manga_preview
Boruto TBV 08

FF by Shina-chan


Novinky


Boj proti Osudu 98 (by me)
Staronová jednorázovka: Zvláštní rána


Jednorázovky



Naruto se oženil s Hinatou a dělá vše pro to, aby se stal Hokagem. Tsunade mu tedy post předá, ihned po tom jde Naruto na misi S – Zničit Akatsuki. Nakonec se to ale zvrtne...
Žánr: Dobrodružství, Humor?
Postavy: Naruto, Pein, Hinata a několik akatsuki
Páry: NaruHina, ale jen okrajově


Naruto Sakura a Kakashi se vydávají hledat Sasukeho. Naskytnou se však větší problémy...
Žánr: Bitevní, Dobrodružství, Tajemné, Romantika(xD)
Postavy: Naruto, Sasuke, Sakura, Orochimaru, Kakashi, Kabuto
Varování: Páry
Páry: OroSaku(xD)


Slunce


Taková zvláštní jednostránková jednorázovka, kterou jsem stvořila když jsem se nudila v hodinách češtiny a fyziky...
Žánr: Tajemné, možná Romantika
Postavy: Neprozradím
Páry: Tajemství Eye-wink


Noční nebe


Jednorázovka, která vznikla mezi jedenáctou hodinou večerní a jednou hodinou ranní. Taky podle toho vypadá. Doufám, že se vám bude alespoň trochu líbit.
Žánr: Tajemné, Romantika
Postavy: Vlastně si tam můžete dosadit skoro kohokoliv.
Varování: Pokud se mi to povedlo, tak depresivní, pokud ne, tak nečitelné. Posuďte sami...
Páry: Prvoplánově NaruHina, hodí se tam ale i NaruSaku... zkrátka podle toho, co si dosadíte.


Zvláštní rána


Těžko popsatelná jednorázovka s těžko popsatelným dějem. Přeberte si ji jak chcete.
Žánr: Drama, Tragédie (Ale nejsem si tím moc jistá)
Postavy: Tsunade, Jiraiya
Varování: Žalozpěv o chlastu
Páry: -


Série


Aneb co se stane, když si dva nejmocnější klany v Konoze založí realitní kanceláře.

Žánr: Komedie, Parodie, Romantika
Postavy: Sasuke, Hanabi, Naruto, Hinata, Hiashi, Neji, Tenten

Páry: SasuHana, NaruHina, NejiTen

NEDOKONČENO


Žánr: Tajemné, Bitevní, Dobrodružství, později snad i Romantika
Postavy: Itachi, Hinata... později možná ještě někdo přibyde Eye-wink
Páry: Možná ItaHina

NEDOKONČENO


Žánr: Tajemné později snad i Romantika, Dobrodružství a ?Horor?
Postavy: Vymyšlené postavy, Neji, Hinata, Orochimaru
Páry: Později možná Neji + Vymyšlená postava

ZAHOZENO


Spoluautořiny


Neji i Hinata strávili celý dosavadní život svázaní s Konohou, svázaní s klanem Hyuuga, svázaní se svým osudem. Když jsou ale všechny tyto vazby jediným dopisem zpřetrhány, a vytvoří se jedna nová a neočekávaná, rozhodne se Neji jednat a společně s Hinatou uprchnou. Utíkat osudu se ale nevyplácí, a oba Hyuugy tak čeká boj na frontách, o jejichž existenci neměli nejmenší tušení.
Žánr: Dobrodružství, Romantika, Bitevní
Páry: NejiHina (vedlejší SasuKarin)
Postavy: Neji, Hinata, Naruto, Sasuke, Hiashi, Mei Terumi (Pátá Mizukage), vlastní postavy, a mihne se tu i spousta dalších ninjů z Konohy i mimo ni
Poznámka: Pokud byste si chtěli něco z tohoto seznamu přečíst, tak tohle. A moc vás prosím nenechte se odradit prvními kapitolami. Od desítky se to lepší. Slibuju.

NEDOKONČENO - Od září 2018 ZNOVU POKRAČUJE! Kawaii jako Kyuubi!

Nejlepší povídkářka na celé Konoze a nejlepší BFF na světě, kámo!

Pokud byste měli zájem si ode mě přečíst ještě něco dalšího, převážně staré a tedy i nehezké věci, mrkněte na moje webovky I Love Neji, kde je archiv (skoro) všeho, co jsem kdy vyplodila.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2009-11-17 20:15 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Možná je to tím, že teď na psaní nemám tolik času, jako jsem měla dřív, nemám tolik chuti, kterou bych chtít měla, ale to všechno není omluva pro to, že jsem ti sem ještě nenapsala komentář.
Shiní...ty moc dobře víš, jak to se mnou teď je. Kromě té velké akce, kterou s holkama rozjíždíme, jsem mimo i kvůli něčemu (někomu) jinýmu a jde to se mnou z kopce. A pátek třináctýho tomu taky moc nepřidal. Ale díky tvýmu, obrazně řečeno, kopanci do zadku jsem se konečně znovu rozpohybovala a napsala jsem FaF21. A to mě navnadilo na další psaní. Díky Shiní, za všechno. Za tvoji podporu, tvoje rady. Za poděkování a hlavně...za skvělé přátelství Smiling.
Víš...asi jsem to moc nedávala na jevo, ale já si tě hrozně vážím. Proto je mi vždycky tak těžko, když si někde přečtu za svoji přezdívkou senpai. A ještě horší to je, když to senpai napíšeš ty. Protože já si nezasloužím, abys mi tak říkala, jelikož moje duše prostě není na takové úrovni. Ale to je teď taky trošku mimo.
Pointou tohohle vykecávání mělo být oznámení, že tě považuju za víc než skvělou spisovatelku. Sice mě často štve, že rozepíšeš hropadu sérií, napíšeš k nim první díl a potom skončí někde na dně počítače, ale přesto tvoji tvorbu obdivuju. Těším se na tvé další nápady, protože povídky od tebe mě nikdy neomrzí Smiling.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, St, 2009-11-11 09:12 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Zatím jsem sice četla jen Peine? a Pouto klanů, ale musím říct, že se mi tvé FF líbí a určitě si přečtu ještě nějaké další! Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2009-11-10 20:57 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

A tady prostě musím mít komentář, už kvůli té vaší skvělé spoluautořině s Kimm-chan. A určitě se podívám i na tvé další práce Smiling