manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 52

Volume52Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
52
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis:Darth Koťátko


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (51) | Následující svazek (53)
484.jpg

Kapitola 484

Naruto pospíchá za Sasukem, který se pomalu chystá na Kakashiho. Kolem něj září Susano'o. Sasuke začíná vidět rozmazaně a Sakura běží Kakashimu na pomoc. Sasuke ji chytí pod krkem a chce ji zabít, ale Naruto mu ji vysmekne z rukou.

485.jpg

Kapitola 485

Tým 7 se překřikuje, chcou vyjádřit, co cítí. Když chce Naruto zaútočit, Kakashi mu řekne, ať vypadnou, je to jeho práce. Naruto a Sasuke se opět setkávají, opět se stejnou technikou. Obří síla roztříštila vodní hladinu.

486.jpg

Kapitola 486

Oba dva výbuch odhodil. Odněkud se vynoří bílá polovina Zetsu a prohlašuje, že jsou v kaši a měli by ho povolat. Zetsu předává dění i Tobimu a ten se s ním vrací za Sasukem. Potkává Naruta, kterého chce zajmout, ale Madara mu řekne, ať to nechá na Sasukem. Naruto prohlašuje, že zemřou společně a on je ten, s kým bude Sasuke bojovat.

487.jpg

Kapitola 487

Kakashi přenechává Sasukeho Narutovi a chce zastavit Madaru. Ten se Sasukem odchází, protože si chce promluvit. Sasuke mu řekne, že chce voperovat Itachiho oči. Naruto sebou třískne do vody, protože se nechtěně přiotrávil. Bee se mezitím vrací ze summitu a na zádech si nese Samehadu. Že je v ní Kisame, to už nevěděl. Mezitím se blíží Kabuto s Orochimarem v sobě.

488.jpg

Kapitola 488

Feudální pánové jsou znepokojeni počtem bijuu, které vlastní Akatsuki. Kakashi, Sakura, Karin a Naruto po cestě zpět do Konohy potkají ty, které Sakura uspala, když šla za Sasukem. Naruto se k jejich spánku vesele přidá. Všichni se ale proberou a Kiba není třikrát nadšený. Potkávají ANBU a předají jim zprávu, co se stalo. V Konoze Shizune pozná, že Tsunade dýchá, je živá!. Všichni se sesypou na Naruta, který se ale brání, že Sasuke je silnější. Kakashi je skoro jmenován hokagem.

489.jpg

Kapitola 489

Karin si vylévá srdce s tím, jak byla oběť, ale Ibiki nemá slitování. Tsunade doplňuje zásoby jídla i chakry a vchází Kakashi s tím, že ještě chvíli, a byl by z něj šestý hokage. Naruto chce slavit, že je Tsunade lépe, cpe se tedy ramenem... počkat.. Je na Myouboku a jí červy! Velký mudrc mu předpoví budoucnost a dá mu svitek k uzavírání a otevírání pečetě od hokageho. Mezitím je zahájena válečná porada, a někde mimo si Madaru našel Kabuto a na pomoc si přivolal.. Mrtvé akatsuki!

490.jpg

Kapitola 490

Kabuto chce spojit síly, ale naoplátku chce Sasukeho. Pro případ, že Madara odmítne, vyvolal ještě jednu rakev s jistou osobou. Anko a její skupinka shinobiů prozkoumává les a zjišťují, že před nimi je Kabuto a Madara. Žabky mezitím Naruta učí, jak si půjčit od Kyuubiho chakru a to bez jeho mysli. Killer Bee trpí, nemůže přijít na pořádný rým, zatímco oblačná vymýšlí vojenskou taktiku. Neví však, že je poslouchá Kisame.

491.jpg

Kapitola 491

Naruto se od žabiček vrací zpět do Ichiraku, kde všechny vyděsí a jeden ninja po něm chce autogram. Rada kagů, která se opět sešla, přemýšlí, co bude s jinchuurikkim kyuubiho a hachibiho, a brzy je dohodnuto, co s nimi bude. Naruto nic netuší, myslí si, že je to nějaká mise, ale plave na ostrov za hachibim. Naruto zde naráží na obří chobotnici, na jejíž chapadle sedí Killer Bee-sama.

492.jpg

Kapitola 492

Naruto je poučen, že Killer Bee provozuje enka-rap a né jen rýmuje, a také že je to jichuurikki hachibiho, jehož zkrotil. Naruto ho prosí, aby mu pomohl naučit se ovládat kyuubiho. Bee ho ale odmítá. Naruto odchází k "Vodopádu pravdy", kde ho uvítá jeho zlá verze.

493.jpg

Kapitola 493

Narutova zlá verze tvrdí, že je jeho pravá část. Naruto mu ale nevěří a strhne se boj. Tohle vše ale probíhá jen v Narutově mysli, ale Narutovi se nedaří vyhrát, což musí, aby ovládl Lišku. Zeptá se Motoiiho na život Beeho a ten tedy vypráví a zakončí to tím, že se pokusil Beeho zabít...

494.jpg

Kapitola 494

Motoi vypráví o Beem, a proč ho chtěl zabít - hachibi mu zabil otce a jeho nenávist se přenesla z hachibiho na osobu Beeho. Naruto po chvíli odchází, chce být sám. Motoiho chytí ona obří oliheň a Bee ho zachrání. Motoi je zaražen, vždyť Bee ví, že ho chtěl zabít. Bee ale dělá, že nic neví, což Narutovi nakreslí úsměv na rty.