manga_preview
Boruto TBV 15

Koutek bojových umění

Sem můžete psát všechny vaše postřehy, zajímavosti a jiné věci, které se týkají bojových umění. Také můžete posílat zajímavé videa vašeho i jiného bojového umění. Pokud se chystáte začít s nějakým bojovým uměním, tak se nestyďte a zeptejte se.
Nechci tady vidět spam, nebo různé handrkování o tom, že je vaše BU nejlepší, to si dělejte někde jinde.

Já se osobně učím Aikido (dva roky) a jsem s ním naprosto spokojen. Časem se hodlám věnovat dalším dvěma bojovým uměním (pokud se zadaří). Byl bych taky rád, kdyby sem lidé uvedli i to, jaké BU cvičí a jak dlouho.
Co se týče správy tohoto tématu a rad všeobecně, tak dle mého uvážení je pro vás nejlepší obracet se s otázkami na mě, nebo na Liefa. Nechci tím říct, že ostatní o tom nic neví, ale u nás máte jistotu. Takže bych to podělil tak, že co se týče, čínských BU obracejte se s nimi na Liefa a co se japonských týče tak můžete na mě. A dělejte to pomocí soukromých zpráv, po případě se podívejte do tématu dále, ale nezahlcujte to tu stejnými otázkami pořád dokola.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arcon234
Vložil Arcon234, St, 2020-04-15 16:50 | Ninja už: 1707 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Viem že to není tak celkom o bojovom umení ale neviete mi poradiť čím by bolo dobré obviazat rúčku kunaia?

Obrázek uživatele Sanhiya
Vložil Sanhiya, Ne, 2021-09-05 11:44 | Ninja už: 1476 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

...bych to vzala syntetikou nebo bavlněným provázkem, kterým se na katany váže tsukaito... nebo kožený provázek možná...

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Čt, 2020-04-16 08:32 | Ninja už: 4888 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Toaletným papierom.

Kšá.

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, St, 2020-04-29 15:13 | Ninja už: 4033 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Pěstitel rýže

No já nevím, toaletní papír je teď vzácné aktivum... Laughing out loud

Obrázek uživatele Kenjikiro Sanga
Vložil Kenjikiro Sanga, So, 2020-03-21 21:02 | Ninja už: 1705 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Zdravím, kolik je tady Aikidistů a popřípadě jaký styl aikido děláte?
Já osobně Styl Aikikai v klubu Aikido Policie Ostrava.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2017-12-28 21:29 | Ninja už: 4088 dní, Příspěvků: 7479 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Od ledna 2018 chci začít chodit na aikido. Nevíte někdo, kam se v Praze nejlépe přihlásit? Míst jsem našla víc a ráda bych někam, kde bude člověk zkušený nejen v chvatech Laughing out loud, ale hlavně v té životní filosofii. Máte někdo nějakou zkušenost?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Kiba_Inuzuka
Vložil Kiba_Inuzuka, Po, 2016-01-04 20:03 | Ninja už: 4461 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Pěstitel rýže

Již druhým rokem studuji japonské bojové umění Bujinkan.
Bujinkan je jednotný název pro ninjutsu(umění ninjů) a bujutsu(umění samuraiů).
Doporučuji všem bez ohledu na věk či fyzickou zdatnost, BUJINKAN DOJO najdete v každém větším městě i v těch menších, stačí hledat. Smiling

( fb stránka našeho dojo: https://www.facebook.com/bujinkanchomutov )

Obrázek uživatele Emiel254
Vložil Emiel254, St, 2016-01-06 00:13 | Ninja už: 3717 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Pěstitel rýže

Vydrž u toho. Je to zábava. Věnuju se Bujinkanu střídavě od 2007 Eye-wink

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Út, 2015-09-15 22:35 | Ninja už: 3428 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Já chodím na už docela známé Wing Tsun, což je velice uznávané odvětví Kung-Fu. Chodím na to už 5. rok momentálně a je to super. Našim principem však není BU jako je třeba Karate nebo klasické Kung-Fu, ale naše EWTO (Europe Wing Tsun Organization) se zabývá spíše sebeobranou. Je to velice dobré i pro lidi, kteří třeba nejsou nějak extra fyzicky zdatní (časté oběti šikany), protože to používá dost rychlé a zákeřné útoky (proto nemáme ani soutěže, protože WT používá převážně zakázané údery jako třeba vpichy do očí, seky do krku, atd ...[zákeřné útoky jsou na ulici ty nejúčinnější]). Pokud v komentářích bude nějaká otázka, tak se ji pokusím zodpovědět (budu-li tu) Smiling .

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, St, 2015-09-16 15:16 | Ninja už: 4327 dní, Příspěvků: 1077 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Zákerné útoky sú fajn pokiaľ nepoužiješ zbabelé útoky do očí a rozkroku. Ja som chodil na aikido a nič moc teda. Bojové umenie zamerané na obranu a spíš pre ženy.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Sanhiya
Vložil Sanhiya, Ne, 2021-09-05 11:45 | Ninja už: 1476 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Skvostný avatar !!! :3

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2017-12-28 22:16 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Čo je na útoku na oči zbabelé? Hehe... V situácii, keď už netreba hľadieť na následky, sú absolútne legitímnym cieľom.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2015-09-21 03:00 | Ninja už: 4622 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Zajímalo by mě, jak vypadá bojový umění pro ženy. Používaj se při tom prsa? Nebo další části specificky ženský anatomie?

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Út, 2015-09-22 12:47 | Ninja už: 3428 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ne. Jak už jsem psal, tak Wing Chun vymyslela žena což je důsledek toho, že se nevyužívá moc síla, ale rychlé, ladné a občas celkem dost zákeřné údery, protiútoky a páky. A tak je to myslím i u některých dalších.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2015-09-23 05:48 | Ninja už: 4622 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ale jistě. To znamená, že to může využít každej Smiling. Takže je to pro každýho Smiling. (Neni nutný vysvětlení, můj příspěvek byl zrození čistýho sarkasmu.)

"Neni k tomu potřeba hrubá fyzická síla=je to pro ženský" je pro mě trošku zvláštní logika... Jasně, věci, který vyžadujou hodně fyzický síly budou pro ženy míň vhodný, ale naopak to neplatí.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, So, 2015-09-19 22:30 | Ninja už: 3428 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Pokud jde o přežití na ulici a bráníte sebe či kohokoliv jiného, tak i ty "zbabělé útoky" nejsou od věci pokud vám mohou zachránit život. Třeba když do vás jde někdo na ulici s nožem, tak ho jen tak neplácnete po obličeji, ale je třeba ho prostě odrovnat (jakkoliv). Samozřejmě, že pokud jde o souboj jako takový (třeba vás někdo vyzve, nebo něco podobného), tak se těchto útoků můžeme zdržet To, že sebeobrana je spíše pro ženy není pravda Smiling Akorát je rozdíl v tom, co se bez sebeobrany může stát (nebudu konkrétizovat). Hlavně v dnešní době se to hodí všem ... člověk nikdy neví, koho potká. Ale je pravda, že styl Wing Chun vymyslela žena ... to je důvod toho, že se nepoužívá moc ta síla, ale spíš ty velice rychlé útoky na slabiny (žebra, ledviny, krk, oči, genitálie, ...) ... velký důvod efektivity. Aikido jsem trénoval 2 roky, ale moc mě to nezaujalo Smiling

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2015-09-21 03:03 | Ninja už: 4622 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Správně, správně. "Zbabělý" útoky jsou praktický a můžou člověku zachránit život, zdraví nebo třeba vejplatu.

A nebudeme předstírat, že chlapa nemůže přepadnout nikdo fyzicky silnější Laughing out loud.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Út, 2015-09-22 12:51 | Ninja už: 3428 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ať už je fyzicky zdatnější nebo ne, tak mu to nemusí být nic platné Smiling Wing Chun dokáže pracovat s útočníkovou silou tak, že ho to může dost znevýhodnit v boji. Ve Wing Chunu platí něco jako "člověk jako voda" ... to znamená, že ať dělá útočník co chce, tak nás nevyvrátí z rovnováhy, ale pouze sobě škodí (pasivní reakce).

Obrázek uživatele KekkeiGenkai
Vložil KekkeiGenkai, St, 2015-09-23 13:30 | Ninja už: 4702 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

No znie to pekne, ale realita je úplne iná. Proti profi boxerovi, thai boxerovi, mma zápasníkovi by si na ulici nezmohol s týmto absolútne nič. Teraz sa nebavím o nejakom napadnutí, ale o "dohodnutej" bitke na ulici (teda že obaja zaujmete postoj a ste pripravený na bitku). Proti obyčajnému človeku by možno nejaký zákerný úder pomohol, lebo obyčajný človek nevie pracovať so vzdialenosťou a nemá také oko, ale aj obyčajný keby sa zahnal, tak ver že by si sa asi neuhol. Týmto toto bojové umenie nechcem nejako zhadzovať, je to určite parádne, len že bojové umenia moc na ulicu nie sú. Jedine plus je, že si otuženejší (aj keď toto je diskutabilné, lebo pri bitke je väčšinou taký adrenalín, že cit bolesti máš niekde úplne inde) a ako také základy udierania alebo kopania máš.

Kekkei Genkai - je to pokrvná vlastnosť, ktorá sa dedí z generácie na generáciu
Reality show, ktorá ma v živote posunula o dosť ďalej = Thai Fight Kard Chuek! https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946616_6570287743...

Obrázek uživatele Kenjikiro Sanga
Vložil Kenjikiro Sanga, So, 2020-03-21 19:52 | Ninja už: 1705 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Nechci zhodit nebo ti nějak pošpinit tvůj názor, Ale on i Thay box byl původně boj vyučovaný mnichy v klášterech. Než ze z něj stal postupem času sport.
Já jsem se po dvou rocích pauzy konečně vrátil k Aikidó. ale ty dva roky jsem dělal japonské Jiu-Jitsu. a stalo se že jsem na ulici požil jak Aikido tak i Jiu-Jitsu. Opět nechci tě nijak trumfnout nebo tě shodit ale
myslím si že jakékoliv bojové umění nebo styl boje jde použít záleží na situaci a místě a jiných faktorech pak už záleží na tom zdali je bojovní zkušený nebo ne.
Ano je Jisté že chlap/ženská co dělá box dejme tomu sedm let, by byla schopná na první dobrou sundat kohokoli. Ale to se nedá říct o boxerovi/boxerce. co těch sedm let trénuje špatně. A není srozuměn s jeho myslí a tělem.
Doufám že to je trochu přínos do této debaty.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Pá, 2015-09-25 19:01 | Ninja už: 3428 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Toto bojové umění ale neučí vyhrávat v souboji, ale přežít. A co se týče dohodnutého zápasu, tak to není o stylu, ale o člověku. Takže to hned neznamená, že profi boxer čí thai boxer by profi WTčkáře mohl porazit a zas naopak.

Obrázek uživatele KekkeiGenkai
Vložil KekkeiGenkai, Pá, 2015-09-25 21:20 | Ninja už: 4702 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Áno to je pravda. Ale kedy je WTckar profi? My máme skúsenosti z ringu, čo je omnoho ďalej ako skúsenosti z treningov a seminárov. Profi WTckar teda nieje.

Kekkei Genkai - je to pokrvná vlastnosť, ktorá sa dedí z generácie na generáciu
Reality show, ktorá ma v živote posunula o dosť ďalej = Thai Fight Kard Chuek! https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946616_6570287743...

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Čt, 2015-10-01 22:06 | Ninja už: 3428 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Wing Chun do ringu nesmí díky tomu zákeřnému bojovému stylu. Přiklánějí se k tomu i ostatní profi bojovníci. My ani nějak neposuzujeme kdo je "profi" a kdo ne (pokud nepočítám stupně) ... hlavně, že člověk dokáže ubránit sebe či své blízké.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2015-09-26 00:52 | Ninja už: 4622 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ale jistě, zkušenost z reálnýho boje prostě vyhrává. Nikdo neříká, že se naučíš sebeobranu tak, že budeš pomalu nacvičovat pohyby proti stojícímu figurantovi a pak odjedeš ze semináře a už nebudeš trénovat. Ale to platí o jakýkoliv bojový technice.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Emiel254
Vložil Emiel254, So, 2015-09-26 05:45 | Ninja už: 3717 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Pěstitel rýže

Koukám, že tu začíná věčné téma BU vs BS Laughing out loud
Dle mého názoru: Je jedno, co trénujete. Ve stresové situaci v boji budete rádi, kdyyž ho budete moct třeba přetáhnout kovovou trubkou. Na stylu, co se trenuje nezáleží, ale na tom, kdo ho provozuje.
V dnešní době se stejně mnohem více využije střelná zbraň. (Kdo mi bude tvrdit, že se proti pistoli umí bránit, chci ukázku Smiling Ono je něco trenovat s maketou a něco proti reálné zbrani. )

K tomu WT: Já proti tomuhle stylu nic nemám, osobně s ním nemám zkušenosti, ale hezky se na to dívá.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Čt, 2015-10-01 22:21 | Ninja už: 3428 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Troufnu si říci, že s Wing Chunem se tu setkal už každý. Jeho největší představitel byl v minulém století Yip Man (film Ip Man) a jeho student Bruce Lee Smiling a toho zná každá, řekl bych Smiling Bruce Lee byl ten, kdo Wing Chun proslavil nejvíce a přinesl ho do Ameriky. Po tom si z Wing Chunu a dalších bojových umění (hlavně teda Wing Chun) odvodil vlastní bojové umění Jeet Kune Do. Smiling

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2015-09-26 05:59 | Ninja už: 4622 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jop, když vidim úchyláka pět metrů přede mnou, můžuho střelit, pokud tu zbraň stihnu vytáhnout a strefit ho.

Nejsem z těch, co stále nosej při sobě kovovou trubku. Ruce a nohy mám ale 100% času už od narození a doufám, že s nima jednoho dne i zemřu.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2015-02-15 08:44 | Ninja už: 4888 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

.

Kšá.

Obrázek uživatele _Kin.Tsuchi
Vložil _Kin.Tsuchi, So, 2015-02-14 17:23 | Ninja už: 3571 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Trenujem karate styl Goju kai 6 krat tyzdenne a som spokojna. Opasok neodraza to, aky si dobry, ale to, co si sa naucil. Paskovacie poriadky sa odlisuju podla stylu a podla klubu. Je to tak, ze jeden klub ma na paskovani tazsie veci nez druhy, a v tom pripade nemozete porovnavat cvicencov s rovnakym opaskom z dvoch rozdielnych klubov, pretoze v kazdom klube maju ine naroky. Zial v niektorých kluboch staci, ak ocko trosku zasponzoruje klub a opastek je zadarmo, ale podobne veci su vo vsetkych sportoch a s tym pravdepodobne nic nenarobime.

Karate + Hudba + Priatelia + Knihy + Naruto + Dobré jedlo = < 3
https://www.youtube.com/watch?v=h_Zsgh1TgOI Rafael Aghayev

Obrázek uživatele Emiel254
Vložil Emiel254, Čt, 2015-03-05 18:38 | Ninja už: 3717 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Pěstitel rýže

Podle mě je páskování zbytečnost a jen si na nich občas pár lidí honí ego Smiling Já osobně vždycky pásky bojkotoval a odmítal chodit na "zkoušky" kde se stejně jen předvádí nabiflované sekvence technik, tedy technická dovednost. Nikoli schopnost aplikace daných dovedností. Smiling