manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 12

Volume12Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
12
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: 170 Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis:Darth Koťátko


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (11) | Následující svazek (13)
01.jpg

Kapitola 100

Naruto se rozhodne zůstat v pozadí, zatímco na Nejiho útočí jeho klony. Nicméně, všech pět je snadno poraženo. Neji mluví o osudu, který se Narutovi nelíbí, čímž ho vyprovokuje k vytvoření dalších klonů. Mezitím se Kabuto převlékne za člena ANBU, aby se mohl podívat, jak se události mají. Neji odráží další a další klony vědíc, že Narutova výhoda spočívá v tom, že je z dosahu Jemné pěsti. Když zaútočí na posledního Naruta, který je snad ten pravý, vyskočí na něj dva klony (Nebo je snad jeden pravý?). TenTen, stejně jako zbytek sledující tento boj z hlediště, je nervózní,

chapter101_01.jpg

Kapitola 101

Naruto si myslí, že už má vítězství v kapse, když ho Neji překvapí kaitenem. Na ochromeného Naruta pak použije 64 rukou a donutí tím každého přemýšlet - především Hiashiho o tom, jak objevil toto jutsu. Když Neji skončí a rozlámaný Naruto leží na zemi, Hinatě se obnoví zranění z boje a nejbližší ANBU Jednotka ji ošetří. Mezitím se Naruto opět vzchopí a opět zaútočí - slovně i pěstmi.

chapter102_01.jpg

Kapitola 102

Neji Narutovi ukáže prokletou pečet vedlejší větve Hyuuga klanu - pečeť Pták v kleci a poví mu, proč vlastně ona pečeť je. Také mu poví, že jeho vlastní otec, Hizashi byl obětním beránkem při spiknutí Skyté Oblačné, která chtěla objevit tajemství byakuganu a unesla Hinatu na její třetí narozeniny. Hizashi únosce přistihl a zabil. Mírová smlouva, která byla mezi Konohou a Kirigakure, měla být zrušena a došlo by i k válce, kdyby nenastal kompromis. Kirigakure žádala tělo Hiashiho-sama. Byl jim ale vydán Nejiho otec a tím se zabránilo válce.

chapter103_01.jpg

Kapitola 103

Neji prohlásí, že Naruto nemá právo zpochybňovat jeho víru, protože nemůže pochopit, jaké to je. Naruto naopak tvrdí, že ano a Neji je podle něj pokrytec pokoušejícíse utéct před osudem, který, jak říká, je vytesán do kamene. Jistý člen ANBU, který mezitím léčil Hinatu, ji uspí a s ní i Kibu a Akamara. Naruta nedostatek chakry netíží, popustí chakru od devíti-ocasé lišky a všem potvrdí, že je živoucí vzpomínkou na Yondaimeho a Kyuubiho.

chapter104_01.jpg

Kapitola 104

Posílen Kyuubim, Naruto vyvázne z dalšího kaitenu bez zranění. Ve spěchu, kdy na sebe oba opět útočí s výbušnou silou, Naruto slibuje, že až bude Hokage, tak změní Hyuugy. Srážky ve středu Arény vyvolá ničivou vlnu a rozvíří spoustu prachu. Když se prach stáhne, Neji se pomalu přiblíží k jámě, kde leží Naruto. Nastává překvapivý obrat, kdy zpod země vyletí druhý Naruto a dorazí Nejiho s vítězným úsměvem na rtech a řekne, že tento osud nepřijal a Neji se na něj nemá vymlouvat, protože narozdíl od Naruta lůzr není.

chapter105_01.jpg

Kapitola 105

Narutovo vítězství je vítané překvapení, jásot davu ho velmi povzbudil. Nejiho, který se stále ještě vzpamatovává z bitvy, navštíví Hiashi. Padl na ruce a kolena a odhladí pravdu o tragédii, kdy se Hyuuga Hizashi obětoval. Je to jinak, než si Neji myslel, jeho otec se ochotně stal obětí Skyté Oblačné, aby urovnal jejich spory.

chapter106_01.jpg

Kapitola 106

Dalším bojem je Gaara vs Sasuke, ale nikdo neví, kde Sasuke je. Feudální pánové i Kazekage začínají být netrpěliví, a kazekage žádá, aby se ještě chvíli čekalo. Shino mezitím uvažuje nad faktem, že se Sasuke možná snaží zachránit si život jen aby nemusel čelit Gaarovi. Gaara je obviněn z vraždy Bakiho. Jelikož už se ale dál nehodlá čekat, je vybrán další boj - Kankuro vs Aburame Shino. Kankuro odstupuje ze strachu, že by někdo zjistil, co je v Karasu dřív, než by měl. Další zápas je tedy Naara Shikamaru vs Temari. Shikamaru nehodlá prohrát s dívkou.

chapter107_00a.jpg

Kapitola 107

Temari se zdá stejně mazaná, jako Shikamaru. Když sedí bez činnosti, Temari vyvolá obří poryv větru. Shikamarův stín dosáhne svého limitu pár centimetrů před Temari a ukáže tak jeho slabost. Kurenai se obává, ale Asuma opáčí, že Shikamaru je prakticky druhý Einstein a jeho IQ je nad 200! Jakmile si Shikamaru stanoví svůj plán, Temari si uvědomí, že Shikamaru jen čekal, až se protáhne stín v aréně. Prokoukla jeho plán!

chapter108_01.jpg

Kapitola 108

Temari opět uskakuje před Shikamarově stínu a nutí jej protáhnout se na maximální délku. Náhle je stín posílen, a téměř ji chytí, a to díky Shikamarovu padáku z kunaie a bundy! Nicméně, Temari opět ví, jak to je a uskakuje. Už je skoro v koncích, zabodne před sebe vějíř, aby stín nemohl pokračovat a najednou... Nemůže se hýbat! Shikamaru ji chytil přes díru, která zůstala po Narutově útoku! Trik s padákem byl jen pouhá návnada. Nicméně, Shikamaru si také uvědomí, že je na hranici možností a vzdá se a přenechá tím Temari vítězství.