manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 60

VolumeCover_60.jpg
Číslo svazku (volume): 
60
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč

Kurama!!
九喇嘛!!
566-575


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (59) | Následující svazek (61)
566.jpg

Kapitola 566

Oči a démoni
Bee se přeměnil do bijuu formy, jednou ranou smetl všechny Jinchuuriki a chystal se je zapečetit, zatímco Shikaku na velitelství pro něj i Naruta zajišťoval posily.

567.jpg

Kapitola 567

Jinchuuriki z Konohy
Na začátek Sasukeho drsná póza, pak na scéně chvíli zazáří Juugo a Suigetsu. Mezitím na bojišti Gai s Kakashim bojují s Bijuu, zatímco Hachibi hodil pokec s Kyuubim. Naruto se tomu směje, Bee zase repuje... a to je ve stručnosti celá kapitola. ^^

568.jpg

Kapitola 568

Yonbi, opičí král!
Naruto sa ocitne vo vnútri 4-chvostého, s ktorým potom hodí pokec a zistí, že Bijuu nie sú až taký zlý ako vyzerajú a aj to, ako sa v skutočnosti volá Kyuubi ...

569.jpg

Kapitola 569

Dokaž svůj úmysl!
Naruto musí Sonovi dokázat, že je jiný než ostatní Jinchuuriki. Napřed je ale třeba dostat se ven z jeho těla. Mezitím mu do toho bude jako obvykle kecat Kyuubi a ze zálohy útočit zákeřný ničema Tobi...

01_13_32.thumbnail.jpg

Kapitola 570

Naruto zjišťuje, že odstranění čakrové tyče nestačilo k uvolnění Sona. Tobi proto nelení a posílá dalších pět Bijuu. Naruto je velmi vyčerpaný. Kyuubi, který sleduje situaci, mu nabízí svou sílu a, ač se tomu dá jen těžko uvěřit, nic za to nechce... Naruto vzpomíná na své dětství, kdy ho všichni považovali za monstrum. Až mistr Iruka prohlásil, že není monstrum, ale právoplatný člen Konohy. V závěru kapitoly tedy Naruto stejným způsobem, jakým ho uznal Iruka, uznává Kyuubiho, kterého prohlásí za rovnocenného partnera. A oprvé dochází k okamžiku, kdy Naruto otevírá bránu naplno a vypouští Kyuubiho, tedy Kuramu, do společného boje.

571.jpg

Kapitola 571

Naruto a Kurama se spojili do Bijuu módu! Společně bojují proti zbývajícím ocasým démonům, aby ochránili Gaie a Kakashiho. Tobi se však snaží jim boj co nejvíc znepříjemnit, když všichni Bijuu spojenými silami vytvoří jednu obrovskou bombu ocasého démona. Naruto se však pokusí udělat stejnou jako protiútok!

572.jpg

Kapitola 572

Poté, co Naruto hrál kulečník s bombami ocasého démona, ^^ se společně s Kuramou pustí do vytahování kůlů z ostatních Bijuu. Tím se dostane do jejich hlubšího vědomí, kde se setká i s jejich Jinchuuriki...

573.jpg

Kapitola 573

Naruto se vysmívá Tobimu, že nezná jména Bijuu a Tobiho na chvíli ovládnou pochyby. Na velitelství Ao vycítil Kyuubiho čakru a Shikaku rozhodl, že o Narutově situaci je třeba informovat posily. Inoichi se tedy pokusí o nemožné - podat telepatickou zprávu všem členům aliance najednou!

574.jpg

Kapitola 574

Zatímco Karin úpí ve vězení a Sasuke míří na bojiště, Juugo a Suigetsu je hledají v Orochimarově úkrytu. Najdou tam však něco úplně jiného...

575.jpg

Kapitola 575

Kagovia zápasia s Edo-Madarom. Ten na nich vytiahne eso z rukávu - techniku Prvého Hokage. Popri tom Tsuchikage spomína na svoje mladé roky a na jeho prvý súboj s Madarom... a na záver nás čaká dramatický Sasukeho pohľad. ^^