manga_preview
Boruto TBV 11

FA sraz - 1.-4.3.2024 v Hlinsku

Sraz pro fanartisty všech pokročilostí i další Konožany, co se chtějí seznámit. Pro podrobnější informace sledujte komentáře ve fóru, případně napište soukromou zprávu.







Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2024-07-07 00:40 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Milí zlatí,
další sraz se blíží, a tak bych si ráda ujasnila důležité termíny. Protože jsme si vymysleli velké množství nezkombinovatelných aktivit, rozdělím to a můžete přijet tak, jak se chcete zapojit.
8.- 10.7. - budu ještě s Hromisem pracovat v Turnově v ateliéru, pokud byste někdo již chtěl přijet a pomoct nám (i placeně), můžeme teoreticky po práci jezdit spát už na chalupu (je to cca 12 km), ale připravte se na to, že makáme a nelenošíme, bude třeba jak chlapská ruka (otáčení těžkých kamenů), tak ale potřebuju taky natřít kříž, odrezit a natřít výheň, svěrák, připravit materiál na lucernu atd.
Vím, že Poštolka v termínu 10. - 15.7. nemůže Sad, tak pokud by ji nevadilo, že budeme přes den pracovat, kosou sekat navečer určitě budu Smiling.
10.7. - budeme zlatit plátkovým zlatem litinový kříž. K tomu se i vzhledem k omezenému náčiní moc lidí nevleze, vím předně o Zorce, která měla velký zájem si to vyzkoušet Smiling. Budeme s tím muset být buď v ateliéru, nebo u mne doma, nesmí se vířit vzduch, a často je to na etapy až dlouho do noci.
11.7.- pokud se vše zdaří, věnovala bych tenhle den kování. Kdo by si to chtěl zkusit (vím, že se hlásila zoraniz a suiken), je možno. Budeme muset s tím být opartní, pokud bude úpal a sucho (celá republika plave a u nás skoro neprší Table ), ale plánuju to všechno dotáhnout ven na chalupu.
12.7. - 14.7. - gró srazu, kde klasicky můžeme dělat vše, co odpočinkový režim dovolí (výlety po okolí, hry, kreslení, koupání v přírodních rybnících, houbaření, společné vaření a pečení (máme nová kamna Eye-wink), klidně můžete dál kovat, výborná zmzlina u vlakové zastávky už na mlsouny čeká Laughing out loud! Karaokisti vemte sebou nástroje, noty, nalaďte hlasivky! Mám doma dvě kytary (ani na jednu neumím hrát Laughing out loud), klavír + bouchat se dá do všeho Eye-wink. Bohužel tátova tajemná hrací karaoke krabice s mikrofonem je obecní, takže nám ji půjčit nemůže Sad.
15.7. - ten den asi většina využije k návratu, no já si ještě beru dovolenou, takže je mi vcelku jedno, jak a kdy kdo odjedete, pokud bychom se domluvili, mohla bych případně vzít Pražáky navečer do Prahy...

Vnitřní kapacita chaty je omezena 10 místy, ale mezi postele na zem na matraci nebo do auta nebo ven do stanu se případně taky dá, ale už to bude trochu omezující. Kdo tam už byl, tak ví, do čeho jde, pokud by se chtěl přidat někdo nový, více přiblížím v PM. Koho ruší chrupkání, špunty sebou, ložnice jsou tam jen dvě.

Moc prosím všechny, kdo máte zájem, napiště mi sem, kdo jak byste chtěl přijet, a nějak to celé poskládáme Smiling. Za chatu se nic neplatí, pouze jídlo musíme nějak vyřešit společně nebo nespolečně, do krámu vás autem určitě s Hromisem hodíme. A to mě napadá - kdo byste chtěl přijet autem, tak taky dejte vědět, kapacita parkování u chaty je omezená, je lepší se nějak scuknout po cestě...
Adresy srazu jsou Turnov a Rokytnice (vlak. stanice Borek pod Troskami).
Těším se!

Edit 6.7.: Hoj, tak nejnovější aktualizace. Seznam účastníků a jejich příjezd:
Adsagsona - 12.7. brzo odpoledne, asi MHD
Akhara - 12.7. - do 15:00, asi MHD
Adso a Akharo - nepojedete spolu? Já jen kvůli sladění vyzvednutí vás v Turnově. Předpokládám, že přijedete busem či vlakem do Turnova na nádraží...?
Corisan - 12.7. odpo autem
Zoraniz - 10.7. časově neupřesněno, autem (+ jedna slečna, která má zájem se 10.7. podílet na zlacení, ta pak asi zase odjede)
Iron - 10.7. časově neupřesněno - Irone, budeme na 80% v Borku.
Mariko - 12.7. s Cori nebo už 10.7. MHD - Mariko, přijeď jak budeš chtít, toho 10. a 11.7. budem ještě zkoušet zlacení a kování, ale kdyby ses toho nechtěla účastnit, pořád se dá buď povídat, nebo si s někým zahrát hry, stejně se k tomu najednou víc jak dva, tři lidi nevlezou. Vlak jezdí nejlépe asi přes Pardubice, nebo teoreticky by ses mohla dostat někam, kde se cesta skříží s Prahou a holky (Zorka) by Tě třeba mohly nabrat po cestě, ale nemůžu mluvit za ně...
Aiome - 10.7. autem se Zorkou - má (asi) zlomený prst na noze, ale uzpůsobíme tomu program Smiling.
Hromis - už tu se mnou maká sedmý den Laughing out loud, dnes jsme dostavěli zeď a pokládali dlažbu před chatou, abychom si měli kam sednout.
noleda
Čekám ještě na potvrzení od Poštolky. Suiken pravděpodobně nedorazí, má nad původní plány nyní hodně radostí i povinností doma Smiling.
Nikdo jiný se mi nenahlásil, ale včera mi volalo nějaké slovenské číslo a bohužel neslyšela jsem to, protože jsem pracovala venku a nehlídala mobil. Kdo z vás to byl??
Budu ráda za jakékoliv upřesnění co nejdříve, abychom mohli k tomu sladit plány a autodopravu. Kdo má lehké spaní, nechť si vezme špunty, všechno je tam dost slyšet. A taky nezapomeňte na plavky, možná bude vedro a máme před chatou nově sprchu na osvěžení Eye-wink. Nezapomeňte repelent a příp. něco na opalování, jinak tam snad všechno je...
PS: Na přání Aiome zařadíme zase sejkory :slint:

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Po, 2024-07-08 13:05 | Ninja už: 2747 dní, Příspěvků: 1375 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Ahoj, mám update Laughing out loud
Nakonec bych to mohla stihnout už 11. Ještě asi nejsem schopná říct, v kolik přesně, záleží na tom, jak rychle se dokážu sbalit. Laughing out loud Ale vidím to asi na pozdní odpoledne/večer. S odvozem si nedělejte starosti. Pokud budete na chatě, tak dorazím vlakem na zastávku a pak dojdu pěšky, jestli to počasí dovolí. Smiling
Mám něco upéct, nebo toho bude dost? Laughing out loud A jak moc vážně to vypadá s tím hudebním večerem? Má smysl brát kytaru nebo flétnu, nebo budeme spíš zpívat? Smiling
Už se těším. ^-^

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2024-07-08 13:14 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ahoj, taky se těšíme! Budeme na chatě, kdyby lilo, u vlaku tě vyzvedneme. Kdybys něco upekla, tak to bude skvělý, já zatím péct a vařit nestíhám Smiling. Kytaru kdyžtak mám, není v top stavu, ale naladit snad půjde. Vše bude asi dle chuti a situace, nic jsme konkrétně nepřipravovali...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Adsagsona
Vložil Adsagsona, St, 2024-07-10 19:58 | Ninja už: 2720 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Editor fóra, Manga tým, Tsunadin poskok

Ahoj, přidám s k Akhaře a přijedeme už zítra večer (zřejmě mezi 6-7 hodinou). Asi pojedeme autobusem do Turnova. Pokud by se vám nechtělo vyzvedávat nás tak daleko, můžeme se pak přiblížit vlakem.

Nishiiiii!!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!!

Obrázek uživatele Aiome
Vložil Aiome, St, 2024-07-10 23:54 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Ahoj, dobře, počítáme s tím Smiling Pak napište, až budete vědět přesný čas příjezdu do Turnova. Noleda říkala, že vás vyzvedne Smiling

Obrázek uživatele Adsagsona
Vložil Adsagsona, Čt, 2024-06-27 10:06 | Ninja už: 2720 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Editor fóra, Manga tým, Tsunadin poskok

Ahoj,

potvrzuju, že bych taky ráda jela. Počítám, že bych asi přijela 12.7. brzo odpoledne autobusem (vzala jsem si dovolenou, tak chci jet spíš dřív, co taky doma?). Jsem schopná přijet i o den dřív, kdyby to vypadalo, že bude dost lidí na hraní, ale kovat se nechystám. Za odvoz zpátky budu ráda.

Ať nezklamu očekávání, radši předesílám, že na hraní na nástroj se necítím. Ale ráda si zazpívám. Z her s sebou vezmu Milostný dopis a 6. bere. S tou svatyní pro Nishiho jsem to myslela taky vážně, takže budeme muset vymyslet, jak na to.

Děkuju, že to celé organizuješ, a budu se těšit.

Nishiiiii!!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!!

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, So, 2024-06-15 10:56 | Ninja už: 3710 dní, Příspěvků: 1373 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Ahoj,
ráda bych se přidala Laughing out loud můžu kdykoliv...stačí naplánovat...ale byl by mě někdo zase ochotný nabrat a přivést zpátky?

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2024-06-17 22:10 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ahoj Mariko, super, že přijedeš Kakashi YES! Pokud se chceš s někým svézt, tak asi budeš časově limitovaná odvozem - zkus se dohodnout s Cori. Hromis bude u mne už dva týdny před srazem, čili ten z Hlinska nepojede a Poštolka, pokud dorazí, tak asi jen na 8. - 10.7. a předpokládám, že přijede MHD. Nevím, jak Iron, předpokládám, že to vezme kvůli vzdálenosti taky vlakem. Ostatní jedou asi z úplně jiných směrů. Ale třeba ještě někdo svou účastí nebo výchozí polohou překvapí Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Pá, 2024-07-05 17:45 | Ninja už: 3710 dní, Příspěvků: 1373 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Ahoj, já pořád přemýšlím jestli nejet dříve vlakem. Mohla bych jet už ve středu, nebo se svést až s Cori v pátek autem OMG! Vážně nevím, co dál...

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Pá, 2024-06-07 22:35 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Určite sa rád zúčastním ak bude ešte miesto. Čo sa týka toho kedy tak to je trochu otázne lebo síce by som rád sledoval ako pracujete ale vzhľadom zas na svoj zdravotný stav by som vám nepomohol asi a nerád by som zas zavadzal a plietol sa pod nohy.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2024-06-17 21:57 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ahoj, rádi Tě uvidíme, místo určitě bude. Jak chceš dorazit, vlakem nebo autem?
Před tím 10.7. budeme asi ještě dělat těžší práce, popovážet velké kamenné bloky, a s tím bys nám asi fyzicky pomoct nemohl. Navíc ty dny před 10.7. by jediné mohla přijet za námi Poštolka, pak už má nějakou svou akci, tak byste se akorát vystřídali Eye-wink.
Od 10.7. je v plánu zlacení, což můžou dělat najednou maximálně dva a ostatní se budou dívat, popíjet a žvanit Eye-wink, případně bys mi mohl pomoct s něčím, co není fyzicky náročné, to uvidíme, nějak to vymyslíme, překážet určitě nebudeš Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2024-06-18 00:27 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Cesta - určite vlak - síce nevychádza najlepšie časovo ale tak čo sa dá robiť, autom by mi to zas nevychádzalo inak.
Ako mňa napadlo cestovať nejako toho 10.7 - a prísť až večer lebo keby som chcel ísť toho 11.7 až tak tam by som mohol najskôr doraziť neskoro poobede vzhľadom na to akú vzdialenosť musím prekonať...
Ale to sa zariadím podľa toho ako vám to vyhovuje - ako ak je toho 10.7 zas jediný čas kedy sa dá jej prísť tak to hold vymyslím nejako inak alebo sa ešte skúsim mrknúť na to ako idú nočné vlaky že by som cestoval nocou nejako. To už nieje až taký problém. Len potrebujem mať dostatok informácii, čili kto bude toho 10.7 a prípadne kde budete večer či budete už na chalupe čili riešiť cestu do Borku pod troskami alebo či budete v Turnove.

Inak za mňa paráda.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2024-06-18 19:48 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Zdaleka nemám ještě info od všech, Suiken mi ještě neodpověděl, nevím, zda Aiome dorazí a odkud pojede (také má druhé zázemí někde na půl cesty), pár lidí na srazy dorazilo v minulosti i ze Slovenska, tak nevím, zda se ještě někdo ohlásí. Pokud jde o finance spojené s autem, dalo by se s někým zkusit domluvit, třeba s tím suikenem, který chtěl přijet a chtěl si zkusit i to kování, takže určitě chtěl dorazit o něco dřív. Mohli byste se někde srazit a na benzín složit... Třeba...
Pokud jde o vlakové spojení, napiš mi pár časů, kdy by se ti to nejlíp hodilo a kam bys přijel, a zkusíme se s Hromisem zamyslet, jak to zaonačit nejlíp. Máme auta, můžeme kohokoliv odněkud poblíž kdykoliv vyzvednout. I v noci Smiling. Teoreticky by se dalo dojet i do Prahy, jestli máš dobré spoje, a zkusit se svézt se Zorkou, která taky přijede dřív. Ještě je dost času. Nebo si potřebuješ zabukovat lístky hodně dopředu?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2024-06-18 23:37 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Ako som nou si nerob starosť ja sa dopravím priamo na miesto len potrebujem vedieť kam presne či na chalupu alebo do Turnova. Dostať sa dostanem na obe miesta defakto rovnako. mne stačí vedieť toho 10 kde budete nejako večer.

Suikenovi to teda nezávidím 12 hodín... On má ale trasu cez Bratislavu - Brno skôr myslím. Ako keby šiel na sever na Žilinu tak to by mal myslím, docela zachádzku. Ale popravde fakt neviem ako to plánuje, od nového roka som s ním nebol v kontakte.

Prahu som ani moc nezvažoval. Naviac tá je tak 100 km vzdialená od chalupy. To fakt netreba riešiť. Som dospelá svojprávna osoba takže by som mal zvládať sa dopraviť sám.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele zoraniz
Vložil zoraniz, Pá, 2024-06-07 12:32 | Ninja už: 3839 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Adept na chuuninskou zkoušku

Ahoj! Já určitě plánuju dorazit na zlacení a pokud čas dovolí, klidně bych přijela i dřív (abych si okoukla jak teda vlastně pracujete Mrk) ale je to ještě moc daleko na to, abych dokázala říct na jisto Smiling
Jinak tentokrát nejspíš dorazím autíčkem
Z.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2024-06-17 21:39 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ahoj, jasně, počítáme s Tebou Eye-wink. Doraž, jak budeš chtít, zatím to vypadá, že by v předstihu dorazila jen Poštolka, která už od 10.7. má nějakou svou akci, čili říkala, že by přijela jen na ty dva dny. Buď můžeš koukat a povídat, nebo můžeš s něčím pomoct, jak říkám, klidně Ti práci zaplatím, pokud nám pomůžeš.
K chalupě se vejdou max. tři auta a jedno nedaleko pod les. Uvidíme konečný počet, při nejhorším budeme muset zaparkovat někoho v Turnově. Budu se těšit! Výheň ještě není v provozu, snad to všechno stihnu Ehh... jasně... hehe......

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Út, 2024-06-04 23:09 | Ninja už: 2747 dní, Příspěvků: 1375 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Pokud se mi nějak zásadně nezmění plány, tak bych ráda přijela. Smiling Myslím, že bych to měla zvládnout od 12. do 15. Za případný odvoz zpátky budu ráda, ale zvládnu to i vlakem, pokud se mě zase nepokusí sežrat místní psi. Laughing out loud
Kdybych mohla s něčím pomoct nebo něco užitečnýho přivézt, dejte určitě vědět. Můžu vzít hry a případně nějaký hudební nástroje apod. Smiling
Snad to vyjde, moc se na vás těším.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2024-06-17 21:29 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Místní psi žádní nejsou Laughing out loud. A nejlepší spoje jsou busem z Černého Mostu Eye-wink. Hudební nástroje to chce zkonzultovat, jak jsem psala, jednu funkční kytaru bych měla, ale hrát na ní nebudu, můžu leda trochu přizvukovat někomu jinému. Chce se to asi konkrétně domluvit předem s ostatními a možná i trochu na programu těch zpěváckých aktivit předem, ať nevezete tunu nevyužitých věcí...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Út, 2024-06-04 15:57 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 1593 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

díky za info. já plánuju dorazit 12. 7. odpoledne, odjíždět 15. 7. (kdykoliv během dne). pojedu autem, tudíž není problém někoho přibrat po cestě (Ostrava, Brno, Jihlava, Pardubice a okolí všech zmíněných, případně zajížďka do Prahy by nemusela být problém).

doma mám reproduktor a pár mikrofonů, tak bych je mohla vzít s sebou (pokud bude zájem, protože je to dost velká bedna, tak ať ji netahám zbytečně). ale je to čistě reproduktor, ne nějaká "karaoke bedna", tudíž by bylo třeba k tomu mít ještě něco na přehrávání hudby (laptop, tablet atd.)

vezmu i nějaké stolní hry, pokud chcete někdo něco specifického, tak mi prosím napište, ať to zbytečně nezabírá místo v autě, zejména ty XL krabice :D

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Adsagsona
Vložil Adsagsona, Čt, 2024-06-27 10:09 | Ninja už: 2720 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Editor fóra, Manga tým, Tsunadin poskok

Mně se předminule hrozně líbil Karak a ráda bych si to zase zahrála, takže pokud by ses s ním byla ochotná vláčet...
Vážně se ale musíme naučit při hrách dělit na skupinky. Jinak se na ty nejlepší hry nedostane kvůli počtu lidí a je to škoda.

Nishiiiii!!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2024-06-17 21:24 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Já myslím, že normální velká televize s youtubem bude stačit. Reprobedny asi netahej, leda byste si chtěli to karaoke dělat ještě v druhé vlně na chalupě. Tam teda není vůbec nic, jen internet formou wifi. Plánuju, že si uděláme na zpěv výlet k nám domů na jeden den/večer. Budu se těšit a počítám tedy jedno auto...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Pá, 2024-06-07 22:36 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Osadníci a Princezná XD

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Út, 2024-06-04 23:10 | Ninja už: 2747 dní, Příspěvků: 1375 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Já prosím jako tradičně o Karty proti lidskosti. Laughing out loud

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2024-06-05 13:28 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 1593 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

Karty proti lidskosti a Bang jsou už taková klasika co v žádném případě nemůže chybět Jump!

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2024-06-17 21:19 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Kakashi YES

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2024-05-13 16:02 | Ninja už: 4282 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pokud byste jeli na Animefest a chtělo se vám přijet o den dřív nebo odjet o den později, ráda vás uvidím. Už budu mít čas a můžu nabídnout pokec, deskovky, grilovačku, ukázku brněnských památek a v případě potřeby i přespání pro dvě (v místnosti s uvrčenou ledničkou, ale pokud nebude plná, tak ji vypnu). Nejspíš by se přidala i Mariko, ta bude i na AF.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2024-05-14 23:05 | Ninja už: 3973 dní, Příspěvků: 7458 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jak jsem již psala, mám 25.5. školní sraz absolventů SUPŠ, kdy je to blbě uprostřed víkendu celý den v sobotu, a tedy se mi nevyplatí jet do Brna, takže opět ten Animefest propásnu. Štve mě to, ještě jsem tam nikdy nebyla Sad. Děkuji za pozvání, Poštolko, vážím si toho, ale do července, dokud finišuje škola, jsem úplně marná...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Po, 2024-05-13 19:40 | Ninja už: 2747 dní, Příspěvků: 1375 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Ahoj, to jsi moc hodná! Smiling Já nakonec nejspíš nepojedu, ten letošní program mě vůbec nezaujal a nechce se mi za to platit tolik peněz. Hehe... Ale možná bych přijela někdy později jen tak na výlet, tak se kdyžtak ozvu. Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2024-05-15 16:35 | Ninja už: 4282 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Po pravdě, z mého pohledu je ten poměr ceny ku lákavosti taky velký, takže přímo na AF jít neplánuji. Ale plánovala jsem si vzít volno v práci na pátek a pondělí, protože je to stejně první víkend, co si volno vzít můžu, a využít ho pro případné příchozí. Ty bys to viděla třeba na začátek června?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, St, 2024-05-15 19:25 | Ninja už: 2747 dní, Příspěvků: 1375 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Spíš tak na polovinu. Na začátku června asi budu pro změnu na jihu. Smiling