manga_preview
Boruto TBV 08

Boruto 12

Boruto12.jpg
Číslo svazku (volume): 
borutomanga/BorutoVolume12

Vydáno 4.9.2020.


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


B44.png

Boruto 44

Účastníci předchozích bojů (až na Bora, pochopitelně) se postupně vzpamatovávají v nemocnici a probírají své nejnovější poznatky. Amado se pro změnu chystá na výlet. Po uspání protestující Delty mu nic nebrání odcestovat ku Konoze v tlamě Kashinovy žáby. Tam se střetne s nejmladší verzí týmu Ino-Shika-Cho a v okamžiku je odrovná. Inojin telepaticky vzkáže matce, že Amado drží Shikadaie jako rukojmí a chce mluvit s představiteli Konohy. Amadovy požadavky jsou překvapivé... člen Kary hledá v Listové azyl a je ochoten výměnou za něj poskytnout cenné informace.

B045_01.png

Boruto 45

Zatímco se Amado přesouvá do hokageho kanceláře, kde je Naruto ochotný ho vyslechnout, Kashin Koji zamířil na návštěvu k Jigenovi. Tam je konfrontován s podezřením, že spolu s Amadem způsobil pád vzducholodi. Amado poté, co některé Konožany rozzuřil a jiné přivedl do extáze svými schopnostmi, začne vysvětlovat životní strategii klanu Ootsutsuki. Sázejí sazeničky božských stromů a jejich prostřednictvím vysávají energii ze všeho živého. Protože se Jigen pomalu mění v Ootsutsukiho, hrozí životu na celé planetě zánik! Vtom Amadovi zapípají brýle a začíná přímý přenos utkání mezi Kashinem Kojim a Jigenem. Jigen chce z Kashina dostat vysvětlení, proč ho zradil. Kashin má prostší přání - Jigenovu smrt.

B046.png

Boruto 46

Jigen a Koji svádějí urputný boj na život a na smrt. V sázce je mnoho a síly se zdají být dosti vyrovnané. Amado v Konoze tlačí na Naruta, aby získal azyl. Shikamarovi se to sice nelíbí, ale tento muž má poznatky, které by mohly být zásadní pro záchranu budoucnosti světa. Členové klanu Ootsutsuki jsou příliš chamtiví a bezohlední. Ničí celé světy pro své potřeby. A navíc umí obelstít i smrt. V ohrožení života si najdou nádobu, ve které se uhnízdí a mohou tak pokračovat ve svém ničivém pěstitelství.

B047.png

Boruto 47

Kashin Koji se snaží Jigena upálit. Protože si přivolal skutečné plameny a ne čakrové, může je Jigen pouze zmenšovat a ne pohltit. Brzy mu dochází čakra, umírá a v jeho těle se znovuzrodí Ootsutsuki Isshiki. V Konoze mezitím dochází k hádce - Sasuke Amada podezírá, že se Jigenovým odstraněním ve skutečnosti snaží Isshikimu umožnit znovuzrození v Kawakiho těle, které je pro tento účel vhodnější než Jigenovo. Stane se však opak - Kawaki ztrácí kaamu, která sama zanikla po obdržení signálu, že ke znovuzrození došlo. Isshiki se pustí do boje s větší silou, než jakou disponoval Jigen. Zničí Kojiho žábu a zdá se, že proti němu neobstojí ani Koji sám...