manga_preview
Boruto TBV 07

Satetsu Kaihō

Český název: 
Model světa ze železného písku
Název ve znacích: 
Satetsu Kaihō
Typ (úroveň): 
Kekkei Genkai
Kdo ho používá: 
Třetí Kazekage, Sasori (pomocí loutky 3. Kazekage)
Popis: 

Tato technika používá Železný písek, který vytvoří gigantickou sféru větvících se "jehel". Uživatel prvně vytvoří dva velké shluky Železného písku s rozdílným magnetickým polem a poté je spojí. To způsobí, že se magnetické pole okamžitě zvětší a vytvořená odpudivá síla dvou polí různých nábojů shluky roztrhne a ty velkou rychlostí dopadají do široké oblasti v podobě nekonečně mnoha "větví/jehel".

Železný písek vytvoří "větve" velmi nahodile, takže je nemožné postřehnout celkový obraz, co se děje. A také je jim následně téměř nemožné se vyhnout. A pokud i tak se protivníkovi podaří se jim vyhnout, "větve" železného písku zaplní celou oblast a odstřihnou jakékoli únikové cesty. A jakmile je protivník uvězněn, je pro uživatelé velmi lehké následně zaútočit.

Sasori, když používal techniku skrze loutku Třetího Kazekage, namočil železný písek do jeho smrtícího jedu, což dělalo techniku ještě smrtící - pouhý jedno říznutí písku bude mít na tělo fatální následky.

Překlad od CRWE: Sféra železného písku
Debut:
Anime - Naruto Shippūden 24
Manga - Naruto 270, str. 11-12

Obrázek: 
Satetsu Kaihō1.png
Satetsu Kaihō2.png

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie