manga_preview
Boruto TBV 08

Juniny rádoby příběhy

Ano, ano. June založila naprosto zbytečný příspěvek do diskuse, mohli jste se totiž jednoduše podívat sem. Ale jelikož má June hubu plnou keců a do té zmíněné stránky toho moc nenapíše, rozhodla se vás trápit tímto skvostým příspěvkem pro její skvostné myšlenky, yaoivské úchylky a především "příběhy".
Jestli mi za to chcete vynadat, obraťte se na Kakari, protože to ona mě inspirovala xD
(UPOZORNĚNÍ - Pokud se vám zdá, že je obrázek divný, tak se vám to nezdá.)

O June v pár řádcích -


June má bločík o vlastní tvorbě (focení, kreslení, grafika apod.) zdéé ← Tam najdete všechno =33

Konečně ...povídky!

Akatsuki regeneration

Číst? Zde můžeš začít.
Je to vlastně o tom, že se jedna dívka a chlapec rozhodnou Akatsuki oživit a obnovit. Nic ale není tak, jak se zdá. Věci se nějak podivně komplikují a nabírají úplně nový směr. Hidan, Itachi, Deidara a ostatní nájemní vrahové začínají žít úplně jiné životy. A nakonec... stojí před velmi důležitou zkouškou.
→ Aktuální 3.díl!

...Déšť rudých mraků

Číst? Zde můžeš začít.
Na scéně se objeví i jiná organizace. Nikdo neví, kdo jsou, ani co mají v úmyslu. Jejich prvním cílem spojeným s organizací Akatsuki je zajmout Deidaru pro jejich neznámé cíle. Naši shinobi v plášti rudých mraků se snaží dostat svého druha zpátky, ale netuší, že je osud vláká do pasti.
→ Aktuální 5.díl!


Jednorázovky


Příběh modrých očí| Deidarova minulost plná slz

_______________________________________

Můj blog o povídkách je ZDE.

Už jsem napsala svoje první yaoi!

Již na zmíněném bločku *pervert mrknutí*

P.S.- Ano, Akatsuki navždy zůstanou v mém srdci, a budu většinou psát o nich.


Mí oblíbení autoři :


•••Kakari
○○○Toyotomi
•••Dandelion Princess (dnes
zde=3)
○○○Merenwen

Od ostatních mě to tak nenadchlo jako tady u těch lidí... oni jak píšou... jsou to frajeři, fakt!


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2009-11-22 13:09 | Ninja už: 5327 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

June…
Ty víš, že čtu obě tvoje série. A jelikož jsem zvědavá jak dopadnou, tak se mě jen tak nezbavíš Eye-wink Budu ti držet palce, aby si se jenom zlepšovala!

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Pako June-hime Maffianno Al Capone
Vložil Pako June-hime ..., Ne, 2009-11-22 14:47 | Ninja už: 5314 dní, Příspěvků: 363 | Autor je: Prostý občan

Třeba k založení FF knihy =3 nebo jsi takovej ten majster, kterýho se žák snaží překonat.

Už nejsem June, ale Pako June-hime Maffianno Al Capone!
Přezdívky nové generace ^~
Pozn - Velký Hetalia a yaoi maniak, pozor na mě!