manga_preview
Boruto TBV 07

Henge no Jutsu

Český název: 
Technika proměny
Název ve znacích: 
変化の術
Typ (úroveň): 
úroveň E
Kdo ho používá: 
Základní dovednost ninjů
Popis: 

Henge no Jutsu je ninjutsu technika, kterou se učí každý nindža na Nindža akademii. Vzhledem k tomu, že všechny úkoly, jež jsou nindžům přiděleny - boj, shromažďování informací, odvedení pozornosti - je to neocenitelné ninjutsu. Obvykle se používá k tomu, aby změnilo uživatele na jiné lidi, ale může se také změnit na zvířata, rostliny a dokonce i neživé předměty jako např. zbraně. To dává této technice velké možnosti vyžití. Přeměna zkušeného shinobi bude stoprocentně přesná, takže ho nebude moci možné rozpoznat. Na druhou stranu transformace prováděná nezkušeným člověkem bude mít zjevné nesrovnalosti a protivníka tím neoklame. A tím že je to jedna z nejzákladnějších ninjutsu, většina shinobi ví, jak technika funguje.

Tsunade ze Sanninů využívá mnohem pokročilejší verzi Techniky proměny, což jí umožňuje, aby stále vypadala mladě, i když už je jí přes padesát. Její technika je unikátní tím, že je trvalá a nijak ji nevyčerpává ji používat po celou dobu. Naopak u normální verze je technika zrušena, pokud je uživatel zraněn či se na něj útočí. Jedinkrát kdy byla Tsunadina proměna zrušena je, když uvolnila veškerou svoji čakru z pečeti na svém čele.

Ruční pečetě: pes → kanec → beran
Překlad od CRWE: Technika přeměny
Debut:
Anime - Naruto 1
Manga - Naruto 1, str. 8

Zajímavosti:
1) Mokuton: Henge je jediná technika proměny, která využívá živel jako svoji podstatu.
2) Kagerouova technika proměny do groteskního, hrbatého muže je podobná Tsunadině technice tím, že poté co byl zraněn, tak nebyla technika přerušena.
3) Země démonů má svoji variantu Techniky proměny, která je údajně trvalá.
4) Kazan (z filmu Blood Prison) se sám zval jako Kazan Sta proměn, kvůli jeho dokonalému ovládání a velkému využívání této techniky.

Obrázek: 
Henge no Jutsu.jpg
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie