manga_preview
Boruto TBV 08

Samurai 8 04

Volume_04.png
Číslo svazku (volume): 
samurai/SamuraiVolume04

Volume číslo 4 - Partner / Aibō (相棒)
4. března 2020

S025.png

Samurai 8 25

Souboj ještě není u konce. Hachimaru se stál vítězem… ale vítězem čeho? Spiknutí proti samurajům, v němž jde hlavně o machinace a přeprodej klíčů je jako past, do které se naše skupinka vehnala po hlavě s vidinou nalezení toho správného klíče ke schránce. Jenže nepřítel vypadá silně a nebezpečně. Snad si s ním mladý samuraj poradí.

S026.png

Samurai 8 26

Kotsuga se ukázal v pravém světle. Odhalil svoji temnou stránku, kterou pečlivě skrýval. Jaký div, měl v plánu zpeněžit všechny samurajské klíče a pořádně na tom vydělat. Jenže to nebude mít tak jednoduché, jak si se svým společníkem mysleli. Naši samurajové se nenechají jen tak ulovit, ale brání se zuby nehty.

S027_06.png

Samurai 8 27

Ben se ukáže jako pořádný zbabělec a velkou zálibou v kradení klíčů. Jeho síla nepochází z odhodlání a samurajské cti, ale z těl všech samurajů padlých do jeho spárů. Vylepšil své tělo a věří, že je tím nejsilnějším. Nebojí se Darumy, ale to se může ukázat jako jeho Achillova pata.

S028_02.png

Samurai 8 28

Daruma ukáže světu pravou tvář a vypráší Benovi kožich jako nikdy. Hekne mu jeho paměťovou jednotku a odhalí Kotsugovu minulost a Benovy důvody k lovu samurajských klíčů. Hachimaru je ohromen mistrovou silou a jen žasne.

S029_01.png

Samurai 8 29

Benovo ošklivé tajemství vyplouvá na povrch a Kotsuga se cítí zrazen. Jenže to není všechno. O své minulosti, zvláště o jedné staré vzpomínce se toho chce dozvědět mnohem víc. Jaké je jeho překvapení, když toho, co považoval za zachránce, je nyní největším padouchem, který ho připravil o rodiče a prachsprostě ho využil!

S030_04.png

Samurai 8 30

Kotsuga na sobě nese cejch minulosti. Ve světle nových informací dostává jeho svět úplně nový obraz. Chce se stát někým jiným, někým kdo se může Benovi pomstít za ukradenou minulost. Avšak čas se krátí a samurajové se dostávají na orbitu, aby zachránili nejen planetu, ale hlavně své životy.

S031.png

Samurai 8 31

Vypadá to, že Benovi jeho záměr snad vyjde. Odpálí hlavice a vymaže jednu planetu z vesmíru. Hachimaru a jeho doprovod se nevzdává. Jsou odhodlaní vymazat úsměv toho podvodníka a zachránit své životy. Času kvapem ubývá a Kotsuga musí projít poslední zkouškou věrnosti. Komu bude loajální?

S032.png

Samurai 8 32

Souboj jde do finále. Ben spustil odpalování kubických hlavic a hrdinům zbývá jen málo času, aby něco podnikli a zachránili planetu a život na ni. I v této časové tísni se mohou zrodit hrdinové. Otázkou je, jestli jejich pohnutky jsou silnější než strach. Sanda se znovu potýká s odhalenou minulostí a už nechce sloužit stvůře, která ho připravila o rodiče. Vzepře se Benovým příkazům a zaútočí na něj.

S033.png

Samurai 8 33

V poslední sekundě zasáhne doslova pomocná ruka, aby se nestalo hotové neštěstí, které zhatí Benkeiovy zlotřilé plány. Míří sem jednotky galaktické federace, aby učinili přítrž dalším nepravostem proti zákonu. Jenže Benkei a Kotsuga si musí ještě vyříkat pár slov. Jednomu by z toho upadla hlava.