manga_preview
Boruto TBV 09

Mokuton

Mokuton (木遁, Živel Dřeva) je jednou z kombinací pěti základních živlů přeměny podstaty, konkrétně se jednámokuton_symbol o doton a suiton. Mokuton používal legendární Senju Hashirama a protože od jeho smrti neobjevil nikdo, kdo by měl Mokuton přirozenou cestou, je tento element považován za Hashiramovo kekkei genkai. Získání schopnosti ovládat dřevo je tedy možné pouze získáním Hashiramových buněk. Vzhledem k síle a univerzálnosti Mokutonu bylo takových pokus hned několik. Techniky Mokutonu jsou spjaty převážně s ruční pečetí hada.

Hashiramovu schopnost ovládat dřevo nezdědil žádný z jeho potomků a není ani známo, zda a od koho Hashirama tuto schopnost zdědil. Nicméně v anime MokutonMokuton ovládá jeden z jeho předků, Ootsutsuki Asura. Po Hashiramově smrti Listová provedla několik pokusů replikovat Mokuton, jenže všechny pokusy skončily katastrofálním selháním a tudíž byly další pokusy zakázány.

Avšak Orochimaru exhumoval Hashiramovo tělo a do šedesáti dětí implantoval Hashiramovy buňky v naději, že alespoň jedno získá dovednost manipulace dřevem. Tento experiment přežil pouze Yamato, který se tak stal Hashiramovým genetickým dvojníkem. I tak je však síla Yamatova mokutonu velmi slabá oproti originálu.

Seznam uživatelů

Seznam technik

0

Kategorie: