manga_preview
Boruto TBV 08

Samurai 8 02

samurai_2.png
Číslo svazku (volume): 
samurai/SamuraiVolume02

Volume číslo 2 - Kdo a proč / Dare no Tame ni, Nan no Tame ni (誰のために、何のために)
4. října 2019

uvodka.png

Samurai 8 07

Hachimaru má potřebné základy pro to být silným samurajem, ale stále mu chybí zkušenosti v ovládání svého meče i brnění. V krizové situaci si vedl skvěle, ale nyní mu zvadne i meč. Jeho předchozí velkolepé činy však nezůstanou bez odezvy. Bude ho hledat nejeden samuraj a zjišťovat, co tento chlapec znamená pro jejich svět.

uvod.png

Samurai 8 08

Hachimaru konečně potkává svou osudovou princeznu. Jejich první setkání není idylické, jak by si mohli oba představovat. Princezna je překvapena přímostí a nevytříbeným jednáním svého samuraje a Hachimaru vůbec nechápe, co udělal špatně jako každý muž. Daruma by mohl protáčet očima nad jeho omezeností. Musí z něj vykřesat to nejlepší, závisí na nich osud galaxie.

S9.png

Samurai 8 09

Ann je odhodlána vytrvat ve svém tréninku a ukázat svému samuraji, že je schopnou princeznou. Nenechá se zahanbit. Je předurčena být někým důležitým, i když se na to necítí a myslí si, že její schopnosti jsou nicotné. Spolupráce a vzájemné poznávání s Hachimaruem ji dodá odvahu překročit vlastní stín a pustit se do svého poslání s plnou vervou.

01_4.png

Samurai 8 10

Hrozivý samuraj prolétá vesmírem jako nůž měkkým máslem a ničí vše co mu přijde do cesty. Ani strážní věž nemá tu moc ho zastavit a roztříštěná na kusy připomíná jen stín své bývalé slávy a hrdosti. Avšak co je pro Hachimarua větší nebezpečí? Rozezlený otec nebo blížící se neznámá hrozba? Daruma je možná slepý, ale cítí přibližující se energii a snad on dokáže zasáhnout však.

S011.png

Samurai 8 10

Tajemný samuraj Ata si od mistra Darumy bere, co mu náleží a i přestože jsou nyní nepřáteli, chová k němu náležitou úctu. Avšak k Hachimarovi už méně. Ostatní lidé jsou pro něj štěkající psi, kteří jsou akorát hodni ochutnat ostří jeho meče. Potřebuje mladíka k tomu, aby mohl provést tajný plán na přeorganizování řádu celé galaxie. Jenže otec ví víc, než by se zdálo a má v těle tajnou zbraň, kterou neváhá použít, aby zachránil toho nejmilovanějšího.

S0122.png

Samurai 8 12

Ata prověřuje schopnosti a odhodlání všech přítomných. Hachimaru poznává, že doteď to pro něj byla jenom hra, jenom vytahování. Být drsný a úžasný, avšak to byla jen prázdná slova. Srdce a odvaha samuraje sídlí v jeho mysli a odhodlání. On svému otci dokáže, že je ho hoden. Zachrání ho.

S013.png

Samurai 8 13

Hachimaru drží pohromadě jen sílou své samurajské duše, která konečně dostane pořádné ostří a podobu, aby mohla posloužit k obraně těch nejbližších. Daruma se probudil z posilňujícího spánku a má síly na rozdávání. Párátkem přetne svého nepřítele v půli, kousek dřeva mu bude po vůli. Zlo bude zažehnáno lehce, ale projekci se pryč nechce.

S014.png

Samurai 8 14

Hachimaru poznává svoje bratry, kteří vzešli z vědeckého pokusu stejně jako on, aby mohli otevřít tajemnou skříňku chránící velkou sílu. Jenže mladinký samuraj byl jen nepovedeným nestandartem, který se měl dávno zničit. Jenže Furuta, vědec, který měl vše na starost se s tím nehodlal smířit a postaral se o něj jako otec. Jenže umírá a zanechává svého syna osudu, který už si na něj brousí zuby.

S015.png

Samurai 8 15

Daruma se pustil do vysvětlování pradávného konfliktu a snaží se Hachimaruovi ukázat, že kromě skříňky, která může zachránit galaxii, existuje i její odvrácená strana, která ho může celý zničit. Ata chce na troskách původního světa postavit nový a sám být jejím vládcem, ale jsou tu samurajové, kteří se rozhodli mu stát v cestě... třeba nejmladší samuraj světa.