manga_preview
Boruto TBV 09

kapitola 492

492.jpg

Naruto přemlouvá chobotničku!
Zlý Naruto, je to vůbec možné?!

Kapitola 492 je tady.

Tvrdá Prohibice Japonských RAWů
Vydavatelství SHUEISHA, které má ve svém držení vydávání Japonského časopisu Weekly Shounen Jump, ve kterém každý týden vychází Naruto (mimo jiné také i Bleach a One Piece), zahájil velmi tvrdý boj s volným stahováním takzvaný „RAWů“ na internetu.

Kupříkladu raw-paradaise i mangahelpers byli vydavatelstvím požádání o stáhnutí veškerých přímých linků odkazujících na stáhnutí oscanovaných stran jejich časopisu.
Pro Vás, čtenáře, to nemá žádný zásadní význam, protože překladatelé do angličtiny, mají své vlastní zdroje, o které se nedělí (a nepotřebují ty, které vychází na internetu), takže jakmile kapitola vyjde, hned s nimi mohou pracovat. Pro nás je to ovšem poměrně zásadní, jelikož my jsme až třetí v pořadí a pracovat s podklady, můžeme až po té, co se objeví na internetu.

Na tvorbě kapitoly se podíleli:
překlad: hAnko
čištění+překreslování:Kaucukovnik, SynchR,Akasun , Kobylka v pyžamu, StrongFear,
editace: Lineral, Vân, Eli von London, Kobylka v pyžamu

Kapitolu si můžete přečíst online přímo tady v tomto článku.
Předchozí kapitoly si můžete pročítat v online čítárně.
Ke stažení kapitoly a informace o vydání další kapitoly zajděte do sekce Překlad mangy.




Pro lepší pohodlí ze čtení si můžete zobrazit stránku na celou obrazovku stiskem klávesy F11 (funguje ve většině prohlížečů).

Stažení kapitoly: 

Tato kapitola již vyšla v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ji zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč

Svazek: 52
Online čtení mangy: 

Kategorie: