázek toho Hozukiho???
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
vsechy pisou:dotkl se cela a ziskal jeho silu...o to nejde ze se dotkl...DYT ITACHIHO KREV KTEROU MEL NA PRSTECH,Sasukemu vtekla do okaa a zacalo to oko krvaceet...tim se podle me do nej preneslo Amaterasu!!!
Ano Itachi preniesol do Sasukeho svoje schopnosti tak že ho ked zomieral ťukol do čela svojou krvou (teda myslim)
to je pravda souhlasim
to jako bude fakt takhle? ptam se protože nečetla jsem Mangu!
JJ, je to přesně podle mangy