manga_preview
Boruto TBV 09

Svazek 47

Volume47Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
47
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis: Hayato


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1 2 3
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (46) | Následující svazek (48)
433.jpg

Kapitola 433

Narutův sage mód vypršel! Naštěstí si tuto situaci pojistil dvěma klony nabitými senjutsu chakrou, z toho jednoho z nich teď přivolá a sage mód se opět přenese na skutečného Naruta! Ovšem vyskytují se značné problémy, které způsobuje Pein se schopností oživovat mrtvé! Naruto ale vymyslí naprosto dokonalou strategii na jeho zneškodnění, a řada Peinů se tak stále zužuje. Božská sféra ale ještě neukázala, co umí…

434.jpg

Kapitola 434

Všichni Peinové, až na dva zbývající, jsou konečně mrtví! Sféře Deva se vrací síla, proto Naruto musí použít genjutsu, které bohužel neumí. Fukasaku a Shima naštěstí ano! Naruto akorát musí chvíli Peiny zaměstnat, aby mohli jeho společníci načerpat chakru. Jeden z Peinů ale Naruta svou technikou přitáhl k sobě, druhý ho chytil a začíná z něj vysávat chakru! Naruto je v pasti a zdá se, že Akatsuki získali devítiocasého!

435.jpg

Kapitola 435

Naruto moc dobře ví, co udělá senjutsu chakra, když jí člověk načerpá mnoho, proto všechnu načerpanou chakru přenese do Peina, který ho drží, a ten se tak promění v žabí sochu. Další ze hry! Zbývá sféra Deva, ale ta se úspěšně brání Narutovým útokům a navíc zabije Fukasaka! Genjutsu je tak už nemožné a karta se obrací! Pein má výhodu, zvláště potom, co odrovnal všechny žáby a připíchl Narutovy ruce do země! Ostatní ninjové se snaží najít vůdčího Peina, který se skrývá někde poblíž vesnice. Vypadá to, že Inoichi má nápad, kde by mohl být...

436.jpg

Kapitola 436

Inoichi dokázal ze získaných informací vyvodit, že skutečný Pein se skrývá v nejvyšším bodě v okoli vesnice. On a pár dalších se ho tedy vydají najít. Naruto připíchnutý k zemi musí vyslechnout Peinovu přednášku o jeho představě míru, která je samozřejmě založena na strašlivých obětech, bolesti a ničení! Naruto i Pein chtějí docílit míru, ale Pein má holt trochu neobvyklé metody, které se samozřejmě nikomu a zvláště Narutovi nezamlouvají. Navíc konečně spatříme skutečného Peina, kterým je Nagato – jeden ze trojice Jiraiyových žáků!

437.jpg

Kapitola 437

Pein nakonec Narutovi prošpikoval celé tělo chakrovodivými tyčemi. Z dálky sleduje dění na bojišti Hinata, která přichází, aby ochránila Naruta. Teď nastává okamžik, na který jistě spousta lidí čekala – Hinata konečně říká Narutovi, že ho miluje! Pein ji ale ihned zasadí ránu svou smrtící vlnou. Naruto se naštval! Mění se v Kyuubiho, nesmírně zuří a dokonce má šest ocasů! Tohle si Pein vypije!

438.jpg

Kapitola 438

Přestože se Naruto mění v devítiocasého, má přívěsek od Tsunade, který dokáže jeho chakru démona potlačit. Ale šest ocasů je moc, a pečeť je tak prolomena! Peinova shinra tensei nemá na Naruta žádný účinek a i sféra Deva má z démonické chakry nahnáno. Proto Pein zdrhá, jen se za ním zapráší! Kyuubi ho ale chce za každou cenu zabít! Yamato, který je mezitím na misi zjistí, že Naruto prolomil pečetě a navíc má už sedm ocasů, proto se bleskurychle vrací do Listové! Pein má ale v rukávu ještě techniku zvanou chibaku tensei. Povede se mu tím Kyuubiho zadržet?

439.jpg

Kapitola 439

Chibaku tensei – technika, s níž Rikudou sennin vytvořil měsíc! Pein teď vymrštil ze svých dlaní kuličku s gravitačním polem, která pod vrstvami kamenů uvěznila Kyuubiho! Naruto, aby se dostal ven, chce dát svou duši démonovi, ale když strhává pečeť zjevuje se 4. Hokage! Zabrání Narutovi ve strhnutí pečetě a prozradí mu, že je jeho otec! Nagato, který se s Konan stále skrývá, už ale pomalu přichází o všechny své síly používáním náročných technik!

440.jpg

Kapitola 440

Naruto je značně překvapený, že Yondaime je jeho otec. Své smíšené pocity má ale v jednom pytli – je rád, že poznává svého otce, a že je to právě Minato, ale nenávidí ho za to, že do něj vložil Kyuubiho! Nakonec se s tím srovná, a Minato Narutovi prozradí, jak je to s Liškou, Akatsuki a hlavně s maskovaným členem – Tobim, který prý před lety poštval devítiocasého proti Konoze! Pečeť démona je obnovena, Kyuubi potlačen a Naruto stojí proti Peinovi zase ve své podobě!

441.jpg

Kapitola 441

Hinata je sice vážně raněná, ale medikům se jí ještě podaří zachránit. V Konoze teď pomáhá, kdo má ruce, nohy v pořádku. Naruto ale ještě neskončil svůj boj! V sage módu má teď dva rasen shurikeny. Má plán na vyhledání polohy skutečného Peinova těla, který uskuteční, když sféře Deva sebere chakrovodivou tyč a zabodne ji sám do sebe! Vycítí tak Nagatovu chakru a je vymalováno! Posledního soupeře – božskou sféru – se ještě snaží dorazit rasen shurikenem, ale má jen 5 vteřin!

442.jpg

Kapitola 442

Lee chce Naruta podpořit, ale Katsuyu ho drží zpátky. Naruto potřebuje Peina porazit sám. Teď má 5 vteřin na to, aby ho zneškodnil. Hází dva rasen shurikeny za sebou, ale první je odražen a druhému se Pein vyhne! Prohrál snad Naruto? Ne, spousta klonů, které vyčkávaly za kameny se teď vrhají na Peina. Ten je sice odráží, ale oni se navzájem podpírají, takže nakonec někteří zbudou a Naruto letí na Peina, který je opět v limitu pěti vteřin, a chce ho zasáhnout rasenganem!